哇,今日好多人反中班(12點),一定系琴日做通宵做到好攰果隻喇。
仲以為今日似琴日夜晚甘,甘多野做...估吾到做到7點鐘就完。但系,聽日就難講早放工喇....起碼晚8點或以後..............
覆卷既繳費單出左喇,由今日起到8月1要交....希望有時間交到喇=].
琴日太晏收工,雖上中班...但仲吾夠訓,少過7小時....今天工作時有打喊露.........
好喇,吾講拉,早點睡覺喔,明天加油。