『寶雯 與 家俊』係最幸福架!!
maggiefkcman
暱稱: 火星人『蛇髮女妖』
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2008-12-11
2008-12-01
原來仲有99日就結婚喇...
愈離愈似了=﹏=....倒...
極度不安,,倒數第352日...
文章分類
全部 (196)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 196
留言總數: 131
今日人氣: 2
累積人氣: 23999
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 7 月 25 日  星期三   晴天


又出院喇!! 不安 分類: 未分類

經過殘酷痛苦的一個星期煎熬,今日我...終於可以離開個間悶悶的病房,離開個張訓到人就快發瘋既病床!

係呢一個星期,我一步都唔可以離開病床,做咩都係係張床度....當然,尿尿都係啦!!不過...我無"唔唔",因為....我做唔出呢!!!!尋晚個間房得我一個,悶到痴線,我就爬到床尾好似個d傻左既阿婆企圖跳床!!义左兩隻腳出去...因為我隻痛腳仲係插曬放血d喉,走唔到.....所以.....逃走計劃...失敗

呢個星期係醫院日日都食齋....而且食得好清淡...變左番到離食街外野就覺得味道好濃,而且仲非常之咸tim......

好痛呀....好痛呀.....我依家好痛呀!!!!

係醫院就可以打嗎啡針止痛,番到離只可以食藥......打嗎啡針可以等5mins就治到痛,而且仲會飄飄然漫遊緊太空咁,好舒服地好快訓著覺...如果係食藥...就要等半個幾鐘,而且食左係會止到dd痛,但好可能係訓唔到覺.....

唉~~~打得多又無益,又會上引......痛苦..........



2007 年 7 月 18 日  星期三   晴天


出院後的第48天(賴pel剪毛洗白日) 開心 分類: 未分類

今日....我又一傑作..同賴pel影左靚仔寫真...

媽咪幫pel pel戴左係絲帶,上一次就扮小飛俠,今次扮小忌廉 .....

頭先同佢剪毛真係把幾火......個衰豬成日都偷走....攪到成屋都係毛...

不願意的第一張

唔知自己做緊嘜第2張

開始自然了....因為有野食呀嗎^^

   我係小忌廉~~                            好無奈呀!~

 



2007 年 7 月 17 日  星期二   晴天


出院後的第47天(覆診) 不安 分類: 未分類

我已經好累了.......真的很想放棄............

為什麼到現在呢一刻都總是沒完沒了?每個人都搵唔到事實的根源?

答案你在那兒啊 ?

我真係唔想再做手術,怕怕了...放過我啦!!

kc wong今日話會同外科個班大醫生開會傾我之後會點,佢話唔知會唔會需要打抗排斥藥,我問佢到呢一刻咩都搵唔到答案,係唔係屬於排斥呀?佢話...."係"....

唉~~~

OH MY GOD ....OH MY GOD ....OH MY GOD ...OH MY GOD......... OH MY GOD........

下星期佢又話想放個幾禮拜假.....佢就話今個星期打比我,決定生死!

我問佢排斥係咪唔要得隻腳 ?佢問番我,你想唔要隻腳咩 ?=.="我緊係唔係啦!!

So.........

等.....    寂寞到夜深....



2007 年 7 月 16 日  星期一   晴天


出院後的第46天(家俊離左呀) 愉快 分類: 未分類

哈哈...今日好開心^^~家俊無野做入左離陪我!! Kitty e媽都係呀!!

屋企呢幾日都好多人離.....

尋日zoe同埋佢隻小丁丁一齊離玩..^^~小丁丁好Q架...pel pel正式第一次見到其他狗...佢真係失禮呀!!猴畜到死/...\

佢地係咪好親密好可愛呢^^?pel pel錫錫小丁丁

 

哈哈...今日仲攪笑...我幫家俊戴左個跳跳虎頭cool叫佢扮top model影相...笑死我..媽咪見到佢d相仲笑到嘖茶~~~~

跳跳虎扮Q扮可愛~~     殺死人~~

Top Model Tyra上身呀 !~

仲有同yellow的合照~~

yellow超可愛~



2007 年 7 月 15 日  星期日   晴天


出院後的第44天(男人味) 驚訝 分類: 未分類

尋晚...我發左個夢......唉~~~

就係我一直暗戀既個個人知道我鐘意左佢,但係佢竟然同左我個fd一齊...佢一直逃避我,我好憎佢地兩個之後.....都唔記得左喇..=.="

唉~~我知道唔可以同佢一齊,但我真係好希望每一日都係你身邊守護著你,做你的好朋友....錦樣覺得唔算太過份吧?             (績)......

講番正題....

嘻嘻~~我最鐘意賴pel的男人味!!佢身體發左離既味係令我覺得...好舒服..好有安全感..好熟識...好溫暖的......很誇張嗎?

