今日較少工作做.....2點半開始按摩....按完就被叫收工喇,系今月第一次早放呢=].‵‵‵但系見到區W果到排哂勁多貨,聽日一定
勁多野做...仲要去到D7車轉。不過...吾關我事喇,因為聽日放榜請假星五星六,一共2日,休息3日=].
聽日就放榜喇......周圍人刀講放榜野,個個都甘緊張,得我比較鎮定--有清晰既預感...一定考得差,起碼冇3322入大學標準先;
同埋總會覺得部分科會1左.,認真的。‵‵‵雖預知會好差,但都算準備好聽日野喇....上網搵同睇左好多野。到時收到成績,跟朋
友隨機應變=].
雖然聽日系人生既轉捩點,但吾好比自己太大壓力,要樂觀面對聽日差成績既悲實=].
|