最近工作表現麻麻,第一次出今星期既報錯表甘快就有2個錯,全部報星期一..之後仲有好多機會錯。今次差過上星期,上星二
一次過又系報2個錯,妹彩之後keep住沒錯,才大步過自己要求‵‵‵而琴日錯因詳細仲未清楚,等聽日放飯休息果時研究.....
話吾定能取消錯貨。唉....不過個機會細咖喇‵‵‵今日口口聲聲講自己今星期想做到零錯貨,現在失望透了......
回家不斷反反覆覆的想:為何我平時做得小心細心亦有錯貨?點解?。到現在,還把問題瀝瀝在心/_\.
雖未知可吾可以減錯貨,不過無論如何....之後日子自己要跟貨跟得小心小心。尤其今星期,黎緊果4
日要做到零錯.V.
今天的心情,真是不多好,難過T^T,
|