今天是放榜日,收到考績:(為中文科感到十分難過)
中文:1(已申覆核,到8月20知結果....希望上到2)
閱讀:1(可能真系1左)
寫作:2
聆聽:3
說話:1(嚴重失準,有自知)
綜合:1(有冇可能?)
英文:2
閱讀:2
寫作:1(有一part off-topic了)
聆聽與綜合能力:2
說話:2
數學(核心):3(嚴重失準,有自知)
(延伸):3(預期中好)
通識:2
化學:4
地理:3
同朋友YY比較:中:5、英:4、數(核心):4、通識:5*、生物:5、化學:5、物理:3‵
‵‵完全輸哂,人地入得本地大學,等取錄通知;另一個朋友阿成:中:4、英:3、數(核心)
:3、通識:4、經濟:4、世史:4、地理:3‵‵‵冇一科羸佢。佢升大機會很少,勉強..諗住
重讀,但好多人吾建議。坦白講..佢既成績幾黑仔‵‵‵見到佢地成績,更加難過、更加冇
心情。
因為中文,斷我好多後路。已斷哂全部HD、AD、IVE同毅進讀書路,冇得即日搵學校‵‵‵見到主科有1,好
黑仔,好難過..真系吾知點好,剩系做左覆核..同埋打算聽日上網JUPAS推哂HD、AD果類上去...希望有運行。
吾通成世做倉務,得1W每個月?(最壞的打算)
成績有一主科1左,其他科就算點好都用吾著;自問捉棋有實力,但又用吾著。雖有其他方面表
現好,但一用吾著,我就會被社會淘汰.....
人地升到大學,到時系入面識到好女仔;而自己,因為冇出色...永遠都識吾到、亦都吾會搵到心
中情人(會明白我、會關心我)‵‵YY前路一片光明,而我就傻下傻下甘.......
唉.....為最後一天17歲感到難過,成世未試過,就系今日,走黑運,因為中文。對住有1既
成績表....點出去見人見工T^T.........
讀書甘,感情又甘....成世做黑仔咖喇T^T.
|