maggie0110
暱稱: ╳˚﹏↗Maggie ˚''◇─┼*
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
轉XANGA喇**
正式上課!!
ECA宣傳..
游水+去YOYO屋企!
終於可以番約團喇..
文章分類
全部 (304)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
尚無任何連結
MY PET
adopt your own virtual pet!
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 7 月 22 日  星期六   晴天

約團--政教!!

今日又可以番約團lu,好開心呢﹏
番到去,見到尹寶妮個細妹,好鬼得意架∼
跟住唱詩啦,今日紀榮諾番左黎呀!!
好搞笑﹏人地問點樣叫佢,
跟住我地話:「美女!!」
佢話是但啦,果個人就話以後都嗌佢美女喇∼
好正﹏今日既週會題目係政教,
開頭都唔知係咩喎......

咁我地就分左5組,玩問答遊戲,
係關於一d時事題目既..
如果輸左要比人用水槍任射5秒!!
咁我地就開始玩喇∼d問題我覺得都ok既,
好彩都識答,但係最慘就係比人地組扣分,
如果唔係我地都會贏架∼
不過唔緊要啦,有得玩就最緊要既﹏

跟住我地分番自己果組,上左唔知幾樓,
好似係2樓..好野呀﹏
肥仔去完歐洲旅行,佢有買手信比我地呀!!
不過聽完d野令我好O嘴,
希望你地2個都冇事啦...

跟住完左約團,去左Yoyo屋企食飯,
又喺度玩.玩.玩. 哈哈﹏好開心呀﹏
我表哥去左英國,買左一件英格蘭波衫同一對波鞋比我,
雖然我心繫葡萄牙,但係都英格蘭都冇所謂啦,
因為有大特價,百幾蚊,平左好多架喇!!

跟住我地著左件波衫一齊影相,好搞笑﹏
Yoyo之後唔見左部電話,而家有部新喇,
好型呀﹏好想要添..XDD""
玩到12點就番屋企lu∼

  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 7 月 21 日  星期五   晴天

去書展..超HAPPY!!! 愉快

今日朝頭早番左學校補課,補完之後,
去左206室拎$$(賣書..)
嘩﹏好開心呀=]
有$528呀..又可以攞黎買書,
因為今日去書展!!!!!!!!!


咁喺拎$$果陣,我就見到孫sir喺入面喎,
但係我冇紮頭髮,所以就唔敢入去,
驚比佢鬧嘛∼但係等左一陣佢都唔走,
咁我又趕住要去書展,算!!!
入咪入囉,驚佢咩?!
入到去,攞完$$...


孫sir:你咁樣就叫做紮左頭髮架喇??
我:UM...唔係呀...我陣間出街,唔會留?學校架∼
孫sir:但係你著緊校服架喎..
我:UM..係呀..但係我陣間會換衫架喇∼
孫sir:喺學校換衫?!
我:係..呀!!唔係呀∼我會去同學屋企換衫,總之你放心啦,
  我唔會留喺學校架喇!!
孫sir:唉﹏算啦,今次唔捉你!!


嘩﹏多謝晒孫ir喎∼
跟住我就上左阿朱屋企換衫lu..
換完衫,就去M記搵黎子進.盧旨奇同周永俊,
食左塊薯餅,好好味呀!!!

出發lu!!我地搭961巴士去灣仔,
同阿朱係咁傾計,哈哈﹏好似...
傾得太大聲喎∼不過最衰都係架車太靜啦!!

終於到左灣仔喇∼行左一陣就到左會展..
真係好開心呀﹏其實今次係我第1次去書展咋!!
哈哈∼希望下次都可以去啦=]
我地一入到去書展,見到博益既攤位,
有Stephy本書喎,黎子進同盧旨奇諗都唔諗,
就即刻買左喇∼靚女果然係唔同d喎=]

跟住又一路行,一路買,
好似買左好多添∼
不過有d係同人夾份買既﹏
陣間我就會講番我買左d咩書喇∼

有個gag關於周永俊..
佢有一段時間冇同我地一齊行,
咁我地打電話比佢,問佢喺邊,
跟住佢話『教協田園圖書坊』
但係我聽到【爆血田園圖書坊】!!!
((其實..呢個gag好似唔係佢搞咁既,
好似係我耳仔有問題喎!!!))

哈哈﹏期間我地見到Ms Cheung同孫Sir,
仲有佢地既仔女,好搞笑呀﹏今朝孫sir先話我冇紮頭髮,
而家佢又見到我!!!

行呀行..行呀行..
差唔多要走喇∼但係...
竟然比我發現到依晨本書呀!!!
我真係超想買呀∼但係$65呀,
又唔知佢入面寫咩喎..
不過我最後都買左,因為好想睇下依晨所寫既野!!

我地5點幾就要走lu......
想搭車番屋企,但係搵左好耐,
嗚..唔制呀>﹏<"" 好攰呀!!
終於搭左架960番去,
我同阿朱仲去左食冷麵添﹏
哈哈,今日真係好開心呀!!
多謝今日同我一齊去書展既人,
因為你地都俾左個好難忘既回憶我呀∼

好﹏等我總結一下我今日買左咩書先!!
01)Stephy既《不要忘記》
02)依晨既《林家女孩青春部落格》--其實我唔記得個名,可能唔啱∼
03)一本Grammar bk..[[我係咪好乖呢??]]
04)一顆浪盪的心by梁繼璋(係一個DJ黎架∼)
跟住下面果d就同人夾份買既:
05)嘉薰醫生1
06)嘉薰醫生2
07)嘉薰醫生3
08)嘉薰醫生4
09)嘉薰醫生5
10)Wasabi我是一生中最該刪掉的記憶...[[我覺得個名超型..XDD""]]
11)唔記得左..
12)唔記得左..
仲有呀﹏我買左一盒聖經金句卡同一本schedule,
因為比平時平左∼好野﹏又慳到$$喇!!

