koubou_star
暱稱: MAN_餅
性別: 女
國家: 香港
地區: 西貢區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
文章分類
全部 (88)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
尚無任何連結
star
Free cursors for MySpace at www.totallyfreecursors.com!
★ブログにスパイス★
ブログパーツなら-blogwasabi-


2007-08-04

唉..d日文功課好難..- - 

 

我依家先參透到第4課炸..

..做完好有成功感^^

同肥婆講電話個陣

d野真係好笑.- -

no ni ha no ha ni

嘿嘿...

我呀媽同我呀爸又係到想當年la>

成 日都係到話我細個個陣呀..好窮架..

一日人工得1蚊炸..

- -+依家咩年代唔好成 日想當年好冇? 

刊登時間:2007-08-04 10:28 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 




2007-08-03

呀..今次真係死撚緊la>

死撚緊la>- -

我要兩年都同個班咁既人一班...

呀....

好多謝man2既攻略..

唉..

help...

= =+

 

刊登時間:2007-08-03 06:27 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 




2007-07-30

《今日去左動漫展lu..

《 發生既事太多la>

《我要慢慢解釋...

首先出發既時就係吭口

等巴士......

等到勁耐囉....上左巴士先知原來..寶琳都有站..唔洗去到吭口...唉....下次我會醒目d架la.- -+

《去到個到我地先食午餐先出發....

去到會場  時時刻刮都好驚見到山雞佢地.

唉..佢同班男仔去.又有d咩好玩呢..!!   佢最少都係4p囉...

《係入面有一次差d俾佢地見到..好彩閃得快....

之後佢地好好似走左lu...

我收穫好豐富.

有一袋死亡筆記既野la>

有一隻好可愛既豹紋貓手... 

好可愛.^^

仲有其他野..架  太多la>   嘻

唉...本身諗住買勁舞d野..唉..   原全埋唔到身.

d人仲要係到玩勁舞..仲有d人係到跟住勁舞黎跳..

搞到我個陣勁想玩返場囉.

失望既係.冇僕等がいた....

今年見到既cosplay少左.- -"

《走個陣我地經過一條街...街上面好多人..

咩人?  咪就係企街個d囉.

全部都係賓賓呀..    有冇港產呀?

見到佢地企街又自摸又係到大叫大笑.  佢地個老母仲要係街到無啦啦搞一個路過既男賓賓jj

想點呀...       雖然雞都係一種職業    ...我算..

跟住行下行下見到個龜佬..妖..無啦啦係到同我地講野.  話個到有咩都睇呀.

想知咪自己買飛入去囉. 

同你好q熟咩.   你地做咩驚..一驚佢就開心//  

好心你la死龜佬就睇下你d女..個個都咁撚樣衰  食屎..

樣衰就咪撚企街la>   阻住曬..

世界上咩人都有   一樣米養百樣人...

唉..之後個d  miss左佢la>   返到屋企好攰. 

刊登時間:2007-07-30 09:57 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 




2007-07-29

 

《琴晚3點幾先訓.

《9點幾起身刷牙個陣.見到鏡入面既自己個對好似樂樂..盈盈..既眼

《-0-  oh....   我係唔係失眠  可能第時日夜癲倒呀...

呵...

今晚得要早d訓....  聽日要係動漫展入面搏殺..嘻= =+

大小姐吹雞呀   我真係唔信你約咁多人出黎..

大小姐出街....要回避   回避   回避   回避   回避

呵  

又會咁岩又你聽日去...

你唔係同大ming去呀?   好驚你囉.

 

刊登時間:2007-07-29 09:27 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 




2007-07-28

好悶耶今日!

我同我個fd又去左租漫畫..

飛輪少年既4.5.6......等6冊俾塑套套住...照我睇漫畫既經驗.

相信有d十八禁既野..

不過- -+返到屋企一睇發覺第3冊仲多野睇過佢/

第3冊後面勁激野....^^

之後仲有本銀瑰..唉..套野笑死左我..= =

租完之後去左間叫聰嫂家房甜品店.

間野幾開架?-0-

 

 

是多啤利小姐...                                                                        芒果班戟先生...

哈.- -+又低b左

刊登時間:2007-07-28 11:40 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]