Ujin's Happy Diary
這裡會記載低我和女友, 我和車車們的快樂點滴~
kl311
暱稱: Ujin
國家: 香港
地區: 南區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
Range Rover Evoque
Ordos Drive 2012
Ujin的近况
UN Pre-wedding photo...
high tea + deep talk
文章分類
全部 (92)
Ujin + Nat @ Wedding (3)
Ujin @ 工作 (5)
Ujin @ 私感 (9)
Ujin @ 車車活動 (15)
Ujin @ 拍拖生活 (17)
Ujin @ 朋友仔 (9)
Ujin @ 屋企 (10)
Ujin @ 旅行 (18)
Ujin @ 興趣 (6)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 92
留言總數: 2
今日人氣: 1
累積人氣: 172
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2012 年 7 月 5 日  星期四   陰天


BENZ G55 AMG 開心 分類: Ujin @ 車車活動

今朝同Nat Nat各洗一部車, 我又做埋一輪泊車仔
勞動完..上屋企bath一bath就同Nat出去食lunch
食完就過Michael間舖睇佢有無G55試下, 點知真係有o波!

呢架G55雖然係2nd hand, 但都算係保養得超好
可能上手又係短玩人卦..哈哈!

架車本身賣緊1,700,000
Michael話可以幫我收架911 GT3
turn out可能補少少錢就ok

之後上車試o左轉街同山路, 感覺都幾好
除o左揸過公司架Velfire, 都未揸過o的高身車
感覺好新鮮..哈哈!

我試完就俾Nat試揸下, 佢話好似揸緊船咁..哈哈!
真係要諗下如果買o左揸o既機會有幾多

揸呢架出去night ride又唔知似嘜, 格格不入咁
話屋企無4門多用途車咩, 又唔係.....aiya...選擇困難症又出現

btw, 車..始終我係鐘意黑色多o的
但Michael話G55銀色會sharp o的同保值過黑色
umm..好好考慮下先!



是日休息 疲倦 分類: Ujin @ 拍拖生活

o尋日玩o左成日, 今朝一起身個感覺好似打完交咁
同Nat食完個早餐就落carpark齊齊洗車, 一人洗一架
見今日落雨, 細牛同波子都乾淨靚仔就唔揸佢出去了

因為Panamera 4S新加入, 所以要將車車大調位
成朝o係carpark好似做o左代客泊車咁..哈哈!


呢2日有諗過Panamera 4S o黎o左就送走部911 GT3
始終唔需要咁多架, 同埋感覺有o的overlap

其實有o的心動想買架G55玩下, 一直都係玩開跑車同房跑
晏o的落Michael舖針針有無得試下先..哈哈! 
呢2日落雨, 都係揸返好耐都無掂過o既C仔先

 



2012 年 7 月 4 日  星期三   晴天


NV Wedding {晚宴篇} 愉快 分類: Ujin @ 朋友仔

玩o左成日, 又影相..又呢樣o個樣..哈哈!
17:00就齊齊返酒店ready, 個場set得好靚好grand呢

估唔到Nic準備o左咁多o野俾surprise Vivi
未見過Nic咁深情, 我同Nat都覺得你好sweet

今日成班兄弟都好落力
after party當然齊齊落o左我度玩啦
玩到天光先返屋企..哈哈!



NV Wedding {準備*出門篇} 愉快 分類: Ujin @ 朋友仔

見無咩o野做, 又o係酒店hea緊, 不如執下相..post下
等o黎唔到今朝出門party o既朋友都可以睇下今朝o既景況

超跑準備..兄弟準備

出發!

W Hotel

車車ready!

主車ready!

邊揸邊影

車龍



好兄弟大日子 愉快 分類: Ujin @ 朋友仔

今日係我好兄弟Nic o既大日子
大家細細個就識到大, 由讀書到出o黎玩..到一齊溝女
我都好開心見到Vivian可以"震"得住你個衰仔

希望你o地快o的生返個出o黎玩下
永遠開開心心, 幸福到爆!

今朝一起身見到呢個天氣就知今日會好好玩
今日要影多o的相先得..哈哈!



2012 年 7 月 3 日  星期二   晴天


夜遊 愉快 分類: Ujin @ 車車活動

o尋晚放工返屋企陪Nat Nat食個靚飯, 睇陣電視
之後出o左去join Z350兵團night ride


無見一排..個個都改到架淑女好靚女
同佢o地砌o左轉, 果然好飛得啊!

飛完一轉就過海返屋企了
因為Nat Nat call我話有o野玩..哈哈!
 



