
今日放假同左kaka、阿生、Nicole、yan去左迪士尼,好開心呀,雖然我已經係第二次去迪士尼,但係我依然係相當之咁興奮,其實自從我地畢業之後都冇乜咁樣一齊去呢d地方玩lu,今日迪士尼既人都唔係好多,我地差唔多每個game都玩,仲要係唔洗排隊o個隻,我最開心既係我終於可以睇到"米奇幻想曲"喇,呢個係我上次去迪士尼既遺憾,因為上次實在太多人喇,所以今次真係好好好好開心呀,唐老鴨好似就o係我前面咁,我真係好想攬住佢呀!!今日仲影左好多好多相呀!!!迪士尼既煙花真係好靚呀,最衰老公今日要番工啦,如果唔係就perfect喇!!!不過今日大家都好開心!!!!!







