終於等到今晚既fashion show,今朝得我留响公司工作,因為要繼續RSVP,其餘同事都去咗shop or venue stand by,而我就下午先去幫手。雖然得自己一個响office,但係依然做到人都顛,連lunch都只係可以食份三文治頂肚,簡直係成個人進入緊急狀態。因為要dressing code:全黑色,連鞋都係,著咗對新買的高跟鞋,雖然係好靚,但係就大擰樂........4:00pm响office先出發去舖頭,因為要拎住一大袋野,JACK叫我坐的士去,去到舖頭LISA姐又唔响到,咪同shop manager & D sales吹吓水,呢段時間係最得閒既,之後落咗去venue: Habitu(海港城最近碼頭的一間餐廳)睇睇,去到後台見到兩個model瞓著咗,而d dresser就坐埋一堆傾計。因為heidi同jack負責後台部份,佢哋去咗監督model set 頭,所以一直都見唔到佢地。而我就同marketing同事做reception。辛辛苦苦做份RSVP名單,根本就用唔著,VIP嚟到都唔會check既,之前大家咁緊張吹我做份RSVP名單都唔知為咩。
當晚真正既星又唔係太多,包括草蜢、wyman、鈴木仁、葉童、陸詩韻、陳淑蘭、甘國亮。草蜢真係幾型,好fit,仲好nice添,因為完show之後我派gift,佢地好nice地say thank you,但鈴木仁都唔靚仔既。model方面有Lisa S. & Eunice,Eunice真係好靚,皮膚係super好,身材又正,一樣都係好nice,但Lisa S.就殘咗些少。
當晚由4點幾企到9點幾,除咗响老麥食飯時嗰15分鐘,對腳係完全同個人分離咗咁,真係頂唔順,叫咗哥哥拎對拖鞋响巴士站等牫,不過fashion show既氣氛好好,Lisa姐好開心,成晚滿場飛,我終於見到佢個法國老公仔啦。 |