kakatang
暱稱: 海
性別: 男
國家: 香港
地區: 葵青區
文章分類
全部 (136)
5D班日誌~ (46)
留言板 大家快d黎留下啦!! (2)
未分類 (90)
最新文章
懶打萬聖節那篇~(直接...
五條大路同陰間(泰) A...
一森生日快樂^^(簡短)
宿營(正)
散步AND証書
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 136
留言總數: 906
今日人氣: 6
累積人氣: 4065
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
2009 年 7 月 4 日  星期六   晴天


游夜水_((沉左-口- 分類: 未分類

一早啤啤問我去唔去游水

之後叫我叫其他人  成日睇人去 唔想叫

何子又話唔出得去_((9成講大話-.-

之後話阿婆都去 佢先去_((轉得真係快-.-

我換好衫 拾好野出去偉哥先打比我話夜晚游~.~

話去住佢屋企先 好彩我記得點行

去到個管理員問我上去搵同學? 

之後旁邊又有個阿婆坐係到_((左住哂- -!! 

上到去 一陣鵬鵬又黎埋~  我地3個無聊上網..

鵬鵬差d開左個咸網出泥-.-岩岩好黎左-.-

佢見到我錫啤啤個背景o左咀^ ......

(閱讀全文)

發表時間:2009-07-04 02:50 PM  [ 訪客留言(9) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2009 年 7 月 2 日  星期四   晴天


2日~ 分類: 未分類

今日10點幾起身就打機

何子係咁煩住我-.-

冇理佢繼續打機

打打下何子叫我上佢個日誌留言

我留左d同音字比佢

跟住d人又一齊留同音字比佢^ ^~

因為唔知咩事玩唔到msn d小遊戲..

之後夜晚同皇上 偉哥 開會傾何子同阿婆d野~__((大家心照啦~

傾傾下話去唔去飲早茶-3-"

之後何子又打黎煩~我快嘔血了...

之後傾到好似2點就訓左 好彩何子冇再煩我姐^ ......

(閱讀全文)

發表時間:2009-07-02 08:21 PM  [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2009 年 7 月 1 日  星期三   晴天


何子黎左長亨-3- 分類: 未分類

今日都冇咩搞係屋企打機

之後夜晚何子sd野黎話上黎長亨

之後我落去搵佢~.~

係商場行行 之前又話要上黎食野

佢同我講冇ok冇印花唔食-.-

吃泥啦!!!  &#^(!@*@^

之後係409站前面玩電話-.-

10點半左右送佢上車之後返屋企

返到去繼同何子傾電話 同皇上 嫻仔sd信息

之後sd黎問做緊咩阿?

我話好忙~之後冇理......

(閱讀全文)

發表時間:2009-07-01 12:05 PM  [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2009 年 6 月 29 日  星期一   晴天


碌齡 打機~ 分類: 未分類

今日一早嫻仔就sd野黎話去碌齡

我之後開左電腦同何子玩左陣西洋棋

又係我羸^ ^

之後睇野  睇完何子話要出之後off左-.-

我咩都味整好- - ""

之後好快咁食完野換衫著鞋

跟住出門口~出到個時成1點((12點左右叫我-.-

之後係金禾打機 等偉哥

等完之後去左天天打左陣

同嫻仔黎左~再玩多陣 之後去金禾等啤啤

打左陣機之後先去碌  去到又要等~3......

(閱讀全文)

發表時間:2009-06-29 11:46 PM  [ 訪客留言(8) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2009 年 6 月 28 日  星期日   晴天


瑪奇我變神了_((瘋子 分類: 未分類

今日在玩瑪奇

解完任務得到半神化^ ^

之後何子係咁叫我玩 msn d小遊戲-.-

同佢玩 我地係咁輸比d電腦> <""

之後黑白棋1比1平手~

之後冇電腦用

sd打黎問去唔去打邊爐~.~

我都冇錢點去阿-.-加上又落雨__((我唔想好似謝師宴個日咁

之後聽佢地講返搞唔成-3-

終於有電腦用啦~

繼續同何子玩msn d小遊......

(閱讀全文)

發表時間:2009-06-28 10:27 PM  [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]