每晚佢都會陪伴著我一起訓覺豬!!

每晚我們都毫無保留緊緊的擁抱著,very close.....佢真係好似係我的男人一樣 !!

我成日都會望住pel pel講...如果你真係變左做男人就好喇!!我第日一定嫁比你~我地又可以拍拖,永遠都一齊...你又愛我,我又錫你...每一日你都係我身邊,每晚你都會陪住我訓個張冷冰冰的床,我笑你會陪我笑,我喊你會安慰我,我嬲你會唔出聲,只要我想著你...你就會立即出現我眼前,幾好呀!!

不過....點可以呀!! 如果pel pel真係變左做男人....佢要重新學過人做既事,讀書寫字番工搵錢仲識得溝女tim!!!所以.....pel pel都係做番我的pel pel 好d

我之前岩岩開始有病,因為比"野"攪,有個男人一直跟住我,佢想搵我做佢老婆(我地搵好多高人問到的)真係好離奇架!!之後,,,,,,好多野都唔講了!!

到左我依家醫好曬番離屋企...明明我已經好番曬啦....但我永遠每隔一兩個月又有事,又要番入去做手術><"佢地話,我間房唔利我...pel pel都唔利我

媽咪仲離譜,佢話個隻"野"上左pel pel 身=.="因為佢埋唔到我身,就搵左pel pel !!......唔好要賴pel喇!! 我當然唔信啦!!

個排我對pel pel都有d差忌.....我望住佢...好似我望到個個"人"錦!!(我見過"佢")..之後我望住pel pel好似比佢迷住左,其實...之前一養賴pel...我好多時自己都會唔開心,好多事發生...之後就會諗埋想同pel pel一齊跳樓架但每次都唔成功,總之每時一有機會要比我自殺,我都係第一時間諗起要同pel pel一齊死...

你地覺得係我太過愛我隻狗,定係咩呢?

係我入醫院禁耐,我無番到屋企...每一晚我都會掛住pel pel掛到喊...覺得佢無左我好唔開心,好想快d番去陪佢,就連有一次我個病好危急,好驚唔得,我同媽咪講,...我死左記得第一時間燒隻賴pel比我呀!!

你地又覺得我係極之愛我隻狗,定係咩呢?

呢個此終係一個"迷"....

 



2007 年 7 月 14 日  星期六   晴天


出院後的第43天(休息日) 開心 分類: 未分類

尋日一早6點半就起身番醫院......

kc wong 約左我9點半,好在有爸爸車我番去...如果自己行去搭車番離我一定死得!!因為隻腳個粒野好痛..就快爆喇~~~

番到去佢幫我用手掌禁長既針插入個粒野度抽左一大筒核制野出離....其實佢插入離都唔係好痛既!!因為我個度根本無嘜知覺...但係...事後就痛了...

比佢插完...我隻腳個交好似屈轉左,行路屈唔到錦...個傷口又開始痛...加上佢包到我隻腳好似綿花糖禁大...行唔旭了....仲要自己行去搭車番屋企......@@

不過...我尋晚好好休息左,今日一來無禁累,二來唔係好痛,三來比佢抽左d野出離唔洗谷住舒服左好多...

今日....我都係係屋企休息喇....仲唔怕怕咩,買教訓~~~



2007 年 7 月 12 日  星期四   晴天


出院後的第41天(整蛋糕) 愉快 分類: 未分類

今日天氣一樣晴朗....心情都一樣禁開心....最岩就係整蛋糕啦

心情好,整個蛋糕都會靚d好食d架!

當然我又係整我個個拿手靚靚又好食既"石板街朱古力慕絲蛋糕"

本來我係想整左等聽日winnie離我屋企比佢食架!!但佢話想學整,減肥唔食啵~~

如果我整左都係得我一個食...家俊係最鐘意食我整既蛋糕架!!

唔知...佢聽日有無野做呢?如果無.....錦咪可以入離食蛋糕順便陪埋我囉!!

希望有得姦計得"請"啦

 靚靚..見到都想食曬佢



2007 年 7 月 11 日  星期三   晴天


出院後的第40天(雨過天晴) 愉快 分類: 未分類

平淡的一天.....

但是.....出面陽光普照的天氣,令人心情都輕鬆和開心一點

尋晚我同家俊渡過了一個開心的晚上,我地一齊玩數獨,一齊笑淫淫,開心心,蘿白臣

哈哈....傻傻地呢!!