Porsche Panamera 4S 開心 分類: Ujin @ 車車活動

o尋晚一決定要架Panamera 4S, 就即晚揸走
Nat Nat揸Panamera 4S, 我就揸細牛
我o地2個砌o左轉西貢出彩虹, Nat Nat都飛得下o波

見仲早..call Andy幫我噴黑條鈴, 之前有白邊好似唔多好睇
同埋我部S5都已經有白邊, 費事2部咁似, 玩下2個款嘛

跟住返屋企放低細牛再出去會下都係揸Panamera 4S o既Chris
哈哈! 2架白色Panamera 4S泊埋一齊影, 正!

跟住當然要砌返轉先啦!
今晚無嘜車, 玩完街就玩山路, 超過癮!
去程我揸, 回程Nat Nat搶住話想揸返屋企, sure!

臨散o係屋企樓下影o左2張玩o野相
今晚出去再玩下先!

配備主動四輪驅動系統的Panamera 4S在動力系統方面與Panamera S相同, 0-100 km/h僅需5.0秒
Panamera配備了Sport Chrono元件, 只需按一個掣就能為引擎..懸掛..變速箱以及其他配置提供更加有動感o既setting



2012 年 7 月 2 日  星期一   晴天


好一個假期 滿足 分類: Ujin @ 拍拖生活

o尋晚返到屋企都天光, 即刻同Nat大覺睏
一睏就睏到1330先醒, 一齊o係露台曬住太陽食個bunch

跟住就同Nat一齊砌埋盒LEGO大會堂
我o地都砌o左好幾個星期, 今日終於完成到了

跟住就陪Nat返佢老家探uncle auntie
西貢真係一個養老o既好地方, 真係好想o係度買返間屋企做渡假屋

o係呢度真係好似置身o係布吉咁, 個feel好正!
門外又有自己o既車房, 不過泊得2架又好似少o的o波..哈哈!

同uncle對住呢個view飲o左2支white, 真係好嘆!
傾傾下..uncle話想放o左架Panamera 4S, 想換架S5或者CLK
見佢玩o左都唔係好耐, 之前佢攞車我都有玩過幾轉, 真係唔差, 係個feel family man o左o的

所以就叫uncle讓俾我, 因為近排Nat都話想換架大o的o既車
亦有叫我換佢daddy o個款, uncle呢架o的body kit..喉..尾翼全部都係我幫佢訂
所以我都幾喜歡車車個look呢! 



2012 年 7 月 1 日  星期日   晴天


歐國杯決賽 開心 分類: Ujin @ 興趣

相信呢場波好多人都會睇, 決賽喎!
今晚上到bar見到好多friend, 亦多o左好多女仔睇
唔通因為有靚仔Torres o係度..哈哈!

托利斯榮膺2012歐國盃金靴獎

開波前當然要講下波經, 好多人都覺得意大利會贏, 但我就想西班牙贏
結果真係令好多人跌眼鏡, 西班牙竟然4:0大勝意大利

sport.0016M.jpg

完上半場, 成間bar o的西班牙fans已經好high
估唔到下半場仍然可以keep到, 完場時成間bar嘈到爆..哈哈哈!



2012 年 6 月 30 日  星期六   時晴時雨


悠閒過星期六 愉快 分類: Ujin @ 拍拖生活

今日個天真係玩o野, 落o左陣雨又出太陽
搞到架車特別污糟, 又多水痕...>.<

下晝諗住車Nat入赤柱食個tea放下狗狗
點知入到去幾個carpark都full晒, 咁只好折返屋企食吧

睏o左3個鐘, 就同Nat落利園食sushi慶祝我o地紀念日
Harakan-S Japanese Dining Room有Nat近期最喜歡o既salmon roe sushi, 當然要試試呢!

 

先點o左杯巨峰乳酸, 無加冰, 果汁味道更加濃郁
串燒拼盤一客五串, 有三串肉兩串野菜, 款式由廚師自定, 日日不同
今天係雞翼雞軟骨..牛柳..白果跟冬菇, 惟獨牛柳肉質好怪, 似俾鬆肉粉醃過龍咁

 

 

我點o既三文魚手卷非常真材實料, 三文魚極多, 炸蝦卷真的很不錯
壽司中Nat惟獨食o既鰻魚壽司同三文魚子, 前者普通, 後者相當新鮮美味
至於清酒煮蜆, 我同Nat都好喜歡啊!

 

黑豚手打冷烏冬不過不失啦, 黑豚好乾唔好吃
同等價錢其實可以揀安格斯牛肉, 應該比黑豚肉好得多
牛舌爽滑彈牙之餘仲滿佈牛肉油花o既香味, 西京銀鱈魚魚油充足, 正!

大家可以去試試啊!
食完同Nat去遊下車河, 遊到23:00就上bar會合好友準備睇歐國杯決賽