kakatang
暱稱: 海
性別: 男
國家: 香港
地區: 葵青區
文章分類
全部 (136)
5D班日誌~ (46)
留言板 大家快d黎留下啦!! (2)
未分類 (90)
最新文章
懶打萬聖節那篇~(直接...
五條大路同陰間(泰) A...
一森生日快樂^^(簡短)
宿營(正)
散步AND証書
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 136
留言總數: 906
今日人氣: 0
累積人氣: 4053
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
2009 年 6 月 18 日  星期四   晴天


行旺角~~ 分類: 未分類

今日一早就去左一森屋企~~

佢話要借髮泥~~~整完之後就去荃灣~~

搵何子先~.~之後一齊玩灣岸~

之後仲玩左一場氣墊球

之後先去旺角-.-我地最早到...

之後打左比啤啤叫佢出黎~~~

佢地d全部都好遲先到所以我地三個行住先~

之後行行下偉哥打黎~.~叫我地落去

我 一森 何子 偉哥 鱷魚 鵬鵬  丁丁 m明 雞雞 幸幸 嫻仔同佢個fd~

好多人~.~我見咁多人去皇上唔係到米係咁打去-.-

打黎打去都冇人接-.-~~算啦~我諗佢都係訓死左啦......

(閱讀全文)

發表時間:2009-06-18 09:11 AM  [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2009 年 6 月 16 日  星期二   晴天


又去行山 何子傻左~~ 分類: 未分類

今日一早就比何子叫左去行山

我本身都唔多懋去

不過見到皇上去米去囉~

去青衣城等何子先

之後企左陣 何子話打比問去唔去行山

之後又打比嫻仔問去唔去((佢話要睇戲冇去到~~

偉哥打黎話去接

等左陣鱷魚同皇上黎左~~~

跟住去會合偉哥同

我地行到去條大馬路到

話要買野之後去左7仔一......

(閱讀全文)

發表時間:2009-06-16 09:23 PM  [ 訪客留言(9) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2009 年 6 月 16 日  星期二   晴天


陪人去葵芳買野~.~ 分類: 未分類

今日一早起左身

之後打左陣機

跟住何子叫我出門口

之後我就叫埋鵬鵬去葵芳等~

我坐車到左之後見到鵬鵬

之後入左商場行左陣出黎

見到何子坐係車到慢慢咁行落黎~~~\ w /

之後去左買髮泥~~今日帶出黎d錢就咁冇哂~~

之後去左廁所何子幫我同鵬鵬個頭搞左陣~.~

好似都唔上係點上色咁.....

之後等埋皇上~~跟住去左搵鱷......

(閱讀全文)

發表時間:2009-06-16 09:26 AM  [ 訪客留言(9) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2009 年 6 月 14 日  星期日   酷熱


行山((傻左~ 分類: 未分類

今日本身2點去翠怡搵師父(小許)佢

之後見工不過老闆係到所以冇去見

之後係個停車場坐左陣....同何子師父(小許)

之後幸幸黎左一齊坐....~~~

之後師父(小許)話要返屋企訓

所以就走師父(小許)同幸幸返長發

之後我同何子講冇咩野做不如去行山

點知佢真係去行-.-

我同佢一齊行返去長亨

行左好耐-.-何子到中間冇氣之後訓左係樓梯到-.-

行完之後就去左惠康買野上去我屋企食03......

(閱讀全文)

發表時間:2009-06-14 10:18 PM  [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2009 年 6 月 14 日  星期日   晴天


買衫褲鞋~~~ 分類: 未分類

~~~星期五~~~

我去在同何子 皇上 偉哥 鱷魚 豬羚 詠c 一森 一森條女 佢地買衫衫-3-

我一早同何子出左荃灣~.~

打左陣機之後 同何子行左陣

之後同佢跑樓梯

之後d樓梯超多飛飛蟲@~@(((衝阿!!!

24樓跑到7樓_(((嘔)))

之後去機鋪等皇上 偉哥 鱷魚

再出去等一森同佢條女@~@

等左好耐下 佢地係酒樓走左出黎....

之後去睇左陣 豬羚黎左~~......

(閱讀全文)

發表時間:2009-06-14 12:59 PM  [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]