2007 年 7 月 10 日  星期二   晴天


"珍惜"也是需要學習的 分類: 未分類

把每一次戀愛都當成「最後一次」,才會懂得付出;
把每一天相處都當成「最後一天」,才能學會珍惜;
因為物以稀為貴,「珍惜」也是需要學習的。

生命不是用來尋找答案、也不是用來解決問題的,它是用來愉快過生活。
少說抱怨的話,多說寬容的話;抱怨帶來記恨,寬容乃是智慧。
少說諷刺的話,多說尊重的話;諷刺帶來記恨,尊重增加了解。
少說拒絕的話,多說關懷的話;拒絕形成對立,關懷獲得友誼。
少說命令的話,多說商量的話;命令只是接受,商量才是領導。
少說批評的話,多說鼓勵的話;批評只會破壞,鼓勵一定助人。

愛一個 人 ……
要了解,也要開解;
要道歉,也要道謝;
要認錯,也要改錯;
要體貼,也要體諒;
是接受,而不是忍受;
是寬容,而不是縱容;
是支持,而不是支配;
是慰問,而不是質問;
是傾訴,而不是控訴;
是難忘,而不是遺忘;
是彼此交流,而不是凡事交代;
是為對 方默默祈求,而不是向對方諸多要求;
可以浪漫,但不要浪費;
可以隨時牽手,但不要隨便分手;
以上的都做到了,
即使不再愛一個人,
也只有懷念,而不會懷恨。

【為什麼你總是不說......】
【為什麼妳不聽我說......】
【我一直在等你說......】
∼∼∼熟悉吧!∼∼∼

這些話是否你也曾經說過、聽過。
真心如果不說、誠意如果不聽,如何讓愛溝通?
愛就是要勇敢說出來讓她(他)聽到、才會讓她(他)動心。
忙的時候,想要休息; 渡假的時候,想到未來。
窮的時候,渴望富有; 生活安逸了,怕幸福不能長久。
該決定的時候,擔心結果不如預期;
看明白了,後悔當初沒有下定決心。
不屬於自己的,常常心存慾望;
握在手裡了,又懷念未擁有前的輕鬆。
「生命若不是現在,那是何時?」
如果坦白是一種傷害,我選擇謊言;
如果謊言也是種傷害,我選擇沉默。
道別時,總是無理的要求說∼再等一分鐘!
掛電話前,總是無理的要求說∼多說一分鐘!
很多東西就是靠著一分鐘一秒鐘的累積而深陷了。

If you love something very very much...
Let it go free!!!...
If it doesnt come back...
It means it does not belong to you...
If it does, Please love it forever!...
如果你很愛很愛某樣東西就讓他自由吧!
如果他不回來, 那表示他並不屬於你... v 如果他回來了, 要永遠愛他...

讓外表簡單一點 內涵就會更豐富一點
讓需求簡單一點 心靈就會更豐富一點
讓流程簡單一點 質感就會更豐富一點
讓言語簡單一點 溝通就會更豐富一點
讓學習簡單一點 知識就會更豐富一點
讓私心簡單一點 友情就會更豐富一點
讓挫折簡單一點 經驗就會更豐富一點
讓情緒簡單一點 人生就會更豐富一點
讓效率簡單一點 成果就會更豐富一點
讓行銷簡單一點 業績就會更豐富一點
讓環境簡單一點 空間就會更豐富一點
讓愛情簡單一點 幸福就會更豐富一點
自己的路,自己走;天助不如自助!
遇困難時,人要懂得「心念轉、觀念轉」,
不斷激發生命的潛能,才會有傲人傑出的成績。

「幸福」不是靠別人給的, 而是要認真抓住、用心選擇!
是否我沉默了 你才會重視我的存在?
是否我心碎了 你才會了解我的痛苦?
是否我絕望了 你才會明白我的痛心?
是否我離開了 你才會恍然你的心。

多用一點心,多注意一下別人的感覺,多觀察周遭人們的一切,
在適當的時候,表達自己的關心、同情,
這不僅僅是一種最高貴的品格,
也是一份令人愉悅的體貼,一份令人難忘的溫柔。
愛情就像是整瓶酒;
而幸福就像是整瓶酒的精華
它會一點一滴的沉澱在瓶底
成為整瓶酒最甜美的部分
若當你品酒時 如果你只喝了一半,覺得苦澀想要放棄
那你將錯過的會是最美好的幸福;
若你肯堅持到最後 當你品嘗到幸福時
你會慶幸自己當初沒有放棄

或許曾不想說放棄,反而會一直喜歡,我會一直喜歡,喜歡一個人會願他不要受傷能快樂過每一天...



出院後的第39天(醒吾罷! 看化了!) 驚訝 分類: 未分類

火星人.....清醒了罷 ~~

不要再埋沒自己葬身於死海喇!! 努力爬上回來吧!! 新的一頁,另一個美麗的世界在等待你!!

我已經又看化多一層了...人地話,開心又係錦過,唔開心又係錦過....不如簡開心地過啦!!放鬆心情...笑一笑...家俊喜歡你笑呀!! 傻瓜火星人....