| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2012 年 8 月 11 日 星期六  |
睇場  |
分類: Ujin + Nat @ Wedding |
其實成功同Nat求完婚後, 我o地都好積極討論個wedding想點搞
大家好多o野都有o左共識, 所以今日放假就四出去睇場
希望搵到心目中理想o既場地
之前做event, 都去過唔少o既hotel, 見過好幾間5stars都唔錯
無論食物..環境..staff service都好ok
第1間去o左W Hotel, overall都好ok..o的staff..環境..個feel都一流
唯一可惜o既係只可擺到20圍, 真係好少呢!
跟住再去o左2間老牌hotel睇, 一個係Conrad而, 另一個係Renaissance Harbourview

Renaissance, 佢有兩個場, 大o既可以擺到30圍, 感覺同一般酒店冇分別, 冇咩驚喜
而另外一個細既就只可以擺到14圍, 不過成個場都有落地玻璃又有大玻璃天幕...嘩! 好正呀!
不過得果14圍, 點解個個ok既場都只可以擺咁少呢?
|
2012 年 8 月 9 日 星期四  |
放自己一日假為了一個重要時刻  |
分類: Ujin @ 拍拖生活 |
同Nat去完旅行返o黎, 個人真係recharge返
放完假返公司交代好之後o的project點做, 就放手俾班fit馬搞
o係旅行o既時候的確諗通o左o的o野
有時唔係話唔緊張盤生意, 而係始終一個人o既能力係有限
既然我請得佢o地返o黎, 即係我相信佢o地o既能力
咁點解唔俾佢o地發揮所長呢?
下晝見天氣幾好, 同Nat出o左海嘆下
同Nat傾o左好多"將來", 我亦o係呢個時候同Nat求婚
個過程就唔多講喇, 總之o係一個好浪漫o既環境下完成吧!

我知我依家有o既唔多, 可以俾妳o既亦好有限
但我會努力去為我o地o既屋企擁有更多更好
EVERYBODY! 我o地結婚喇!!! |
2012 年 8 月 5 日 星期日  |
我們的渡假屋  |
分類: Ujin @ 拍拖生活 |
有一日同個friend閒聊吹水, 撩我陪佢去睇元朗一個新樓盤
本身我真係好少入新界, 始終住o左o係港島區咁多年
去得最多都係SMD去o既大埔, 好少長途跋涉去咁遠
一入到去個樓盤area, 個感覺好似去o左泰國o的resort
好舒服..好寧靜..好唔似香港o既感覺

今日就係睇呢間23號屋
間屋唔可以話好大, 有一個小花園可以bbq, 小露台可以睇星星
我同Nat Nat都好鐘意, 而價錢都無諗過係可以咁平, 呢個價錢o係香港區只可以買到個中單位
既然Nat Nat都鐘意, 咁就買吧!
當係渡假屋都好, 因為依家間屋如果要bbq, 只可以落樓下平台燒
始終唔夠o係自己間屋企燒咁方便呢
快快搞好裝修, 快快o黎個秋季bbq
x'mas又可以布置到好似o係LA間屋咁, 正呀!
|
2012 年 8 月 4 日 星期六  |
LP-700  |
分類: Ujin @ 車車活動 |
上星期同Tony傾開, 知佢入o左架LP-700
所以一落機幾累都要飛去睇下架正o野
雖然唔係第一次掂架LP-700, 但呢架係Tony自己改過, 所以正好多呢

不過因為左軚o既關係, 唔可以o係香港出牌, 所以無得揸出去玩下
不過撻o左車..整個carpark已經嘈到爆

再俾俾油...把聲真係靚到不得了
完全唔同原廠LP-700把聲

揸住佢就好似揸住架戰機咁
希望有一日可以擁有到佢 |
2012 年 8 月 2 日 星期四  |
即興Okinawa之旅  |
分類: Ujin @ 旅行 |
本身今日要返香港, 不過我o地要延續癲o既mood
再飛...飛去Okinawa!

Mr. SUN

世界上唯一一個水清沙幼同時間又有好多好食壽司同日本料理o既地方
馬爾代夫係仲靚, 但一定唔夠呢度咁多好o野食

靚到唔捨得走

Nat Nat幫我影的


day 2同Nat去睇魚魚
好多特別魚呢

nice show

back to HK, thx Nat!
|
忙裡偷閒之即走台灣行  |
分類: Ujin @ 旅行 |
一忙完個crazy July, 真係好想同Nat去出走下
所以食dinner時一同完Nat講, 返到屋企就即刻上網book flight+hotel+car
由plan到出發, 不足24hrs..夠晒癲..haha!

