早上上日文班 不知不覺 都以經最後一堂
竟然好似有d唔捨得 ..
以後都見唔到好似14男主角個個人lu.
原來西貢女同志 係讀鄭記 佢竟然以為我升中3- -+嘿.. 可惡
本來諗住拎佢msn 最後都係冇.
唔知點解今日好多人都著上黑衫
我又係. man又係. tomago又係. 連個兩個男仔都係.
哈..黑色星期5.- -
今日條on仔又on左啦 佢今日學人吹雞 - -
天文台掛上8號風 早放了. 時間本來就不太足夠.現在還早放.
難得在街上 都唔甘心太快回家 決定和朋友步行到德福. 感受一下打大風在街上逛既心情.
oh my 摭
我地真係白痴.- -
到了德福 竟然遇個兩位人兄...-口- 世界真細.
本來諗住到mego box 逛.
算la 都係將依個節目順延到星期一吧!
一日又咁過 我唔想對住賤男 oh
-----------------------------我是可愛的分隔線----------------------------
今日一朝早..同成家人去食早餐...順便行去地鐵站...等左一陣..d人到哂...
諗住今日係最後一堂...會比心機d聽書..但都比個死廢西轉移左注意力.頂!
完堂之前.掛起888888號風球...唉...又吾想反屋企住..又搵吾到娘親.
之後同王瑩行路上廣州..諗住去mega box.- -但係都比我娘親叫回朝-3-
撞到個2條友- - 佢地反吾到屋企我諗-_________________-
王瑩...我地仲慘牙...對住d女既.= =指手劃腳......
88888號的風球
|