| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2007-06-25 | 今日對卷...成績咪又係個d唔好提..
個撚樣強咪又係個數學勁..其實都唔可以話勁...只不過係依班入面特出少少姐.
..其他咪又係死廢柴..好心都就咪咁多嗲la>乜9野都理正一死八公..
+*+*+*+*+*哈哈 個條死淫喱死硬la>同佢講野就想嘔..
仆佢個街= =+
| | 刊登時間:2007-06-25 06:56 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2007-06-24 | 最近..都冇打過blog.
狂玩勁舞...玩到厭...
電話比人cut掉了.. 唉..
又就泥對卷...唉..
晚晚都咁多野煩....諗勁多野囉近排....諗到頭都痛埋...
又成日比人嘈...
真係好想死牙.....
(今次係打得最盡情既一次啦.....)
M andy姐/
你要快d打牙.... | | 刊登時間:2007-06-24 08:15 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2007-06-23 | 唉....兩日冇打過blog lu.
琴日去左報名勁q攰囉. 30幾度係條街到行..
行左勁耐都只係去到個商場飲可樂...
飲完之後我咪同man man去搵工囉..
差dd就ko架la.點知....算la 再努力
一路行一路玩.好好笑.- -'' 無啦啦入左宜家家c..
都幾多野玩...
馬仔 哈~
蜘蛛....
好得意既朱古力面包.- -
聽日要出多次去搵先得...
今日算la> 勁舞...///
| | 刊登時間:2007-06-23 02:44 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2007-06-20 | 擺左d相上去啦...- -..好多少女.1.2.3..
比我牙媽剪左頭髮...佢d手勢真係.... =口=... 都好,.冇咩分別>v<""
今日學日文真係....講不出聲~
好掛住牙傻豬豬. 係王郁先生..<...>v<""吾知點解突然之間好掛住佢..扮q個樣.kawaiiiiii
下面個o個...快d打牙...
+*+*+*+*+*+**+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+**
今日放左學同啲人去左圖書館囉.
讀50音.
ka ki ku ke ko
sa si su se so
fuck fuck fuck
= =+考埋聽日就考曬所有試lu. 今日個科已經""xyzdy""左.(衰左- -)
星期5去報名...
頂.今日無啦啦有個3唔識7既人打黎 n咁多次係咁hello hello hello
跟住仲要屌我老母 之後我就打俾佢.又係咁同佢講hello hello hello
佢乜料呀.
頂.我阿媽又好似叫我唔好去學日文la>
唉..佢真係好q煩. 又要我出錢..
挑~~要我俾錢我就真係唔撚學.仆佢個街
火都黎撚曬成日都一時一樣 想點呀.
唔理呀.我星期5要去報名呀. 你b呀.
| | 刊登時間:2007-06-20 06:27 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2007-06-19 | 聽日又打到tim 肥婆又係.- -
今日有個好消息...
就係我阿媽俾我去教日文la= =+
家陣有啲驚佢反口. 所以都係快d去報名好啲..
不過又驚同第時暑假工既時間撞..- -'唉
+*+*+*+
個天今日好靚...
 
紅加埋藍..又有d紫
不過此終眼睇靚過相好多倍.

頭先去吾到呢個網..- -嚇柒我-口-"
今日玩左好耐...又冇咩時間係吾令住電話既= = 有d累....
d人吾係又玩反哂勁舞牙化...- - 之前又吾玩...真係牆頭草....
上面個o個.咪又老屈我牙...我真係冇同佢玩囉.....我一路都同緊加講電話架..吾信你問下佢囉..吊吊吊..
好想剪頭髮牙.....好熱=3= 暑假好吾好剪短佢呢- -??? | | 刊登時間:2007-06-19 08:56 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | »
|