kakatang
暱稱: 海
性別: 男
國家: 香港
地區: 葵青區
文章分類
全部 (136)
5D班日誌~ (46)
留言板 大家快d黎留下啦!! (2)
未分類 (90)
最新文章
懶打萬聖節那篇~(直接...
五條大路同陰間(泰) A...
一森生日快樂^^(簡短)
宿營(正)
散步AND証書
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 136
留言總數: 906
今日人氣: 1
累積人氣: 4060
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
2009 年 5 月 25 日  星期一   晴天


又一日啦 就快考試...同畢業 分類: 未分類

今日成日落雨冇咩好講

放學個時偉哥借左把遮

之後皇上遮我去塔車>3<

又可以成機抱皇上- -+++

呵呵之後坐車返屋企!

發表時間:2009-05-25 08:11 PM  [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2009 年 5 月 23 日  星期六   晴天


呆在家裡-3- 分類: 未分類

今天一早就去了上西餐....

又考試...我好多都唔都唔多記得@~@

亂寫算了.....

之後皇上佢地去左睇戲-3-

一間佢地又去打邊爐

我冇錢所以唔去啦~

慢慢打中文份野先..

發表時間:2009-05-23 02:59 PM  [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2009 年 5 月 21 日  星期四   晴天


又熱又累 西餐個手試終於完成啦~ 分類: 未分類

琴日星期三我地西餐手試就咁完左啦~

我同佩如總算成功完成左個手指餅-3-~

整個時整到成手都係D醬  好難頂....

不過甜品我地個組裝飾得唔錯(有阿SIR通水?

跟住皇上同何子D白汁雞皇變水煮雞好似冇味咁...

渠佬同刷頭整個沙律都算可以啦~

今日就咁混混惡惡咁過左~

天口熱  人都變懶了 回家開冷氣~

之後聽日整中文申請信同 普通話講稿(又要我說謊心裡很不舒服~

 

發表時間:2009-05-21 10:18 PM  [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2009 年 5 月 18 日  星期一   晴天


最近好忙都忘記打日記=] 分類: 未分類

今日番完學之後

番到屋企見到ive sd左個短訊黎話

6月1-3日要交份野比佢地

份野要親自去個度交- -"

我邊有時間去阿!星期一至三....

要番學阿!仲要去沙田交野天(嘔血~~~~

 

發表時間:2009-05-18 10:21 PM  [ 訪客留言(8) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2009 年 5 月 13 日  星期三   晴天


一想到西餐就想嘔血..... 分類: 未分類

    我發誓以後都唔選這科來讀!就算要我讀死一世英文都唔讀這科!!!

下次選設計來玩玩,可能會一瞬間就變左個高材生 呵呵~~~

今日番去仲要整人仔+幫M明印中文D野-3-~

等啤啤SD野中....  

 

發表時間:2009-05-13 10:32 PM  [ 訪客留言(9) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]