最近真系好少單做,反早班既兼職.....系下2點已經收工;而中班,4點下班,部分就4點半。工作為免太少了吧。然而,明天
就不會拉吧。不但要上早班,至少最快6點先有得收工=]。
最近覺得無論系捉棋、玩勁舞既遊戲....又比之前差反,有點心痛.......畢竟它們是我多年付的一點一滴,現在看
見自己退步了..真系好白費心機/_\(!)
時間真系好快好快甘過,甘快就工作左3個月....自己又很快長大了,不經不覺滿18歲了...........
睇黎,人生真是短促。雖然我還有很多的10年,但都是短暫的....因為眨眨眼就老10歲了。
|