|
遊戲規則:
1.由某個BLOG發起,出幾個題目。
2.在自己的BLOG中完成題目,然後點名另外幾個BLOG完成同樣的題目。
3.另外的幾個BLOG完成題目以後再分別點5名,如次類推。
4.被點名的BLOG在完成題目時要注明被哪個BLOG點名。
5.被點名的BLOG在完成題目後加一條自己出的題,自己都要答。
01. 最近在聽的音樂?
非你莫屬,,MESSENGER,,BEAUTIFUL LOVE,,樹娃,,PHANTOM既歌
02. 最近常想的人?
C朗,,,得唔得..?!
03. 你現在還單身嗎?
當然,,,雪媽媽唔比我咁快拍拖呀...XDD""
04. 誰是對你最最重要的人?
咁就梗係父母啦,,,我係咪好孝順呢?!
05. 來世如果給你充分的自由,你會想當什麼職業?
有靈感既時候就寫下野,,做下作家,,冇既話就做一個好媽媽!!!
06. 如果你有曾經的戀人,你現在最想對他說什麼?
UM...祝你永遠都幸福!!
07. 事業, 愛情, 友情, 其他(請註明),哪1樣你會放在第1位?
呢一刻係神,,親情同友情(好似太貪心了吧..),,,
但係我覺得大個會係愛情...
08. 你最大既缺點/優點係咩?
缺點:冇記性...
優點:UM..我諗係識得關心人啦!!
09. 如果俾你揀,你會想住係邊個國家呀?
芬蘭...因為會成日見到聖誕老人^^"
10. 被誤解還是被遭到冷淡的態度對待,哪樣會較難受?
歌都有得唱啦:冷淡令人很難受..
11. 鍾唔鍾意貓貓?
麻麻地..
12. 咁大個人你覺得自己仲有冇夢想?
乜我好大個咩??夢想就梗係有啦,,,不過係好不設實際架喎""
13. 如果有一個機會回到過去,你第1件事會做d乜?
做乜..??我諗我會乖D..."
14. If u suddenly hv $20,000, how will you use it?
其實$20,000又唔係好多,,,咁就買我想買既野啦﹏
15. 你覺得自己會係好既爸爸媽媽嘛?
我諗..應該會係掛!!
16. 你喜歡寧靜還是熱鬧?
熱鬧好D,,因為好似會開心D...不過二人世界就另計..XDD"'
17. 你聽到最令你感動既說話?
「無論發生咩事,,我都會支持你架!!」
18. 好朋友搶你男/女朋友,你會點?
如果我男朋友真係揀左佢既話,,咁都冇野好講啦!!
我諗我都會唔開心既,,但係亦會祝佢地幸福..."
19. 比人呃你會點呢?
哈,,睇下佢呃我D咩野啦!!如果佢真係呃得我好深,,,我諗都會幾HURT既!!
20. 如果你是女孩子,你會主動嗎?
唔使如果喎,,我根本就係女仔..=]
我諗睇情況啦,,或者會既.."
21. 如果你是男孩子,點解你唔主動呢?
點解我唔主動?!都唔明你講乜..."
22. 你最難過/唔開心既係咩事呢?
親人去世既時候....
23. 你鍾意食D咩甜品?
好多都鍾意架喎!!
24. 你少時鍾意做咩?
玩囉!!不過而家都好鍾意喎^^"
25. 今日去左廁所未?
如果未..好似有D唔正常咁喎..!
26. 喜歡入男廁定女廁多D?
我冇咁變態喎=]...不過我入過男廁,,,仲要入面有人既...>.<"
27. 會考完之後,有咩大計?
繼續讀書囉...唔讀多D書,,,邊度搵到份好既工作呀?!
28. 你會唔會為左錢出賣你既人格?
唔會!!
29. U LOVE ME MA`BABY`?
你係乜水呀?!
30. 最想同你鐘意既人做d咩?
做咩都好啦....最緊要係一齊..咁咪得囉!!
31. 誰與你最老友?
YOYO,,媽咪,,2個姐妹,,茄,,卒,,KAMO,,仲有好多既!!
31. 你估你幾時結婚?
邊有得估架?!你唔比我嫁唔出架..?!
32.如果有日你變左八兩金/馬蹄露.....你估你情人仲會唔會要你?
整盲佢隻眼咪得囉!!
33.現在最希望的是什麼??
下年既成績會好D啦!!
34.如果俾你揀,你想唔想出世?
梗係想啦^^"
35.如果你愛上o左一個唔適合你o既人, 你會點?
咁唔愛都愛左啦,,,到時先算啦!!
36.你估同緊我傾電話果個會唔會訓著呢..?(註明:懶訓豬一名黎嫁=])
我諗呢個應該係DADDY黎既!!
37.你鍾意食咩麵呀??
UM..差唔多全部都鍾意,,,但係就唔鍾意撈麵..."
38.覺得悶既時候,,你會做D咩???(BY MAGGIE=])
我會打日記,,,話比人聽我好悶囉=]
TAG::JOYCE,,,YOY0,,,朱,,,卒
仲唔快d留言俾我?! |