| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 6 月 28 日 星期四  |
出院後的第27天  |
分類: 未分類 |
慘慘.....尋晚我又失眠喇!! 我到到今朝6點幾先訓得到.....之後岩岩1點58分家俊打離嘈醒左我>.<我就訓唔番了.....
依家每當我唔夠訓,個人就會又暈又想嘔,血壓超低.....好辛苦...
起身之後發覺我心口個傷口無拿拿好痛,仲痛過拆完喉仔個時....唔知做咩呢?
如果問kc wong佢一定話無野,但係.......我都已經過左禁多日,平時都唔會痛既!依家禁痛係咪唔正常呢?
唉唉唉唉唉唉~~~~~~~~~~
|
2007 年 6 月 27 日 星期三  |
出院後的第26天  |
分類: 未分類 |
今日無野做....stay係home.....
so broing~ |
2007 年 6 月 26 日 星期二  |
出院後的第25天(與家俊拍拖記 )  |
分類: 未分類 |
出左院第25日...今日第一日正式去街, 其實都唔去得架!!只不過係銀座近近地無所謂,如果遠多少少我想去都唔敢去... 自己知自己事啦!!無人知 !!
尋日都幾開心呀^^我同家俊睇神奇4俠,最失敗就係我都唔知佢地做緊嘜,原來唔睇過1係連唔到戲架.....(家俊有借到1比我睇,但我睇唔到,dvd機壞左)
全場得10個人睇......真多人!
之後...............
我地去左打機...經過左嘖水池,家俊話想飲水,...HAHA
哈哈...傻佬比我玩
|
2007 年 6 月 25 日 星期一  |
出院後的第24天(心情好差 )  |
分類: 未分類 |
呢兩三日...唔知做嘜又好唔開心,好down
而且又晚晚都失眠(好多時5點幾先訓到) ...家俊又好似無嘜陪到我錦!!其實佢又唔係無陪既....只不過我覺得陪左好似無陪錦..... 因為佢日日都晨禁早就車船,夜夜先番....到佢番到離,就已經散曬,無心無力再陪我了....每晚講得唔夠15分鐘佢就開始語無論次,雖然係有15分鐘,但我都係傾得唔開心, 有時佢自己做野辛苦又要比佢發下脾氣... 我都唔敢出一句聲同埋怨的怨言,我只可以失望地收線 ,自己訓唔著就喊下玩下數獨同養魚.. (有兩次我自己飲酒,諗住會快訓d,但都訓唔到)
就好似尋晚錦,家俊係媚表姐度訓..ok無問題,佢又係講唔夠一陣就一把死聲同我講野,比你都無引啦!!我只對佢有dd要求,幫我做dd野,永遠永遠每次都話唔得,等陣先..但到佢要我幫佢..我就要即刻做.......why?
我自問自己已經對佢改左好多好多了.....
我學會了包容,忍耐,就佢,唔計較,放下執著.....原來得來的回報就是這些...
只得失望,我亦都唔係期望有什麼回報番比我,但每次只係少少的要求,點解又無人做得到?
我真係願意為你改任何野,你要我做咩我都會做...但我只想要番少少公平的對待,我唔想再係單方面的付出呀!! 可以嗎?
|
2007 年 6 月 24 日 星期日  |
出院後的第23天(媽咪加我生日)  |
分類: 未分類 |
登登登登...
今日.....係我同媽咪生日呀 ~~ 20年一次的同一日生日....
但係,係我農曆媽咪新曆........6月24日(五月初十)
我地都係去左老地方(羊城)打邊爐,仲影左d相.....但係咋機個個好有問題(指賴皮),佢玩野...影到唔知似嘜錦

only正經的一張
錫錫媽咪,但爸爸唔知做嘜?
又一張..爸爸媽咪唔知望去邊 ?
你睇佢=.=''賴皮唔知影嘜的?無左媽咪..
  
