| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2007-08-04 | 唉..d日文功課好難..- -
我依家先參透到第4課炸..
..做完好有成功感^^
同肥婆講電話個陣
d野真係好笑.- -
no ni ha no ha ni
嘿嘿...
我呀媽同我呀爸又係到想當年la>
成 日都係到話我細個個陣呀..好窮架..
一日人工得1蚊炸..
- -+依家咩年代唔好成 日想當年好冇?
| | 刊登時間:2007-08-04 10:28 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2007-08-03 | 呀..今次真係死撚緊la>
死撚緊la>- -
我要兩年都同個班咁既人一班...
呀....
好多謝man2既攻略..
唉..
help...
= =+
| | 刊登時間:2007-08-03 06:27 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2007-07-30 | 《今日去左動漫展lu..
《 發生既事太多la>
《我要慢慢解釋...
首先出發既時就係吭口
等巴士......
等到勁耐囉....上左巴士先知原來..寶琳都有站..唔洗去到吭口...唉....下次我會醒目d架la.- -+
《去到個到我地先食午餐先出發....
去到會場 時時刻刮都好驚見到山雞佢地.
唉..佢同班男仔去.又有d咩好玩呢..!! 佢最少都係4p囉...
《係入面有一次差d俾佢地見到..好彩閃得快....
之後佢地好好似走左lu...
我收穫好豐富.
有一袋死亡筆記既野la>
有一隻好可愛既豹紋貓手...
好可愛.^^
仲有其他野..架 太多la> 嘻
唉...本身諗住買勁舞d野..唉.. 原全埋唔到身.
d人仲要係到玩勁舞..仲有d人係到跟住勁舞黎跳..
搞到我個陣勁想玩返場囉.
失望既係.冇僕等がいた....
今年見到既cosplay少左.- -"
《走個陣我地經過一條街...街上面好多人..
咩人? 咪就係企街個d囉.
全部都係賓賓呀.. 有冇港產呀?
見到佢地企街又自摸又係到大叫大笑. 佢地個老母仲要係街到無啦啦搞一個路過既男賓賓jj
想點呀... 雖然雞都係一種職業 ...我算..
跟住行下行下見到個龜佬..妖..無啦啦係到同我地講野. 話個到有咩都睇呀.
想知咪自己買飛入去囉.
同你好q熟咩. 你地做咩驚..一驚佢就開心//
好心你la死龜佬就睇下你d女..個個都咁撚樣衰 食屎..
樣衰就咪撚企街la> 阻住曬..
世界上咩人都有 一樣米養百樣人...
唉..之後個d miss左佢la> 返到屋企好攰. 
| | 刊登時間:2007-07-30 09:57 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2007-07-29 |
《琴晚3點幾先訓.
《9點幾起身刷牙個陣.見到鏡入面既自己個對好似樂樂..盈盈..既眼
《-0- oh.... 我係唔係失眠 可能第時日夜癲倒呀...
呵...
今晚得要早d訓.... 聽日要係動漫展入面搏殺..嘻= =+
大小姐吹雞呀 我真係唔信你約咁多人出黎..
大小姐出街....要回避 回避 回避 回避 回避
呵
又會咁岩又你聽日去...
你唔係同大ming去呀? 好驚你囉.
| | 刊登時間:2007-07-29 09:27 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2007-07-28 | 好悶耶今日!
我同我個fd又去左租漫畫..
飛輪少年既4.5.6......等6冊俾塑套套住...照我睇漫畫既經驗.
相信有d十八禁既野..
不過- -+返到屋企一睇發覺第3冊仲多野睇過佢/
第3冊後面勁激野....^^
之後仲有本銀瑰..唉..套野笑死左我..= =
租完之後去左間叫聰嫂家房甜品店.
間野幾開架?-0-
 

是多啤利小姐... 芒果班戟先生...
哈.- -+又低b左
| | 刊登時間:2007-07-28 11:40 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | »
|