今日本來返學校拎成績表,點知阿媽無假放,阿哥又要返工,阿爸個病未好返哂,唯有自己返學校同Miss講,下星期先拎,返到學校,就入去同Miss講,點知個肥李衝左入黎,又話我呢樣,又話我頭髮長,又話我英文唔點..升唔到班,我當時真係想打佢,然後就坐的士去大角嘴打羽毛球,不過無咩心機打,今日好似白白浪費左1小時咁,希望下次唔會啦,今日打到呢度為止。
今日好快又過哂d堂,然後就等埋杰果d就坐的士去室內場打,今日心不在焉,一路打一路唸,聽日唔知點算。打波果陣大部份我贏,不過輸左兩次,聽日見完家長再去打過,忘記d唔開心嘰野。等緊聽日打波。^^"
今日d堂唔知點解好快咁過哂,然後就放學啦,好快咁就返到屋企,唉~~,好悶。係到聽歌同上網。然後就訓啦,今日打到呢度為止。