| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2012 年 6 月 29 日 星期五  |
開心感覺  |
分類: Ujin @ 拍拖生活 |
o尋晚出完一輪post, 我同Nat都見未眼睏
就落o左車場影下架車車, 跟住揸o左佢出去遊下

入o左石澳, 拎o左佢出o黎玩陣就返屋企
好好玩..好開心o既一晚!
|
♥ Our Home Sweet Home ♥  |
分類: Ujin @ 屋企 |
其實自買o左呢度, 我同Nat都好緊張點將呢間屋整得舒舒服服
用o左4個月時間裝修, 我o地無花錢去打造咩豪宅氣派, 金碧輝煌
無雲石地沒有鑲金牆, 純粹將我o地喜歡o既都放o係呢個屋企度
每個人都有自己心目中o既一間dream house
感激Nat容許我將自己渴望o既都一一實現了

其實打造一個美好o既屋企係豐儉尤人, 金錢唔係最重要o既環節
最重要係每一個策劃過程, 家居o既細節都是2個人一齊計劃
就好似計劃兩2個人o既生活一樣
每個人都有自己的理想空間, 2個人o既意願如何合併起o黎都係學問
感恩我o地o係計劃我o地o既dream house時, 由選區到室內設計, 到挑傢俬擺設等, 都有著非常相似又互相欣賞的態度
咁至係一個充滿愛o既屋企嘛!
大廳位置有個陽台, 可以俾Nat種o的盆栽, 石春地係我同Nat一齊砌出o黎o既
而北歐鹿頭同火爐係我o既主意, 我覺得一個屋企有呢2個擺設睇o黎會覺得好溫暖

大廳sofa後o既船木櫃, 擺o左我同Nat都深愛o既Kaws figure
船木係真係由船拆下來再處理過o既,所以好有殘舊感
呢個櫃係直接由「I.T」擺放o既飾櫃倒模過o黎o既

走進飯廳位置, 擺放了Kaws o既4" figure同親筆畫o既真跡
而連接飯廳o既open kitchen, 大大小小幾乎都係Nat呢個廚房CEO o既主意

廚房o既白磚牆係參照意大利餐廳o既設計, 組合式o既吊燈取代o左古有o既一盞大吊燈, 亦係現今餐廳o既流行原素
而好raw o既木檯配合designer chair同無柄長椅, 都是我同Nat o係好多餐廳歸納得來o既靈感

由杜拜Opera Gallery訂返o黎o既岳敏君作品
成為了飯廳o既焦點, 食o野o既時候都好似畫中人咁開懷快樂

將爐頭置於廚房中間, 係我o既主意, 我覺得可以俾客人睇住Nat下廚, 邊吃邊煮
客人又唔使望住Nat個背影吃飯, 又邊煮飯邊同客人聊天十分好呢!
而廚房o既所有灶頭潔具甚至build in o既炸爐, 我都揀o左用Smeg
我鐘意佢設計有現代感得o黎又帶o的vintage feel
雖然唔係香港人常用o既大品牌, 但好多service apartment都可以搵到佢o既踪影, 最重要係價錢合理

廚房o既盡頭我o地無造大量o既吊櫃
反而做o左兩層層格o黎陳列Nat o既Le Creuset同Staub鐵鑄煲
用o既時候都可以好方便咁攞落o黎
o係廚房o既另一邊就係工作間o既走廊
旁邊係工人姐姐o既房同雜物房

離開廚房, 就係我同Nat Nat最鐘意流連o既study room
呢個所謂既工作又可以娛樂o既地方, 夜晚我o地就o係度打機睇電視, 又可以同Nat一齊上網
呢度亦放o左個Smeg o既螢光雪櫃, 咁就隨時都可以攞啤酒汽水

只不過..呢個書架好睇唔好用
Nat已經放得滿滿, 但其實又唔係放o左好多書, 都唔知點算

客廁真係幾正! 我同Nat揀潔具時都非常細心挑剔
手柄水龍頭花灑等等除了對外觀有要求, 連開關的機械感也很著重

呢間就係我同Nat Nat間房, 同樣用o左黑玻璃隔著主人廁
我就可以隱約看得見Nat洗白白, 全透明就太張揚啦!
若隱若現就最吸引 (kidding!)

衣帽間係我同Nat幾著緊o既一環
鋪上地氈升高地台, Nat換衫就好似行catwalk咁

主廁o既浴缸我o地都揀得好嚴謹, 因為我o地好鐘意浸浴
所以我o地特別揀o左呢個有o的似元寶o既浴缸, 咁就可以將人浸得好深

Nat Nat話洗白白都可以望著我係好幸福o既事
我就覺得有個咁o既女朋友, 係最幸福o既事

呢間係第時o既BB房, 依家未有BB
所以就用o黎放住Nat o的心愛Miffy同公仔先
|
2012 年 6 月 28 日 星期四  |
歷來玩過+依家玩緊之二三四五奶  |
分類: Ujin @ 車車活動 |
我由細到大都好喜歡車
所以一到18歲就考牌兼買車
由以前玩日本車(依家都有玩), 到依家玩歐洲車
由細個玩1架, 到依家玩3-5架(有o的好快轉手唔玩)
玩過o既..都會有感情, 就算只係揸過幾個月, 送走佢o個日都會有唔捨得
以前電話影相唔靚, 又無facebook upload相咁方便
所以好多以前玩過o既車都無影低
希望有時o係街撞到佢o地時可以影返

