koubou_star
暱稱: MAN_餅
性別: 女
國家: 香港
地區: 西貢區
« October 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
文章分類
全部 (88)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
尚無任何連結
star
Free cursors for MySpace at www.totallyfreecursors.com!
★ブログにスパイス★
ブログパーツなら-blogwasabi-


2007-08-10

早上上日文班 不知不覺 都以經最後一堂

竟然好似有d唔捨得 ..

以後都見唔到好似14男主角個個人lu.

原來西貢女同志 係讀鄭記  佢竟然以為我升中3-  -+嘿..  可惡 

本來諗住拎佢msn 最後都係冇.

唔知點解今日好多人都著上黑衫

我又係.  man又係.  tomago又係.  連個兩個男仔都係.

哈..黑色星期5.- -

今日條on仔又on左啦  佢今日學人吹雞 - -

天文台掛上8號風   早放了.  時間本來就不太足夠.現在還早放.

難得在街上  都唔甘心太快回家  決定和朋友步行到德福. 感受一下打大風在街上逛既心情.

oh my  摭

我地真係白痴.- -

到了德福  竟然遇個兩位人兄...-口-   世界真細.

本來諗住到mego box 逛. 

算la  都係將依個節目順延到星期一吧!

一日又咁過  我唔想對住賤男   oh

 

-----------------------------我是可愛的分隔線----------------------------

今日一朝早..同成家人去食早餐...順便行去地鐵站...等左一陣..d人到哂...

諗住今日係最後一堂...會比心機d聽書..但都比個死廢西轉移左注意力.頂!

完堂之前.掛起888888號風球...唉...又吾想反屋企住..又搵吾到娘親.

之後同王瑩行路上廣州..諗住去mega box.- -但係都比我娘親叫回朝-3-

撞到個2條友- - 佢地反吾到屋企我諗-_________________-

王瑩...我地仲慘牙...對住d女既.= =指手劃腳......

88888號的風球

 

刊登時間:2007-08-10 09:34 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 




2007-08-09

早上去學校註冊中4.

等車時.  -口-嚇左我一跳.

雪狗好得人驚呢.       成班人一齊做左金毛"擋"

回到校.先拿入數紙

時間還早  和朋友去飲早茶..(我都係第一次同朋友去飲茶._)

飲完之後去入數我夠時間回校交入數紙. 

你地真夠朋友呢..(=  =") 都係man2最好   果然係5年既好朋友

途中真係好驚遇到惡勢力. 

入到去..   唔好問我有咩感覺    你試下一入到去俾jimmy第一句話"豬排'' 

你會有咩feel..=  =+   濠b又話  ''..嗨.!前面個位同學好熟面口喎.''  頂.  我係新移民/.呀...你唔識我架.

好彩 註冊中4既手續簡單  好快就可以離開果個咁可怕既地方. 

之後到山雞佢地去註冊...其實本來都諗住同你地行多次上去.  但係...都係算啦.

所有事情都搞好lu.   諗住食甜品   可能係天意   間間甜品店都未開門做生意.

之後我同man諗住去吭口.睇睇有咩甜品店.  仙足岩 -- 價錢不太化算.  滿記.--  要食滿記當然要係西貢食

 唉.放棄   一路上都遇到熟人 世界真係細  我仲諗住去南''風'' 唔會太易撞見熟人 

點知見到王x兒 = =+ 既然黎到南''風''我就決定買鍵盤  之後既事miss佢吧(不太重要)

好啦  又到我地今晚既壓軸戲   嘻-  -+

 以下圖片含有驚嚇情節   請有家長陪同收看  

 技解鍵盤...

 

 

過程唔洗我講都明白啦.

新的.

   呀.   原來個女仔係住西頁架.  聽日又有話題lu.

刊登時間:2007-08-09 08:36 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 




2007-08-07 呆滯

 

頂!!!唔該...唔好爆我個名好冇!!!

死陳麗雯

我後面個死肥仔好低b囉.

點會有d咁既人架.

d mk妹又成日係到啤啤啤..

咩事呀...

成 日咁q鍾意係到講人壞話...

死大ming好撚心你就還左d錢佢la>

唔好搞到他媽儀屋企出現家庭慘劇好冇...

個日文miss一定教唔曬...

加速咁教  時間又唔撚夠  你咁樣叫我點上中班.

唔撚怪得你話d人讀完初班就走la>

算點先....  好彩我識姐.  如果唔係實俾我阿媽"羊咩咩"我,

不過首先要恭喜他媽儀先..

恭喜你地有進一步發展

估唔到一本小小既雜誌可以令你地既距離拉近..

恭喜!恭喜!恭喜!恭喜!恭喜! 

----------------------------------------我是可愛的分隔線------------------------------------

個名都冇人知架啦....有咩所謂wor.....-3-

個條白痴仔不嬲低能架啦....日日食公仔面大撚哂牙...人地零用錢幾多又關佢事..人地有你冇bor.

你吾講又吾覺個班人mk= =  不過我都吾理佢地既...人地望過泥咪最多吾好望過去lo- -咁咪吾知lo.

真係想吊7佢...又吾鬼還錢...你知吾知咁會煩到我地架...係咁比人嘈嘈嘈/...頂你咩...

關於堂數既問題....我覺得都係報多次仲抵= =

個本野係我個lo- -   不過真係可惜....條仔講個d野佢都吾明= =事實係有d嚇親人....但係係尾2個堂先有進展.

太遲啦!

刊登時間:2007-08-07 07:52 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 




2007-08-06

唉...今日一起身就行雷...跟住就...= =吾使講啦....

不過之前咁熱...而家落雨都岩架啦.....

琴晚搵左勁多哈你波波既同人圖...嘩..勁爆= ="  同電影既真係差好遠..@口@"""

牙.王瑩add泥= ="

又屌我= ="

聽日又要上堂啦....可能真係教吾哂啦... == 吾想哂錢bor.- -

睇下爸爸閉x?  點打牙隻字.= ="

刊登時間:2007-08-06 07:48 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 




2007-08-05

今日出街個陣..

突然見到一班人係到影相

影咩? 

原來佢地係到影個彩虹...

我都用左我個部像數好差既手機黎影..

 


一條咁既彩虹

《可以令一個成手拎住野既呀姨放低d

《可以令d只係會用簡單科技既老人家

《可以令一個手抱bb既媽媽 

《可以令到一班唔相識既人

一齊拎起相機或者手機影相

可算係一種緣份......

好感嘆....

講真個句   成日話彩虹彩虹..

咁你見過幾多次既天然彩虹?

係依個繁密咁地方都可以見到藍天白雲..

都係有賴大家既努力減少排放費氣

《唉    好失敗..冇帶相機

次次都係咁..    以後我既出街3寶 

《1---tempo 

《2--->曼秀雷敦傷風通

《3--->相機 

 

嘿------ 好啦  今天就到此為至囉 ! -

 

%#$#^#*%&*^)(&*)^($%#%$@%&*%)(^^**(&)*^($&%#%^@#*%(*&_

搞gag咩王瑩...= ="減少排放廢氣..

我真係冇野打囉...吾通打  冇野做....咩..

今日睇左五星級大鼠...勁超爆好睇...^_^  王瑩你都睇下啦...

但係趕去戲院個陣...落大雨...- -濕鬼哂..= =

 

 

今日終於有d野打下啦...^_^

刊登時間:2007-08-05 07:54 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]