今朝一早車Nat入機場join uncle auntie去旅行
佢o地去日本5日, 我因為有project在身, 所以去唔到呢
送完佢就自己一個去o左食早餐

就係o係影完呢張相後, 就有人o係後面拍一拍我
我轉頭望望..竟然係Snowie, Snowie係我去美國讀書前o係香港拍得最耐o既女朋友
唔計puppy love, 我諗佢係第一個我認真對待o既女仔
o個陣過o左美國一陣就散o左
當然吧! o個陣大家都細, Long-D真係好難keep
大家各自都出去玩, 好容易就會有第2段感情

問佢做咩咁早o係度, 原來佢自己一個搬o左入西貢
大家買o左支o野飲上車傾偈, 原來o個陣我走o左佢自己一個o係香港發生o左好多事
但o個陣大家斷o左來往, 所以佢亦無講我知佢o係香港發生咩事
我聽完..我自己個心都好過意唔去
如果o個陣我知道佢o係香港要自己一個面對咁多o野
我一定會返o黎幫佢, 再帶佢過美國一齊生活
不過佢都好叻女, 最後自己breakthrough晒所有o野
亦成功first honor grad., 依家o係其中一間Big 4度做
隔離架"CYBK"就係佢努力得返o黎o既成果, 我都好"鄧"佢開心

跟住上o左佢新屋參觀下, 佈置得好靚啊!
問佢用邊間designer design間屋, 原來間屋係佢自己一手design
真係估唔到以前咩都怕o既佢, 依家變得咁能幹, 所以真係唔可以睇小o的女仔
大家都講o左好多以前同現在, 佢都估唔到我依家有自己o既公司
亦估唔到我會定落o黎諗結婚諗事業, 大家都真係變o左好多 |