今日係我打先bro .嘻!
今朝返學個陣搭MTR我見返我之前係mtr個個咸濕仔- 口-"
我又係咁望住佢. 佢又係咁借啲依摸出面個女仔個pat=口="
好彩我第一時間影低條撚樣 個樣
大家認住佢 ! (圖片經個處理.因為其他人唔想出鏡所以打格仔.受害者係長髮個個女學生)嘻~ 睇落去有d似懷懷= = '(個樣)
++++考中屎- -都唔知得唔得. 佢出個啲填充我差唔多冇溫過.
之後係eng III 做完之後畫左半粒鍾畫
放左學就同餅去食kfc 好唔据個東廣城搵個廁所我搵左勁耐.- -
KO曬所有野之後我地諗住去搵返我地之前寫jusco個張野. 搵唔到.
寫多張 [ AR !Can give you JUSCO~JUSCO~JUSCO ] 我地今試食最成功
之後去左冒險樂園 仲黎左場 我對餅既戰爭=口=(好得人驚- -)
嘻
我大比數勝出 7:2 呵呵~~ 激死佢

今日牙.我冇野打牙.

上面個o個. 係咪咁牙. 本大爺有機會一定打柒....吾係.係""秋""贏你架[我專登打錯既.吹咩 ]]
今日個kfc真係食撚死我牙. 仲要去jusco試食... 雖然係好食姐.<...ctrl=a
夜晚我真係死左啦. d餸多到%$^%$^*$*&咁
為我默哀吧....

搵左好耐arhaha. 藝術泥個囉.
上面個o個.同我早d起身牙.
仲有要早我一個字出門口牙! |