最近公司又聘請了4個新人,加上今天少貨量.....在下2時我們6人青年下班了,終於有一天能下早=]‵‵‵不過聽日呢,又黎一批新
分貨...我諗會夜少少下班,下6時半。
今日真系好熱....吾講吾得。反到屋企坐系到流汗,熱到吾知點算好,又吾想開冷氣。
系甘熱同時,發覺自己容易躁底....打機都玩到嬲,反工更加吾洗講....有時會講粗言/__\...不過我會盡量控制
咖拉.V.
趁今日有時間,去練習象棋=].