koubou_star
暱稱: MAN_餅
性別: 女
國家: 香港
地區: 西貢區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
文章分類
全部 (88)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
尚無任何連結
star
Free cursors for MySpace at www.totallyfreecursors.com!
★ブログにスパイス★
ブログパーツなら-blogwasabi-


2007-07-05

點解...點解wor.

吾好問我點解...

好辛苦...成日咳...吾想升中4牙...<...我知吾關事= =

我想要反3b>"<   3b牙....!!!!

吾知可吾可以...反反過去呢...

哈利路亞..>"< 

記住>"<>"<"<"<"<"<""<"<"<"<"<<<"<"<"<"<"<"<"<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

刊登時間:2007-07-05 07:27 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 




2007-07-03

聽日.....就係聽日..

食屎定食飯就睇你.

我要求雨..

求雨求雨求雨求雨求雨求雨求雨求雨求雨

求雨求雨求雨求雨求雨求雨求雨求雨求雨

鬼唔望聽日落成日狗屎..

打唔到班際籃球.

唔洗帶3  唔洗煩 ..

屌...無啦啦搞d咁既野..=  =+

好煩呀..

好心佢考完試就放假la>

阻住地球轉.= =

個個....同我快d打..如果唔係我就實每都提你.

煩叉死你=  =+

刊登時間:2007-07-03 07:06 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 




2007-07-02

吾好意思囉...呢排真係幾忙牙...-口-//.

而家打反...

呢排發生咩事呢..吾記得左lu~ ^^"

呢幾日親戚泥左-口-" (吾係個d~)- -

唯有陪佢地行下....好攰...T_T

親佢地一走左...我就即刻玩勁舞...- -(吾好問我點解.)

而家次次玩親勁舞...之後..隻手都會勁痛...吾知係咪勁舞後遺症呢...死啦...會吾會永遠都係咁架.@口@"

 

 

 

 

 

 

王瑩...- -  ................................................^^"

刊登時間:2007-07-02 09:43 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 




2007-06-30 呆滯

唉..又有n年冇打blog  la>

其實真係又咩好講..

可能自己唔係個d打blog既材料=  =+

根本支持唔到-  -

我最近搵到個讀50音好好既網..

 http://www.rthk.org.hk/elearning/gogojapan/pronoun.html

就快暑假唔知升唔升到班呢..?

升到又唔知讀唔讀到自己想入個班

今次真係食粥食飯睇依次.><'

我睇黎真係要日日提佢打blog=  =+ 

刊登時間:2007-06-30 01:29 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 




2007-06-27

今日好q大雨..拎左摭都好似冇咁..濕左.= =對鞋入曬水 

聽日一定要帶把大d既摭.><'

今日無啦啦教我老母打字.=  =+

佢..有進步既空間...

聽日tsa..=  =唉...真係煩..

又話玩個淫喱..個個都唔得閒. 

死肥婆又撚打la> 

.成日都唔q打...

之前話打既又係你

依家唔打既又係你..你想點撚樣/.

+*+*+*+*+*+*+*+* 


刊登時間:2007-06-27 07:57 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]