Ujin's Happy Diary
這裡會記載低我和女友, 我和車車們的快樂點滴~
kl311
暱稱: Ujin
國家: 香港
地區: 南區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
Range Rover Evoque
Ordos Drive 2012
Ujin的近况
UN Pre-wedding photo...
high tea + deep talk
文章分類
全部 (92)
Ujin + Nat @ Wedding (3)
Ujin @ 工作 (5)
Ujin @ 私感 (9)
Ujin @ 車車活動 (15)
Ujin @ 拍拖生活 (17)
Ujin @ 朋友仔 (9)
Ujin @ 屋企 (10)
Ujin @ 旅行 (18)
Ujin @ 興趣 (6)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 92
留言總數: 2
今日人氣: 2
累積人氣: 173
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 4 月 17 日  星期六   晴天


20days @ 瑞士(all around in Swiss) 愉快 分類: Ujin @ 旅行




2010 年 3 月 30 日  星期二   晴天


Sakura Tokyo trip wif friend's wedding 滿足 分類: Ujin @ 旅行

sakura...sakura...

love the pink pink cherry blossoms



2010 年 2 月 18 日  星期四   晴天


14days in Hokkaido {二世古*俱知安*比羅夫篇} 愉快 分類: Ujin @ 旅行

landing

big snow

let's play

go!

so tired

where's home? haha...

今日天氣好好呀


 

us


 

play again




me

旅程o既頭7天日我o地都留o係Hirafu o既Niseko雪場滑雪, 真係好好玩, Nat今次滑雪o既技術又進步o左
Nat上o左一日滑雪堂, 雖然都
係受傷而回, 不過真係好開心


二世古o既粉雪真係好優質, 我o地一行3人都好盡情享受o左一個星期

我已經不停計劃幾時再返o黎呢度! 我相信不久o既將來, 我o地又回番黎二世古!



14days in Hokkaido {旭川*登別*洞爺湖篇} 開心 分類: Ujin @ 旅行

行埋o黎啦...

bear

洞爺湖

drove to downtown

旭山動物園

lunch

登別花旅亭酒店

i love u

旭山動物園真係好好睇, 特別係北極熊同大企鵝
成個北海道之旅我o地浸o左5次溫泉,當然登別的溫泉水特別
正!

我o地住o既房有露天風呂, 仲可以二人共浴, 好浪漫呢!
爺湖係第二個最靚o既地方, 另一個天堂!
最可惜o係登別熊牧
場休館一個月, too bad!



2010 年 1 月 4 日  星期一   晴天


新居 90%完成 滿足 分類: Ujin @ 屋企

今日新居都開始進行執漏工程, 而窗簾及窗檯坐墊都已安裝好

再執好主人房地台及洗手間後, 再等埋月中sofa到, 咁就差唔多完工喇
今晚影返兩張飯廳照, 都有90%完成啦!
 
 
整個工程都總算順利, 而其間其實都有些大鑊mistake
由於唔識咁多工程o野, 所以之前都係自己畫圖, 再俾師傅execute
點知係畫少一幅圖就出事, 不過好彩經過補救之後, 效果都ok
 


2009 年 12 月 30 日  星期三   晴天


TV & 大床進場 滿足 分類: Ujin @ 屋企

今朝9:30am就有電話打黎話要送電視

好彩今朝仲有師父o係度清場中, 所以我都唔洗咁急住要趕過去
不過由於下午有人上門安裝同送大床, 所以起身之後都急急腳過去呢
 
 
電視方面我只會揀3個牌子..Sony, Sharp and Philips
呢3個牌子感覺上比較reliable, 同埋QC方面比較好
揀好牌子後, 第二樣就要睇made in邊度, 由於以前中過招, 所以個人只揀Made in Japan
始終QC係兩樣o野, 所以其實一早已經confirm o左要Sony Bravia X系
 
裝完一開, 好靚呀!
雖然只係40", 不過間屋咁細都夠o既
依家屋企都係用Bravia X(不過係上一代), 而grandma屋企就同我一樣, 不過佢地係55"呢
我地一家都係Sony既fans呢..哈哈!
 
 
由於之後好多時大電視會用o黎睇波同打機
所以都要買多一部送俾Nat o係房休息時睇呢
今日裝o左睇, 個quality又ok喎!
 
主人房個地台燈都幾靚呢
第2日師傅都開始清場, 所以我都開始要過多o的去搞o的手尾


2009 年 12 月 21 日  星期一   晴天


Snowboarding Trip @ Korea 滿足 分類: Ujin @ 旅行



2009 年 12 月 19 日  星期六   晴天


新屋進度II 滿足 分類: Ujin @ 屋企

今日同屋企人食完飯, 又同Nat上新屋睇下搞成點
呢個星期o既進度的確快o左好多
 

主人房上o左油, 傢俬都開始裝, 牆紙都整左一部份
電掣都開始整緊, 而最重要係燈槽射燈等都已經ready啦
起初怕間屋唔夠光, 不過今晚睇完都放心晒



2009 年 11 月 25 日  星期三   晴天


新居進程 愉快 分類: Ujin @ 屋企

搞design都搞o左2個星期
改完又想再改多少少, 樣樣o野都想perfect o的
但其實邊有perfect o架, 依家諗返...都係舒服緊要

今日day-off, 同Nat去行下傢俬舖
夜晚就上新屋睇下裝修搞成點

地板已經起晒, 亦開始批灰
師傅話會盡快, 我就寧願你慢慢整好o的仲好
講到尾..我唔趕搬呢



2009 年 11 月 2 日  星期一   晴天


收樓啦!!! 開心 分類: Ujin @ 屋企

今日又係大日子呢, 因為今日收樓喇!
一放工就即刻接埋Nat去地產拎鎖匙
跟住就同Nat好興奮咁上我o地o既新小天地

上到去見到間屋, 終於感覺到o個份實在感
攬住Nat Nat..望住呢度o既夜景, 個feel好正

留o左一陣就同Nat去食dinner
放工太興奮唔記得食少少o野先..哈哈!
不過今日真係好開心呢!