昨晚約咗家楫食飯,所以打算準時放工,點知阿姐又唔知行咗去邊,所以我無「跪安」(同阿姐講我放工)就閃咗。唔知係咪因為咁....佢今日同我講,呢兩個weeks都會好忙,同男朋友講聲唔好意思,要weekend先可以見到面啦....此言一出,我當然醒目地say OK, no problem la。不過事實上呢幾個禮拜都會係好busy的,因為要預備FW06的野,新店舖又在8月頭開幕,所以我都好明白。
最恐怕的唔係要我OT,而係我將呢件事話咗俾HEIDI知,因為我哋約咗星期三去唱K同GIGI慶祝生日,佢就打電話話俾GIGI聽,book位的時候唔好預我住。呢件事上午發生,下午就已經有人問我......呢排好多野做咩??阿姐要你OT?! 嘩..............消息傳開得幾快啊!!! 你話驚唔驚先??? |