d相真係影到激死人...... |
2007 年 6 月 23 日 星期六  |
出院後的第22天  |
分類: 未分類 |
其實愛情究竟是什麼一回事呢?What is LOVE?
人生苦短,有起有落,想要的未必會如願得到,傷心過,亦開心過,重要的,不是最終結果如何,當然結果可能好重要,但當中細膩的過程,可能用盡一生人之努力也不能編寫出來。
愛情的得與失亦一樣,人生雖然只得數十年,有人會認為,愛情可以一個不對再選擇另一個,不斷反覆,希望能夠找到一個更好的,但大多人也不能如願。
愛情...在現在許許多多真正結了婚的朋友來說,他們的對象也不是他自己最愛的,因為他們以為,這個不對可再選另一個,可是他們不知道,你不能回程,放棄了的愛情,是沒有任何力量能回頭的,所以希望大家三思,找對了,真的別去放手,不然,老來回想,原來錯過了許多,再後悔,已經太遲了。
我的好友"寶雯"....6月5日在我生日那天對我說 : 他們有了BB,要結婚了。
那一刻我真是發呆了,It is impossible......我有嘗試提甦他們要顧慮將來BB的幸福...希望他們知道對與錯啦!!
到今天.....他們竟說....BB不要了,我們不結婚了!
唉~他們完全不會明白什麼應該做,只是一時意氣用事就故亂做出不負責任的事,到最後..最無辜的就是"BB"...........
那時候他們的思想才會長大呢?
希望所有人都會成熟一點!!我亦是......
|
2007 年 6 月 22 日 星期五  |
出院後的第21天  |
分類: 未分類 |
今日好熱呀 ~~ 
全日我都只係幫爸爸媽咪燒碟....
開解一個傻妹"小婷"....呢個傻妹點極都唔化,唉~~算啦...佢要去死唔通唔比佢去死咩 ??我同家俊都無能為力了....講又講過,鬧又鬧過,提又提過,佢都仲係想跌落個墳墓度......無氣了...唯有等佢自己受下傷啦~~希望佢識諗 |
2007 年 6 月 21 日 星期四  |
賴pelpel做人媽媽喇  |
分類: 未分類 |
呢班就係佢的"室豆lone"
佢竟然想唔要佢地呀
母愛真偉大,bb飲奶奶啦
估唔到...我家pelpel做左人媽媽
幾靚仔呀
|
出院後的第20天  |
分類: 未分類 |
'OH MY GOD~
今朝我隻衰豬賴pel想嚇死我....
佢今朝5點幾跳左落床,我望下佢,原來佢...嘔呀!!!!
錦我就起身幫佢清潔,之後就抱番佢上床再訓過....
點知佢好似人地哮喘"頭"唔到氣"哼哼下"錦(好犀利個隻),我即刻掃下佢背脊諗住等佢無禁辛苦...一摸佢個身係凍冰冰架...掃極佢都無用..佢都係好辛苦>.<
錦我就等佢哼完....攬住佢,
但佢都仲係好似小朋友喊完條氣唔順"哼哼下"錦(好多d),之後我只係攬住佢,想佢暖番d,個一刻我真係好驚,又開始亂諗野!!我諗pelpel唔會有事掛?尋日仲好地地,如果有咩事,要即刻同佢睇醫生,但係....個時得5點幾,邊有醫生呀? 唔通排急症咩?個衰豬又表露到好辛苦就死個樣比我睇(隻眼半開),之後我又諗...如果pelpel就錦死左,我一定喊死....點算呢?一定要買個位葬好佢...
我就愈諗愈喊..... 愈諗愈驚....
大約過左半個鐘,佢好似完全無事又跳落床找門出去,我見到無咩事,就放左佢出去有得佢....因為我真係好眼訓..... (尋晚我又偷酒飲)
到我岩岩訓醒出去見到隻衰豬又無事啵...仲好精神tim~ 走離走去
pelpel,你今次真係嚇死我喇!! |
2007 年 6 月 20 日 星期三  |
賴pel剪毛日  |
分類: 未分類 |
~今日係賴pel剪毛日~

Before After

|
« | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | »
|