| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2007-07-05 | 點解...點解wor.
吾好問我點解...
好辛苦...成日咳...吾想升中4牙...<...我知吾關事= =
我想要反3b>"< 3b牙....!!!!
吾知可吾可以...反反過去呢...
哈利路亞..>"<
記住>"<>"<"<"<"<"<""<"<"<"<"<<<"<"<"<"<"<"<"<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
| | 刊登時間:2007-07-05 07:27 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2007-07-03 | 聽日.....就係聽日..
食屎定食飯就睇你.
我要求雨..
求雨求雨求雨求雨求雨求雨求雨求雨求雨
求雨求雨求雨求雨求雨求雨求雨求雨求雨
鬼唔望聽日落成日狗屎..
打唔到班際籃球.
唔洗帶3 唔洗煩 ..
屌...無啦啦搞d咁既野..= =+
好煩呀..
好心佢考完試就放假la>
阻住地球轉.= =
個個....同我快d打..如果唔係我就實每都提你.
煩叉死你= =+
| | 刊登時間:2007-07-03 07:06 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2007-07-02 | 吾好意思囉...呢排真係幾忙牙...-口-//.
而家打反...
呢排發生咩事呢..吾記得左lu~ ^^"
呢幾日親戚泥左-口-" (吾係個d~)- -
唯有陪佢地行下....好攰...T_T
親佢地一走左...我就即刻玩勁舞...- -(吾好問我點解.)
而家次次玩親勁舞...之後..隻手都會勁痛...吾知係咪勁舞後遺症呢...死啦...會吾會永遠都係咁架.@口@"
王瑩...- - ................................................^^" | | 刊登時間:2007-07-02 09:43 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007-06-30  | 唉..又有n年冇打blog la>
其實真係又咩好講..
可能自己唔係個d打blog既材料= =+
根本支持唔到- -
我最近搵到個讀50音好好既網..
http://www.rthk.org.hk/elearning/gogojapan/pronoun.html
就快暑假唔知升唔升到班呢..?
升到又唔知讀唔讀到自己想入個班
今次真係食粥食飯睇依次.><'
我睇黎真係要日日提佢打blog= =+ | | 刊登時間:2007-06-30 01:29 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2007-06-27 | 今日好q大雨..拎左摭都好似冇咁..濕左.= =對鞋入曬水
聽日一定要帶把大d既摭.><'
今日無啦啦教我老母打字.= =+
佢..有進步既空間...
聽日tsa..= =唉...真係煩..
又話玩個淫喱..個個都唔得閒.
死肥婆又撚打la>
.成日都唔q打...
之前話打既又係你
依家唔打既又係你..你想點撚樣/.
+*+*+*+*+*+*+*+*
| | 刊登時間:2007-06-27 07:57 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | »
|