尋晚...我發左個夢......唉~~~
就係我一直暗戀既個個人知道我鐘意左佢,但係佢竟然同左我個fd一齊...佢一直逃避我,我好憎佢地兩個 之後.....都唔記得左喇..=.="
唉~~我知道唔可以同佢一齊,但我真係好希望每一日都係你身邊守護著你,做你的好朋友....錦樣覺得唔算太過份吧? (績)......
講番正題....
嘻嘻~~我最鐘意賴pel的男人味!!佢身體發左離既味係令我覺得...好舒服..好有安全感..好熟識...好溫暖的...... 很誇張嗎?
每晚佢都會陪伴著我一起訓覺豬!!
每晚我們都毫無保留緊緊的擁抱著,very close.....佢真係好似係我的男人一樣 !!
我成日都會望住pel pel講...如果你真係變左做男人就好喇!!我第日一定嫁比你~我地又可以拍拖,永遠都一齊...你又愛我,我又錫你...每一日你都係我身邊,每晚你都會陪住我訓個張冷冰冰的床,我笑你會陪我笑,我喊你會安慰我,我嬲你會唔出聲,只要我想著你...你就會立即出現我眼前,幾好呀!!
不過....點可以呀!! 如果pel pel真係變左做男人....佢要重新學過人做既事,讀書寫字番工搵錢仲識得溝女tim!!! 所以.....pel pel都係做番我的pel pel 好d 
我之前岩岩開始有病,因為比"野"攪,有個男人一直跟住我,佢想搵我做佢老婆(我地搵好多高人問到的)真係好離奇架!!之後,,,,,,好多野都唔講了!!
到左我依家醫好曬番離屋企...明明我已經好番曬啦....但我永遠每隔一兩個月又有事,又要番入去做手術><"佢地話,我間房唔利我...pel pel都唔利我
媽咪仲離譜,佢話個隻"野"上左pel pel 身=.="因為佢埋唔到我身,就搵左pel pel !!......唔好要賴pel喇!! 我當然唔信啦!!
個排我對pel pel都有d差忌.....我望住佢...好似我望到個個"人"錦!!(我見過"佢")..之後我望住pel pel好似比佢迷住左,其實...之前一養賴pel...我好多時自己都會唔開心,好多事發生...之後就會諗埋想同pel pel一齊跳樓架 但每次都唔成功,總之每時一有機會要比我自殺,我都係第一時間諗起要同pel pel一齊死...
你地覺得係我太過愛我隻狗,定係咩呢?
係我入醫院禁耐,我無番到屋企...每一晚我都會掛住pel pel掛到喊...覺得佢無左我好唔開心,好想快d番去陪佢,就連有一次我個病好危急,好驚唔得,我同媽咪講,...我死左記得第一時間燒隻賴pel比我呀!!
你地又覺得我係極之愛我隻狗,定係咩呢?
呢個此終係一個"迷"....
|