| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2007-07-21 | 呀...有冇搞錯..
3號竟然冠軍...
佢好撚樣衰野.
仲以為4號拎tim
4號先靚...
唉..
陳麗雯..做咩成日都唔開電話呀.
溫雞佢好火- -佢好唔据大ming
mamasan介紹個套日劇好正.
笑死我.^^
山田涼介好可愛...

我們的教科書愈黎愈好睇.呀..好鍾意佢入面一段音樂^^
唉..煲左日日劇..
隻眼有d攰... 睇埋火影搵周公..
| | 刊登時間:2007-07-21 10:49 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2007-07-20 | 今日學日文
頂..姣x.....= =+
去左德福食kfc.\
之後去左mego box..
入面勁正..
有哈利波特5既3展覽...
好靚..
頂最衰冇帶相機..以後睇黎每次出街都要冇相機係身....><;
呀..我想去多次影呀
今日撞到好多熟人.
搭地鐡個陣撞到何雞.= =
係mego box個陣無啦啦 媽masan 係到大叫話m姐呀.- -
頂..唔叫我諗佢地都睇唔到我地囉...之後又狂走走左入廁所...
哈....媽ma san條褲好爆..
之後去左b&q...哈去個到玩門....笑死左.
真係俾個叔嚇親..
佢地話d制似咩喎..- -
一朵鮮花趺在馬桶上- -+
都唔知媽ma san係唔係同d清潔呀嬸有仇...
佢地都係拎份人工jar..唔係咁難為人la>-哈.....
又笑死左.- -
熊仔...
我都有搵佢影相架^^
之後走個陣去左間包店..買野食..
我既蜜瓜包..
好過東港城個d^^
返到屋企好攰..今日好好玩.^^
無聊相..= =+
+&*(^&*&%%#$%$@$@%$&*&)(*&(*+*)(&)(*^)(**************^*&(%&$^#%@#@^$%*&^*&*)
wakaka.
今日冇事發生牙...(講野咩.明明好多野- -_)
下次你地上堂既時候.可吾可以吾好搞搞震........ 我要訓覺架- -
食完野~之後.- -去左megabox- - 有哈你波波呵呵^0^""
跟住行左bbq>"<>"<">"<>"<>"<>"<>"<>"<
媽媽桑~你一個week可以搵2百萬wor.!!!!!!!!!! 堅料..你d女出哂街都吾會搵到咁多牙化..= =
王瑩桑..你吾會有好下場架.= =
r^6^^^6r6r6r6r^^^^r6r6^^6
喪左嘿嘿,,,聽日要swim- - 牙化. | | 刊登時間:2007-07-20 08:21 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2007-07-19 | mother.....l © you
痴9左線....哈哈哈....
今日同我老媽去左買3...佢買左條價錢.對於我地d貧窮人 好貴既褲俾我.
...一入到間野入面個售貨員就用佢個3寸不爛之舌同埋咬住唔放既精神ko左我呀媽.
都唔知做咩d人無啦啦話我高-0-..
出街入升降雞個陣..有個呀婆3唔識7無啦啦問我幾大..
根住我話15..佢話....得15...好高喎- -+
之後我係到諗emma個d叫咩. 叫巨人???
哈- -+
之後買3個陣我試3個售貨員同我呀媽講..佢好高瘦喎.- -+
唉....
聽又學日文lu....
p sa ha<-----= =+咁既英文...
po po so<---------
noyes<---------
香港人 用既英文真係有創意....
主 今日西貢9車相撞
求主令傷者早日康復
以上的其求是因主基督之名求你苦聽我們的祺求
亞孟.
因父及子及聖神之名亞孟
低b左tim....= =+
哈哈
陳麗雯聽日10:45am坑口站等.
| | 刊登時間:2007-07-19 05:53 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2007-07-18 | 今天真的是超級無聊的一天.....
可以無聊到我on msn.- -""
因為超無聊..就搵左2位老人家.(我牙公同牙婆)去食肯得基.- -4個人食1桶= =食到我嘔.....
之後就歸家.- -
真係無聊.... 王瑩.做咩擺我張相出泥.- -
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
正走左la>...(你張相- -+)
今日同上面個位一樣..真係好悶..
悶到我竟然去買本新簿做個個日文功課...
仲要上網搵張怪盜貞德既圖黎畫....- -

如何??
對於我既畫功還可以吧...- -
本來諗住畫莉古絲..
太難la> - -都係貞德比較熟手...
(我開左個新相簿..係cosplay架.- -
有咩cosplay靚相就擺上去la>^^ )<------to 餅 | | 刊登時間:2007-07-18 08:14 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2007-07-17 | 日文初班的日子. 第1日- -+ 晴
...今日終於係學日文既日子la>- -+
你地做咩咁緊張姐.- -+
肥婆..你個頭好得人驚><''(とても恐ろしいです)
白色個個男仔好似14個男主角^^
溫加又話黑3個個靚喎.- -(有幾呀- -+.)
對佢有興趣...
下次洗唔洗讓個位俾你.- - 我個位近佢喎..(哈)
個 Isabella成 日都係到搞gap.囉.
佢真係好似埃及 哈......(Isabella)
放左學之後去左9龍 灣.食野(試新野).味道都還可以不過份量唔係好夠我食....去德福行宜家....^^
又去左個宜家個coffee shop tea time..^^
oishii....
宜家d示范單位好靚..張床好好訓....
個燈仔好得意....kawaii
cheers...
星期5去德福打機.. 好想玩個太鼓..
28號就去apm 打機..
唉..我諗都係打機過暑假..
返到屋企攰死左...
星期4先做個個功課- -+(不過可能唔記得..肥婆要提我.)
..我仲好記得溫加仆街個樣 - -+笑死.
佢仆得勁假囉-0- 我覺得....= =+
| | 刊登時間:2007-07-17 07:35 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | »
|