koubou_star
暱稱: MAN_餅
性別: 女
國家: 香港
地區: 西貢區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
文章分類
全部 (88)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
尚無任何連結
star
Free cursors for MySpace at www.totallyfreecursors.com!
★ブログにスパイス★
ブログパーツなら-blogwasabi-


2007-07-27

全日都周公急call

學日文帶左支曼秀雷敦傷風通返去索= =+   正.!

-  -+  超....通頂又如何..

咁就可以遲d返?      大少爺? 

仲有後面條撚樣 好煩囉..

妖...成日係到懶串咀成個吳xx..

好心佢唔想學就咪返黎la>

阻q住曬.....d人如果係唔得閒就咪報名學la>

報左名又唔返黎學.,係唔係咁q有米呀你地.= =

最新港劇上映- -

19歲的老母- -

人物介紹

一ノ瀬 未希:肥婆    桐野 智志:他媽儀  一ノ瀬.媽:me- -+

一ノ瀬爸: manx2

主題曲:青春tamago  

哈哈...真係低b....係mansan作架.  唔關我事...不過真係好好笑.

哈哈

仲有個個性工作...

媽媽生 :  man2    金菠羅:溫雞   毒姑: 空缺中  學生妹:空缺中  仔仔:大ming   變性人:肥婆  北姑:空缺中

清潔工人:  me 

哈....有提名可以同我講.  哈哈....

+_+

放左學就 去左藍田逛.   d人好煩.成 日都問我地係唔係買書...唔係呀><;

我買左個袋..
 我想買件外套黎著背心...><;
 喂喂///個個你都好多日冇打blog  la> 喎.

 

刊登時間:2007-07-27 08:21 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 




2007-07-26

今日鼻敏感發作

好辛苦- -+  

去左漫畫鋪做會員.

租左飛輪少年黎睇

真係好正。v。

聽日又學日文lu..

唉..大ming- -+

算la>都係..

 

刊登時間:2007-07-26 10:57 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 




2007-07-25

我剪左頭髮- -

其實都同之前冇咩分別...

父女7日變好好笑

依家成日都想快d到29號.

今年一定要買野呢...- -+

日文個功課最後個題唔識...

-0-..珍個呀媽叫我呀媽同我去海洋公園.-0-嚇左我一跳..

..唉..我諗第時都係去唔到架la>= =+

如果去記住叫你媽拎假個陣唔好2同5 

如果唔係我又去唔到lu... 

刊登時間:2007-07-25 08:12 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 




2007-07-23

今日好開心呢..

我呀媽買左張敬軒廣告個張按摩椅..

入到間鋪.見到張敬軒個樣 哈.. 好靚仔.  

同呀媽行街..佢行街我企街.

勁悶囉..

見到個阿嬸試個條花花裙就想嘔..><;

之後見到個女人試條紫色裙.唔錯..

好似個貴婦....

本來諗住去上3台.點知間野裝修緊...

唉...冇緣.~....~          

刊登時間:2007-07-23 10:10 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 




2007-07-22

- -唉...我吾開電話.廢事有人嘈我牙ma.

上網睇左hp7既結局...

搞錯牙..咁鬼多人死左.... .\_/.原來石內卜一直都係好人- -挑.19年後個個都生左幾個仔.....玩野牙.

你睇偵探學園q牙王瑩.- -我都ld左.  神木大個左好多囉.- -把聲又變埋..本鄉戴眼鏡- -

就泥到動漫節啦...- -點牙...

係咪吾好叫大ming去牙- -

+_+_+_+_+_+_++_+______________________+=-+_+_

你上網睇-0-..

睇英文呀???

神木我覺得佢拍偵探個阡好傻個樣..

買左ani-wave.今期好正..

肥婆快d買呀..

入面有個動畫人物投票..

頭獎係月面兔兵器figure..

好想要^^

之後仲有個夏日国際電影節..

有地獄少女..   如果抽中我就好la>

抽唔正我都想買飛去.55蚊.

有邊個陪我去......

今晚有哈利波特睇..

真係估唔到哈利會同金妮....

點會架....睇第一集真係估唔到.

妙麗細個個陣好可愛.. 

大個就好索..

emma

唔知有冇6同7既電影睇呢..我唔想睇書呢..

但係又想知道佢up咩...

呀..

溫雞話唔想佢去呢...

叫埋mamasan去好冇呢.

唔知佢去唔去...    30號去呀.今年我想玩夜d.佢話愈夜愈好玩..你地可唔可以夜d返架. 

刊登時間:2007-07-22 04:24 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]