原本今晚約咗家楫食飯,諗住LISA姐唔响office一定可以準時走人啦,6點幾接到個死亡電話......阿姐一定要我趕起幾本FW06 catalogue明天一早send落舖頭,頂...........要print晒幾本無8點都走唔到。最後............咪要番屋企食飯羅。
Today is ruby's birthday,我哋一齊入咗迪士尼玩,我第一次去香港disneyland,(第一次就咁俾咗你啦ruby),今日過得好開心呀,同你哋一齊玩space mountain,睇番張相真係笑到大家肚痛......ruby最搶鏡,雞脾就最驚...驚到成個人book低咗,阿章最大個口,我就最大個頭。雖然落住雨玩,但都無掃大家既興致。
今日俾阿姐見到我同heidi傾計,佢即刻行埋嚟叫我快d做埋手頭上份野,佢仲有好多野等住我去幫佢做。雖然被佢話完,但都無咩感覺,可能知佢近排心情唔靚,好少事都捉住你嚟話,無晒感覺。呢2days都要ot,因為要趕起份文件俾佢星期六用.....做死人咩
因為臨放工先同佢開會,攪到我遲晒,要阿僖等咗我好耐,really so sorry, hei。
今晚約咗雞脾拎部即影即有相機,等佢做完yoga之後,我哋一齊去咗味千拉麵食飯,傾咗好多野,我仲諗住星期五跟佢一齊去玩yoga添。
今日去咗剪頭髮,本來諗住再留長少少先至電髮,但俾個stylist講一講,我就決定電,足足坐咗3粒鐘,同樣地家楫都陪咗我3粒鐘。