吾知點解今日特別有精力上班,4至6分鐘執完一張20至30貨既單....比其他人快吾少,不過總系驚會執錯貨;就算執幾快都好
錯多都系冇用‵‵‵今日,自己總共執左1297貨,應該系最多(都講執貨執到痴左線咖喇,哈哈);而第2個多都系一千零幾,
少成200個。
其實基本上,成日都反早收遲...同埋個腦多數得上班呢回事。講今日,上早9點,下晚9點,而其他時間不夠半天,甚至以前
嘗過四分一..
唉,甘快就到左聽日(凌晨0時)....又要睡覺,準備上班‵‵‵‵自己寫的日記也因此變得沒意義,開始十分沉悶
來/__\.
|