  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 7 月 20 日  星期四   晴天

TAG BY::APRIL

遊戲規則:

1.由某個BLOG發起,出幾個題目。
2.在自己的BLOG中完成題目,然後點名另外幾個BLOG完成同樣的題目。
3.另外的幾個BLOG完成題目以後再分別點5名,如次類推。
4.被點名的BLOG在完成題目時要注明被哪個BLOG點名。
5.被點名的BLOG在完成題目後加一條自己出的題,自己都要答。

01. 最近在聽的音樂?
    非你莫屬,,MESSENGER,,BEAUTIFUL LOVE,,樹娃,,PHANTOM既歌

02. 最近常想的人?
    C朗,,,得唔得..?!

03. 你現在還單身嗎?
    當然,,,雪媽媽唔比我咁快拍拖呀...XDD""

04. 誰是對你最最重要的人?
    咁就梗係父母啦,,,我係咪好孝順呢?!

05. 來世如果給你充分的自由,你會想當什麼職業?
    有靈感既時候就寫下野,,做下作家,,冇既話就做一個好媽媽!!!

06. 如果你有曾經的戀人,你現在最想對他說什麼?
    UM...祝你永遠都幸福!!

07. 事業, 愛情, 友情, 其他(請註明),哪1樣你會放在第1位? 
    呢一刻係神,,親情同友情(好似太貪心了吧..),,,
    但係我覺得大個會係愛情...

08. 你最大既缺點/優點係咩?
     缺點:冇記性...
     優點:UM..我諗係識得關心人啦!!

09. 如果俾你揀,你會想住係邊個國家呀?
    芬蘭...因為會成日見到聖誕老人^^"

10. 被誤解還是被遭到冷淡的態度對待,哪樣會較難受?
    歌都有得唱啦:冷淡令人很難受..

11. 鍾唔鍾意貓貓?
    麻麻地..

12. 咁大個人你覺得自己仲有冇夢想?
    乜我好大個咩??夢想就梗係有啦,,,不過係好不設實際架喎""

13. 如果有一個機會回到過去,你第1件事會做d乜?
    做乜..??我諗我會乖D..."

14. If u suddenly hv $20,000, how will you use it?
    其實$20,000又唔係好多,,,咁就買我想買既野啦﹏

15. 你覺得自己會係好既爸爸媽媽嘛? 
    我諗..應該會係掛!!

16. 你喜歡寧靜還是熱鬧?   
    熱鬧好D,,因為好似會開心D...不過二人世界就另計..XDD"'

17. 你聽到最令你感動既說話?  
    「無論發生咩事,,我都會支持你架!!」

18. 好朋友搶你男/女朋友,你會點? 
    如果我男朋友真係揀左佢既話,,咁都冇野好講啦!!
    我諗我都會唔開心既,,但係亦會祝佢地幸福..."

19. 比人呃你會點呢?  
    哈,,睇下佢呃我D咩野啦!!如果佢真係呃得我好深,,,我諗都會幾HURT既!!

20. 如果你是女孩子,你會主動嗎? 
    唔使如果喎,,我根本就係女仔..=]
    我諗睇情況啦,,或者會既.."

21. 如果你是男孩子,點解你唔主動呢? 
    點解我唔主動?!都唔明你講乜..."

22. 你最難過/唔開心既係咩事呢?  
    親人去世既時候....

23. 你鍾意食D咩甜品?  
    好多都鍾意架喎!!

24. 你少時鍾意做咩?   
    玩囉!!不過而家都好鍾意喎^^"

25. 今日去左廁所未?   
    如果未..好似有D唔正常咁喎..!  

26. 喜歡入男廁定女廁多D?  
    我冇咁變態喎=]...不過我入過男廁,,,仲要入面有人既...>.<"

27. 會考完之後,有咩大計?    
    繼續讀書囉...唔讀多D書,,,邊度搵到份好既工作呀?!

28. 你會唔會為左錢出賣你既人格?
    唔會!!

29. U LOVE ME MA`BABY`?
    你係乜水呀?!
                                                   

30. 最想同你鐘意既人做d咩?
    做咩都好啦....最緊要係一齊..咁咪得囉!!

31. 誰與你最老友?
    YOYO,,媽咪,,2個姐妹,,茄,,卒,,KAMO,,仲有好多既!!

31. 你估你幾時結婚?
    邊有得估架?!你唔比我嫁唔出架..?!

32.如果有日你變左八兩金/馬蹄露.....你估你情人仲會唔會要你?
   整盲佢隻眼咪得囉!!

33.現在最希望的是什麼??
   下年既成績會好D啦!!
                                                       

34.如果俾你揀,你想唔想出世?
   梗係想啦^^"

35.如果你愛上o左一個唔適合你o既人, 你會點?
   咁唔愛都愛左啦,,,到時先算啦!!

36.你估同緊我傾電話果個會唔會訓著呢..?(註明:懶訓豬一名黎嫁=])
   我諗呢個應該係DADDY黎既!!

37.你鍾意食咩麵呀??
   UM..差唔多全部都鍾意,,,但係就唔鍾意撈麵..."

38.覺得悶既時候,,你會做D咩???(BY MAGGIE=])
   我會打日記,,,話比人聽我好悶囉=]

TAG::JOYCE,,,YOY0,,,朱,,,卒

  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]