CF4, 唔係玩o左好耐, 幾個月貨仔
嫌佢嘈..點改踩落去架車硬係好似唔肯去咁
同埋屋企坐一直揸慣歐洲車, 望同坐都唔係好慣

Lexus IS300, 都係玩o左9個月到
o個陣睇中o左架TT, 咁o岩個friend又o岩o岩考到牌
咁就半賣半送咁送走o左佢, 換架TT

呢架TT玩o左好耐啊, 差唔多玩o左年半
改o左好多o野, 又喉又鈴又整晒好多av o野
個個friend都話佢型又夠響

o係擁有TT o既同時, 呢架M3都俾我寵幸過o架
佢一o黎到已經好正, 唔使點改已經run得好好
不過同佢做補養維修都唔平, 所以玩o左唔夠1年就送走o左佢

我唔係買3架同款唔同色咁癲, 我未有咁有錢
就算有都唔會咁買, 寧願買架super car好過啦
呢架SLK都幾好玩o架, 細細架..日頭開住蓬曬住太陽揸入石澳真係幾正
X'mas又可以開住蓬車住女友去睇燈飾, 好浪漫!

呢架波子CARRERA GTS真係好得, 又好聲又肯去 (當然啦! 波子喎... 波子都唔肯去就死得!)
記得有一日同個friend去行九展個車場, 見到呢架車幾新, 就無無聊聊埋去掂下佢
點知個sales又撩我試下佢, 咁好啦...見有時間咪試下囉
點知一試就上癮, 試完第2日好掛住揸佢o個種感覺, 放工又再去試多次
跟住同個sales傾個價傾o左陣, 就deal o左喇!
人生第一架波子就係咁衝動就買o左喇!

呢架S4亦都可以話又係一個衝動又買o左佢返o黎
有日又係無聊陪個friend行灣仔o的車行, o係show room一見到佢我就兩眼發光
好多人都覺得佢外表平平無奇, 但o係網上/車書成日見到佢改o左個樣, 已經對佢好有印象
一上到車, interior design得唔錯
問個sales可唔可以依家試, 佢又話可以, 咁就即試吧
試完諗都無諗即落訂, 車都未到就已經訂定喉同o的濕星o野改靚佢
所以到依家都仲留住佢, 總係覺得對佢有種情意結

呢架360係換票性質, 玩o左陣就賣
所以都無咩改佢, 其實揸佢都少
係有帶過佢出o的大場面, 屋企人結婚..借俾朋友影結婚相..etc.

呢架VW Scirocco R真係堅好玩
論外型: 車頭爬得夠哂低, 而車尾就微微升高, 頭低尾高, 典型跑車look
論內籠同設備: overall都ok...廿幾萬車仔...既抵又好用
試過我部車o既朋友相信都係呢個comments, 呢個價錢..歐洲新車又有齊應有既設備真係抵!
D型呔盤, 又有golf gti 6代既中央台display連parking mode display, 桶椅又有暖熱功能ok啦!
7 Speed DSG, 再加DCC電子避震3個mode: Sport, Normal & Comfort
呢個function真係最正, 接女友放工or自己放工, 用Comfort真係最正又吸震
自己出去飛就用Sport, 又真係爆硬, 行highway一流! 一般黎計Normal個setting已經好好!
而部車最唔好o既地方就係個錶板, 老土o左o的囉!
手工方面不過不失啦! 車窗都開始有o的雜聲 (單門車通病)
遲o的有新車玩再update下!
yohoooo...又一day, bye bye!
|
開心, 由good morning開始  |
分類: Ujin @ 拍拖生活 |
朝朝如常7:30am有Nat Nat錫醒
呢個女友其中一樣吸引我o既就係呢點
佢會好溫柔咁錫醒我, 令我幾唔想起身都好, 都會笑住咁起身

齊齊食完早餐就車Nat Nat返工
返到公司, 繼續開唔知幾時先開完o既會
只要唔好將問題複雜化, 其實有好多o野都好快就可以解決
lunch同Ben去o左SOHO食, 傾o左好多今晚o既"大計"
哈! 好期待Ben少帶我去威威啊
返到公司見個客, 覆幾個email又可以放工喇
放工meet o左Nat就去Times食dinner
食完行下City Super..入下貨就去大坑食甜品

