| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2007-06-12 | 今天
考了英文作文同oral ˇωˇ 一般啦/. oral好吾掂.∪﹏∪
之後玩左陣uno 同溫雞.王瑩,man- - 玩到不知所謂+﹏+
玩完.佢地班人係到影素材╮(╯_╰)╭
食野啦.~
今日冇野打- -
  
今日考英文oral 好糗. 真係唔知做.- -
考完我.man.加.餅玩uno又亂拍- -' 哈.
個啲相都唔錯. 俾我美化左
擺左係相簿
搭小巴個陣有個細路女上車.係咁望住我...之後我又望住佢.
 個細路女幾可愛
返到屋企我本來諗住上網dl 啲繪圖程式黎整 圖. 終於搵到個岩用但係.個程式又好煩.
整左成日 放棄!!- - 搞左呾耐得個吉 灰= ='
聽日考中屎.又未溫..點死好- -
我們的存在終於出第11集.. 佢唔好再遲啲先出.
之前仲以為個作者死撚左.- -'
好耐都冇見過小七 ..希望佢下集唔好要我等咁耐la>
^^
| | 刊登時間:2007-06-12 02:04 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2007-06-11 | 今天
中文考哂 ok易咁 [竟然係我地作到差吾多既時候.先至講.{吾好意思~比錯紙你地!}.頂你>"<又要抄多次!!]
一朝早,大小姐同古古去左食早餐.走到好遠.終於搵到佢地所講既@皇冠餐廳@ 真係好似臥底交易既餐廳咁=.=

過左一日.終於到左lunch既時候啦.......
豆漿們起立!!! (拉面們請向下面個位查詢!)
之後去左買""野"" >"<我梗係用吾著啦.
ps~西貢的雨景
 
我的袋袋

咁岩得咁kiu 我今日又去左食大快活-口-"

隨乜附送.我的老豆老媽乙個: 
頭先係吉之島買左兩對皮鞋.- -廢事擺上去.
下面個o個.快d打牙>"<
今日 又落雨呀 我對鞋又唔撚洗要la 買左對新囉
唉!中文死梗la 唔夠時間做囉!有好多諗都冇諗就寫左落去. 算.....= ='
中文作文我一向都係吹水 有咩吹咩 如果唔係我唔想寫太多我一定可以作落去.
考完之後同溫加 manman 餅去左食拉面. 終於打破唔去松記既記錄 good^^'
溫加同manman食左碗煎餃子拉面 唔錯唔錯!!
我同餅就食左雞翼拉面. 都唔錯唔錯!good.
之後去左""屈人屎"" 睇野 買野 +見到個Gatsby

Ar~ can give you Gatsby, Gatsby, Gatsby
之後仲去睇性安全用品(明架la= =+)
返到屋企我阿媽買左壽司俾我. 好好eat^^
賣相算唔錯. 一啖食左佢. oh so good^
黑夜中的mp3'
| | 刊登時間:2007-06-11 10:05 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 我地的第一次 | 第一次用呢個日記板=.=
暫時冇野打住.另外個o個. 你快d同我打野牙.,吾好play野牙你.!

我們的波波


我同餅個blog終於開幕la.
個blog算唔錯la~
為左個blog我到處搵圖
我咁收穫都算唔錯.
搵到好多靚圖. 原來家陣有d圖係叫""風格圖""
<---最鍾意依張.
今日落左成日"狗屎".
而我咪成日係屋企到搞個blog同埋溫英文個個求職信囉
夜晚因為老媽子上堂遲左返黎所以成家去左食大快活.
我杯又凍又難飲既低糖凍綠茶
上面個個唔好咁膚淺好bor.
話曬第一日開張打多啲野-''-
| | 刊登時間:2007-06-10 09:16 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
|