最近公司生產力頗低,動作和錯貨率要快和低。已經盡力加速工作了,最快速率8分鐘正確執38貨(重貨),有為
公司著想...然而有部分人得過且過的工作--慢慢執貨,又多錯貨。有時,真的氣....
今天大部分時間當區W工作。很巧合,又執上自己樓下的OK鋪(352):
做到呢份工其實刀幾開心。吾講人工多少果d,邊執貨邊講笑...有時真系有趣的...嘻嘻=].
明天、下星一和二都需要上早班,看來又很多貨要完成,同時可說是刺激和挑戰呢,哈哈哈......