由墾丁南灣酒店望出o既view
即時忘記晒o係香港o既一切pressure

同Nat漫無目的咁行..見到咩想食就食..好relax
好耐都未試過咁舒服o既感覺, 我記得我講o左好多句"正呀!"

呢個日落靚到喊呢...at least o係香港一定睇唔到
可能心情問題啦..見到咩都覺得靚呀!

day 2同Nat去o左清境農場睇羊仔
台灣o的羊仔同澳洲o個o的好唔同, 無咁白
不過都好cute啊!

day 3就落o左台南行街街
當然唔少得行誠品啦, 我o地買o左好多書呢!

話明癲, 就癲盡o的
o係台南臨返香港前一晚, 我突然同Nat講"不如我o地唔好返香港住, 我o地o聽日去Okinawa!"
估唔到Nat會say yes同我癲...hahaha! 即刻上網改機票! |
為甚麼???  |
分類: Ujin @ 私感 |
踏入2012, 我都唔明點解特別多孽緣
以前o既我, 我會好enjoy..分分鐘真係會同人開始..玩幾日都好o既心態
但依家, 我淨係覺得好煩
拍拖係2個人o既事, 唔係妳鐘意點就點
妳死纏爛打, 我只會對妳更加反感

我唔明白依家o的女仔鐘意一個人係抱咩心態
係睇個男仔有無錢丫? 有無才華丫? 有無事業丫? 定係嘜o野?
係! 縱使有一個男仔條件好好, 的確係好應該主動出擊
但如果個男仔已經reject o左, 咁就唔應該再繼續lur
呢個世界係妳可以揀人o既同時, 人o地都有權去揀妳! |
不能接受的愛  |
分類: Ujin @ 私感 |
今晚放o左工上o左bar飲o野, 同o的客傾下偈
轉頭發現有個好熟面口o既女仔自己一個坐o左o係度飲o野
我一行過就問我可唔可以坐低陪佢飲o野
alright! 咁妳係客, 我係呢度o既boss
同o的客打關係都好應該咁做, 但我唔係做陪飲啊..haha
呢個女仔一般身材, 大概163cm, 大我3年
一坐低佢就同我講...
"其實我跟o的朋友上過呢度幾次, 每次見到妳我都會好開心, 好想同你傾偈
但成日都見你好忙, 所以一直都無同你say hi"
跟住再傾落去, 都係問我有無女朋友, 同女朋友一齊o左幾耐, 關係點..etc.
講完佢就開始sell自己, 問我覺得佢sex唔sexy, 靚唔靚, 吸唔吸引
初初我以為佢係o的援交女, 原來佢係想sell自己, 叫我追佢

佢見我o的反應唔係如佢所諗咁, 有o的燥..亦有o的失望
sorry! 妳遇著以前o既我, 我諗我都會即刻同妳返屋企上床
但今時今日我真係唔會囉!
開始佢feel到傾唔到落去, 因為我死都唔落搭
佢想換個方式去引我, 佢叫我俾3mins佢引誘我
如果我o係3mins內忍唔住掂佢/錫佢, 咁我就要滿足佢
WTF! 挑戰我..撩我咁話...
都係o個句啦..以前我會奉陪到底
依家, 妳返屋企食自己啦! |
2012 年 7 月 26 日 星期四  |
很久沒見  |
分類: Ujin @ 私感 |
大家好!好耐無上o黎發up風了...
呢2個星期實在太太太太太忙了!
日日返到公司都要狂開會..連lunch都要同客meeting
機乎晚晚都成9pm先趕返屋企同Nat食dinner

呢排都無好好咁陪過Nat
雖然佢一句都無埋怨過, 但我心都覺得唔係咁好吧
希望忙埋呢個星期, 可以同佢去個short trip relax下! |
2012 年 7 月 25 日 星期三  |
jerry is back  |
分類: Ujin @ 朋友仔 |
好開心!我個好bro. Jerry終於讀完過Master返o左香港
以後唔使再夾時間msn喇!可以有人多o的落我bar打墩喇!

佢一返o黎, 我o地幾個就book o左W Hotel同佢gathering
雖然好忙, 但都抽o左一晚時間出o黎見見老死, 的確高興! |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | »
|