❤為情而活.
ming19940721
暱稱: 春茗∼
性別: 男
國家: 香港
地區: 西貢區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
其實我可以好簡單
我不會因繁華令自己變...
感情連儂牆.
我真喜歡聽歌∼
其實我很靜;情
文章分類
全部 (1348)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 1348
留言總數: 1174
今日人氣: 38
累積人氣: 23948
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2012 年 7 月 20 日  星期五   驟雨


為最後一天17歲感到難過 分類: 未分類

今天是放榜日,收到考績:(為中文科感到十分難過)

 

 

中文:1(已申覆核,到8月20知結果....希望上到2)

閱讀:1(可能真系1左)

寫作:2

聆聽:3

說話:1(嚴重失準,有自知)

綜合:1(有冇可能?)

 

英文:2

閱讀:2

寫作:1(有一part off-topic了)

聆聽與綜合能力:2

說話:2

 

數學(核心):3(嚴重失準,有自知)

  (延伸):3(預期中好)

 

通識:2

化學:4

地理:3

 

 

同朋友YY比較:中:5英:4數(核心):4通識:5*生物:5化學:5理:3

‵‵完全輸哂,人地入得本地大學,等取錄通知;另一個朋友阿成:中:4英:3數(核心)

:3通識:4經濟:4世史:4地理:3‵‵‵冇一科羸佢。佢升大機會很少,勉強..諗住

重讀,但好多人吾建議。坦白講..佢既成績幾黑仔‵‵‵見到佢地成績,更加難過、更加冇

心情。

 

 

因為中文,斷我好多後路。已斷哂全部HDAD、IVE同毅進讀書路,冇得即日搵學校‵‵‵見到主科有1,好

,好難過..真系吾知點好,剩系做左覆核..同埋打算聽日上網JUPAS推哂HD、AD果類上去...希望有運行。

 

 

吾通成世做倉務,得1W每個月?(最壞的打算)

 

 

成績有一主科1左,其他科就算點好都用吾著;自問捉棋有實力,但又用吾著。雖有其他方面表

現好,但一用吾著,我就會被社會淘汰.....

 

 

人地升到大學,到時系入面識到好女仔;而自己,因為冇出色...永遠都識吾到、亦都吾會搵到心

中情人(會明白我、會關心我)‵‵YY前路一片光明,而我就傻下傻下甘.......

 

 

唉.....為最後一天17歲感到難過,成世未試過,就系今日,走黑運,因為中文。對住有1既

成績表....點去見人見工T^T.........

 

 

讀書甘,感情又甘....成世做黑仔咖喇T^T.