| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 6 月 7 日 星期四  |
溏心風暴插曲~My Love Will Get You Home  |
分類: 未分類 |
|
溏心風暴插曲~~
If you wander off too far, my love will get you home.
如果你流浪 走得太遠 我的愛能把你帶回家
If you follow the wrong star, my love will get you home.
如果你跟了一顆錯的星星而行 我的愛能把你帶回家
If you ever find yourself, lost and all alone,
如果你發現自己迷失了 正感到孤單
get back on your feet and think of me, my love will get you home.
請你回過神來想想我 因為我的愛會把你帶回家
Boy, my love will get you home.
男孩 我的愛能把你帶回家
If the bright lights blinds your eyes, my love will get you home.
如果明亮的光線使你雙眼再也看不見 我的愛能把你帶回家
If your troubles break your stride, my love will get you home.
如果你的煩惱阻礙你邁大步走 我的愛能把你帶回家
If you ever find yourself, lost and all alone,
如果你發現自己迷失了 正感到孤單
get back on your feet and think of me, my love will get you home.
請你回過神來想想我 因為我的愛會把你帶回家
Boy, my love will get you home.
男孩 我的愛能把你帶回家
If you ever feel ashame, my love will get you home.
如果你覺得羞愧 我的愛會把你帶回家
If its only you to blame, my love will get you home.
如果只有你應被責怪 我的愛會把你帶回家
If you ever find yourself, lost and all alone,
如果你發現自己迷失了 正感到孤單
get back on your feet and think of me, my love will get you home.
請你回過神來想想我 因為我的愛會把你帶回家
Boy, my love will get you home.
男孩 我的愛能把你帶回家
|
出院後的第6天(覆診日)  |
分類: 未分類 |
呀~~~~Oh My God!!!!
今日超級累呀 ........因為今朝有得坐爸爸順風車...所以9點半就要起身...
但我係睇3點鐘.....so.............so sosososososo tired ar~~
如果要自己坐車去...我諗仲累到跌咋.............=.=
唉~~~晚晚都失眠.....點算好呀?
今日kin要見工呀!!希望佢past 啦 |
2007 年 6 月 6 日 星期三  |
出院後的第5天  |
分類: 未分類 |
今日陽光普照,天氣晴朗, 氣溫27-33度,心情極度愈快呀
尋晚家俊幫我整左好多NDS新games,我隻眼都已經累到快打唔開了,但我都玩到唔捨得收機....之後打到3點幾頂唔順.....就錦好開心地訓左了~
其實....生日無蛋糕食算唔算當係過過生日呢? 點解生日一定要食蛋糕架呢?邊個流轉落離架 ??唉~~我尋日就係差緊個蛋糕,硬係差緊d野錦,無得許願 ....錦我今年個願望係咪無得達成?錦第日補番吹蠟燭又算唔算數呢??錦樣人人日日都可以吹啦....
I have many questions.....
我要食蛋糕呀~~ 
尋晚我亦都又再被同一個人再一次恨恨的傷害左我個心,呢個人無得help了....我對佢極度失望,無曬信心,源......我唔會想相信你任何野架喇!!以後都唔好再搵我,費事你d好老婆又打離問我係邊個...=.=''真無聊.... |
2007 年 6 月 5 日 星期二  |
出院後的第4天(我生日呀)  |
分類: 未分類 |
哈哈 !! 今日好happy ar~ Because is my birthday!!家俊今日12點半離到我屋企,之後幫我裝完NDS games同埋MP4 song之後......3點就出左去銀座睇魔盜王,原本夜晚諗住番離食壽c,但我係羊城見到有得打邊lo,so..............我叫左媽咪佢地離囉!!
唉~~~今日真係又驚又喜呀,岩岩食食下周寶同佢男朋友離左送左份大大禮比我,佢同我講8月結婚了...............=.=''我真係O曬咀!!!!=.=''十二萬分的無奈..........佢叫我做伴娘,我都唔知佢地諗咩既....自己又唔係搵好多...依家仲多個b,,,,唉~~~個b真係好可憐......><
希望佢地做左人地babamama會生性啦!!
家俊送左份我好鐘意既禮物比我呀^^~就係100ml的GUCCY ENVY me香水比我...仲有一條心形頸鏈^^
總之就好開心啦^^ |
2007 年 6 月 4 日 星期一  |
出院後第3天的感想  |
分類: 未分類 |
今次我好叻女呀,,,做完手術第2日就落地忍住痛都照行,唔理3 7 廿一行左先算啦!
雖然係好痛,每一日都要打嗎啡針,但......只知道5/6我生日,真係痛都唔理佢呀媽係姓嘜!
哈哈哈.........
我要加油努力,快d行得好d,可以著泳衣....
swimming swimming~~~~
|
出院後的第3天  |
分類: 未分類 |
聽日.....就係我20歲的birthday! 雖然係birthday,但心情卻顯得十分平淡........
現在覺得,生日都不外如是姐~~
本來我約好左家俊去Ocean Park玩架,Because我生日去唔洗pay money^^~but..........依家我都仲未折線,kc wong同媽咪都叫我好好係home休息,我諗2months都唔洗去街了!
上個星期3,kc wong and PRS的醫生一齊又同我做左個手術(OT),手術之前kc wong話事後出番離會無嘜把握=.='',唉~你話我可以點做好......只可說既無奈又無助....
Anyone can help me?
尋晚,我又can't sleep well,眼光光到6點都訓唔到......because我同家俊又有小小摩擦,佢又係去左表姐度玩,日日都係錦,去表姐度都無問題,但係最緊要我唔想你對我禁冷淡呀!知道嗎 ?我想要你的關心,一句溫柔體貼的問候都已足夠了~
但....你一句都無呀,just all the time perfunctory and condemn my foolish behaviorme.
Do you know ? You inadvertently hurt my feelings all the time.
Can you give me some good feelings,and showed great love and understanding about my life?
我只想你對我好多一點了兒....著緊我多一點,可以嗎?
I really need you more care about me.Can you? |
« | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
|