koubou_star
暱稱: MAN_餅
性別: 女
國家: 香港
地區: 西貢區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
文章分類
全部 (88)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
尚無任何連結
star
Free cursors for MySpace at www.totallyfreecursors.com!
★ブログにスパイス★
ブログパーツなら-blogwasabi-


2007-07-21

呀...有冇搞錯..

3號竟然冠軍...

佢好撚樣衰野.

仲以為4號拎tim

4號先靚...

唉..

陳麗雯..做咩成日都唔開電話呀.

溫雞佢好火-  -佢好唔据大ming

mamasan介紹個套日劇好正.

笑死我.^^

山田涼介好可愛...

 

我們的教科書愈黎愈好睇.呀..好鍾意佢入面一段音樂^^ 

唉..煲左日日劇..

隻眼有d攰...  睇埋火影搵周公..

刊登時間:2007-07-21 10:49 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 




2007-07-20

今日學日文

頂..姣x.....=  =+ 

去左德福食kfc.\

之後去左mego box.. 

入面勁正..

有哈利波特5既3展覽...

好靚..

頂最衰冇帶相機..以後睇黎每次出街都要冇相機係身....><;

呀..我想去多次影呀

今日撞到好多熟人.

搭地鐡個陣撞到何雞.=  =

係mego box個陣無啦啦 媽masan 係到大叫話m姐呀.-  -

頂..唔叫我諗佢地都睇唔到我地囉...之後又狂走走左入廁所...

哈....媽ma san條褲好爆..

之後去左b&q...哈去個到玩門....笑死左.

真係俾個叔嚇親..

佢地話d制似咩喎..- -

一朵鮮花趺在馬桶上-  -+

都唔知媽ma san係唔係同d清潔呀嬸有仇...

佢地都係拎份人工jar..唔係咁難為人la>-哈.....

又笑死左.- -

熊仔...

我都有搵佢影相架^^

之後走個陣去左間包店..買野食..

我既蜜瓜包..

好過東港城個d^^ 

返到屋企好攰..今日好好玩.^^

無聊相..= =+

+&*(^&*&%%#$%$@$@%$&*&)(*&(*+*)(&)(*^)(**************^*&(%&$^#%@#@^$%*&^*&*)

 

wakaka.

今日冇事發生牙...(講野咩.明明好多野- -_)

下次你地上堂既時候.可吾可以吾好搞搞震........                                              我要訓覺架- -

食完野~之後.- -去左megabox- -  有哈你波波呵呵^0^""

跟住行左bbq>"<>"<">"<>"<>"<>"<>"<>"< 

媽媽桑~你一個week可以搵2百萬wor.!!!!!!!!!! 堅料..你d女出哂街都吾會搵到咁多牙化..= =

王瑩桑..你吾會有好下場架.= =

r^6^^^6r6r6r6r^^^^r6r6^^6

喪左嘿嘿,,,聽日要swim- -    牙化.

刊登時間:2007-07-20 08:21 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 




2007-07-19

mother.....l  ©  you

痴9左線....哈哈哈....

今日同我老媽去左買3...佢買左條價錢.對於我地d貧窮人 好貴既褲俾我.

...一入到間野入面個售貨員就用佢個3寸不爛之舌同埋咬住唔放既精神ko左我呀媽.

都唔知做咩d人無啦啦話我高-0-..

出街入升降雞個陣..有個呀婆3唔識7無啦啦問我幾大..

根住我話15..佢話....得15...好高喎- -+

之後我係到諗emma個d叫咩.  叫巨人???

哈- -+

之後買3個陣我試3個售貨員同我呀媽講..佢好高瘦喎.-  -+

唉.... 

聽又學日文lu....

p sa ha<-----= =+咁既英文...

po po so<---------

noyes<---------

香港人 用既英文真係有創意....

主 今日西貢9車相撞

求主令傷者早日康復

以上的其求是因主基督之名求你苦聽我們的祺求

亞孟.

因父及子及聖神之名亞孟 

 低b左tim....=  =+

哈哈 

陳麗雯聽日10:45am坑口站等.

刊登時間:2007-07-19 05:53 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 




2007-07-18

今天真的是超級無聊的一天.....

可以無聊到我on msn.- -""

因為超無聊..就搵左2位老人家.(我牙公同牙婆)去食肯得基.- -4個人食1桶= =食到我嘔.....

之後就歸家.- -

真係無聊....  王瑩.做咩擺我張相出泥.- -

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

正走左la>...(你張相- -+) 

今日同上面個位一樣..真係好悶..

悶到我竟然去買本新簿做個個日文功課...

仲要上網搵張怪盜貞德既圖黎畫....- -

 

Mandy筆

如何??

對於我既畫功還可以吧...- -

本來諗住畫莉古絲..

太難la>   - -都係貞德比較熟手... 

(我開左個新相簿..係cosplay架.- -

有咩cosplay靚相就擺上去la>^^ )<------to 餅  

刊登時間:2007-07-18 08:14 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 




2007-07-17

日文初班的日子. 第1日- -+                         晴

 

...今日終於係學日文既日子la>-  -+

你地做咩咁緊張姐.- -+

肥婆..你個頭好得人驚><''(とても恐ろしいです) 

白色個個男仔好似14個男主角^^

溫加又話黑3個個靚喎.- -(有幾呀- -+.)

對佢有興趣... 

下次洗唔洗讓個位俾你.- - 我個位近佢喎..(哈)

個 Isabella成 日都係到搞gap.囉.

佢真係好似埃及  哈......(Isabella)

放左學之後去左9龍 灣.食野(試新野).味道都還可以不過份量唔係好夠我食....去德福行宜家....^^

又去左個宜家個coffee  shop   tea  time..^^ 

oishii....

 

宜家d示范單位好靚..張床好好訓....

個燈仔好得意....kawaii

cheers...

星期5去德福打機..  好想玩個太鼓..

28號就去apm 打機..

唉..我諗都係打機過暑假.. 

返到屋企攰死左...

星期4先做個個功課- -+(不過可能唔記得..肥婆要提我.) 

..我仲好記得溫加仆街個樣 - -+笑死.

佢仆得勁假囉-0- 我覺得....= =+

刊登時間:2007-07-17 07:35 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]