開開心心, 簡簡單單又一晚
o聽晚有新o野玩! |
2012 年 6 月 26 日 星期二  |
現在的港女嚇怕了我  |
分類: Ujin @ 車車活動 |
o尋晚如常有車會聚會, 大家約o左21:30 o係老地方meet up
今晚大家都好準時, Henry仲帶o左3個女仔o黎
望落只有20-22歲, 因為望落太細個, 所以都無興趣開口問佢o地實際歲數
大家準備上車開車去食糖水之際, Henry叫o左1個女仔轉坐我車去食糖水
咁佢架TT坐3個女仔的確係好逼o既, 咁ok啦..坐我車咪坐我車囉
點知個女仔一上車就好似幾年無講過o野咁
自己自動波介紹自己...呢樣o個樣
佢話佢叫Agnes, 今年22歲, o係尖沙咀返工...blah blah blah
自我介紹完就到查我家宅喇, 又問我做咩..住邊..係咪成日出o黎玩車 etc.
因為我唔知佢咩人, 又唔知Henry同佢咩關係, 所以都係當吹水咁耍佢就算
見佢咁主動, 真係覺得好煩, 我好怕o的女仔咁"chur"
有理無理, 一開車已經唔跟大隊行, 自己一支戰咁飛過海
9秒9泊好車就落去糖水舖攞位
點知個女仔又跟我坐, o的fd都陸續到, 佢都繼續o係度引我講o野
又問我做咩成日玩電話, 我話:"我要tum女友睏覺"
佢即刻話:"我俾我電話你, 你今晚tum我睏覺丫!"
我即刻想噴兼O晒, 成枱人dead晒望住我, 頂!
拿拿臨食完叫佢o地上車砌返轉, Agnes當然二話不說又話要跟我車啦
我話我住香港會中途散, 唔會跟佢o地過返海
因為之前佢自我介紹時話自己住紅墈, 咁斷估佢都唔會咁蠢自己搭車過返海
咁佢先話跟返Henry車, 呼...甩難!
飛完一轉, 人都開心晒
所以幾時都話"車都係人o既叉電機"
返到屋企都1am了, Nat都睏o左了
拿拿聲沖好涼都上床睏, 唔係o聽朝無精神返工
|
2012 年 6 月 22 日 星期五  |
踩公路  |
分類: Ujin @ 拍拖生活 |

見天氣涼涼地, 即慶同Nat去o左大尾篤踩單車
哈哈! 因為我踩o既係road bike, Nat o既摺車已經跟唔上
真係要諗諗換架road bike俾佢先得

今日我o地來回大美篤同大埔工業村
around 20km, 對Nat o黎講好ok丫!

踩車手常起厚枕
買o左對單車手套保護Nat
|
2012 年 5 月 5 日 星期六  |
Anniversary trip to Guam  |
分類: Ujin @ 旅行 |

View from the balcony of our room....nice nice
Rainbow was up when we just arrived..so beautiful!!!

Sheraton in Guam is considered as 5 star hotel
but the bedsheet was so smelly and the towels turn grey from white
and there were some stain in the bathtub....holy shit!!!
but the pool is so great....
little Hawaii = Guam
so sweet
night market
we knew we were shopaholic...just 4 days in Guam
See u Guam, we will be back maybe very soon becoz... |
第二棟物業之裝修進度  |
分類: Ujin @ 屋企 |
出完trip返香港, 間屋已經整得7788了
都有o的覺得可惜, 唔可以影到中間o既過程

我最喜歡o既study room o既牆身已經搞掂
真身比o係電腦睇靚好多, 真係超like

個廚房都已經裝o左黑玻璃同抽油煙機
其他o野都整得7788, 所有o野都跟得幾好..無咩甩

呢間closet係for Nat行catwalk我睇用(kidding!)
其實我o地2個都好鐘意買鞋買衫, 無呢間房真係唔掂

工人姐姐間房同toilet
o係有限o既空間同位置發揮
都design得好好o架 |
2012 年 3 月 29 日 星期四  |
擁有的第二棟物業  |
分類: Ujin @ 屋企 |
轉眼3年間, 我o地又再次搬屋了, 今次終於搬返過香港區
住o左3年九龍...唔係唔好, 始終個感覺無住香港區咁好, 可能住慣o左卦
非正式統計, 呢2年我o地出沒o既地點80%都係o係香港區
所以搬返過香港區都係無錯o架喇, 哈哈!
今次無上次記載得咁密, 因為裝修期間有段時間唔o係香港
所以skip o左影低裝修過程, 不過唔緊要啦! 出o黎靚就得啦!

呢間屋足足大過九龍o個間幾倍
今次終於有足夠空間俾我發揮了

呢間係for第時仔仔o既baby room
嘻嘻! 唔好笑我..真係應該會好快有
我知道..我知道..我未結婚丫嘛!
咁我應該話..好快結再好快生BB

呢個係study room, 我同Nat都唔希望搬大o左就無o左小天地o既感覺
所以我o地一齊design o左呢個study room, 咁以後食完dinner/放假就可以o係度sweet sweet

呢間就係我同Nat o既bedroom
將來我就可以睏o係度望住Nat Nat bath..哈哈!

for客人用的toilet. 因為將來BB都會用呢個toilet
所以用料都好講究o架

今次我o地design造open kitchen
一來感覺寬敞o的, 二來又可以睇住Nat Nat煮o野食
|
2011 年 12 月 13 日 星期二  |
Dubai 2011  |
分類: Ujin @ 旅行 |

hotel bonnington

drove to downtown

nice

welcome us |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | »
|