今日好幾次甘好彩.....睇到自己執錯貨,痴左線....執到吾想睇住貨=__=.;同埋今晚又執勁易執錯既NR區.
...真系勁怕過多幾日系甘報我錯貨/__\、做到差。剩系計星期一二....就錯左2個,不過真系好吾明...錯D
正常人吾會錯既野.
執到晚7點多完成哂今日貨單,再執NR區到晚9點半下。跟上星三比....已經好好多拉。起果日,真系執到天花板刀未執完...都接
近成日....
明天又多加幾個分貨項目,到時又多貨量要執了;亦因為NR區單量比平日大的關系...我想最早在晚9時才能下班=.=...最
少工作半天
收工反到屋企已經晚10點半....搞搞下野甘快又到另一日,又要訓教.....再吾快D訓聽日會冇精神工作拉.....到時錯貨機會一定多極多
|