今日係我人生好重要o既一日
原因係今晚會做人生其中一樣重大投資
其實又唔係一定要咁早置業o既
只不過自己想早o的有自己o既小天地
平時叫o的friend上o黎開party, 玩夜o的都唔怕嘈到屋企人嘛
本身都諗住揀返香港區, 但睇極都唔o岩
唔係太大就太舊, condition唔好
所以有日放工, 同Nat去o左Elements食完飯就去睇下o個度o的樓
睇o左幾間, 有一間都幾ok
雖然無香港區o個o的咁大, 但勝在有club house
樓齡唔大, condition仍然keep得幾好


呢2張相就係決定買呢間屋之後影
sign好所有文件, 心中不禁呼o左一口氣
終於完成o左自己o既目標同夢想
新o既任務就係搵人design..搞裝修..買電器傢俬..搬屋 etc.
搞搞下都天黑, 同Nat食個飯就返屋企
記得呢一晚睏o係張床同自己講o左好多o野
畢竟都o係度住o左18年, 真係比送走o的車車o既唔捨得大好多好多倍
|