| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 5 月 25 日 星期一  |
| 又一日啦 就快考試...同畢業 |
分類: 未分類 |
今日成日落雨冇咩好講 放學個時偉哥借左把遮 之後皇上遮我去塔車>3< 又可以成機抱皇上- -+++ 呵呵之後坐車返屋企!
|
| 發表時間:2009-05-25 08:11 PM [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 5 月 23 日 星期六  |
| 呆在家裡-3- |
分類: 未分類 |
今天一早就去了上西餐.... 又考試...我好多都唔都唔多記得@~@ 亂寫算了..... 之後皇上佢地去左睇戲-3- 一間佢地又去打邊爐 我冇錢所以唔去啦~ 慢慢打中文份野先.. |
| 發表時間:2009-05-23 02:59 PM [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 5 月 21 日 星期四  |
| 又熱又累 西餐個手試終於完成啦~ |
分類: 未分類 |
琴日星期三我地西餐手試就咁完左啦~ 我同佩如總算成功完成左個手指餅-3-~ 整個時整到成手都係D醬 好難頂.... 不過甜品我地個組裝飾得唔錯(有阿SIR通水? 跟住皇上同何子D白汁雞皇變水煮雞好似冇味咁... 渠佬同刷頭整個沙律都算可以啦~ 今日就咁混混惡惡咁過左~ 天口熱 人都變懶了 回家開冷氣~ 之後聽日整中文申請信同 普通話講稿(又要我說謊心裡很不舒服~ |
| 發表時間:2009-05-21 10:18 PM [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 5 月 18 日 星期一  |
| 最近好忙都忘記打日記=] |
分類: 未分類 |
今日番完學之後 番到屋企見到ive sd左個短訊黎話 6月1-3日要交份野比佢地 份野要親自去個度交- -" 我邊有時間去阿!星期一至三.... 要番學阿!仲要去沙田交野天(嘔血~~~~ |
| 發表時間:2009-05-18 10:21 PM [ 訪客留言(8) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 5 月 13 日 星期三  |
| 一想到西餐就想嘔血..... |
分類: 未分類 |
我發誓以後都唔選這科來讀!就算要我讀死一世英文都唔讀這科!!! 下次選設計來玩玩,可能會一瞬間就變左個高材生 呵呵~~~ 今日番去仲要整人仔+幫M明印中文D野-3-~ 等啤啤SD野中.... |
| 發表時間:2009-05-13 10:32 PM [ 訪客留言(9) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | ... | 28 | »
|
|