想表達對工作心聲:吾,還吾錯的。人工吾算好低。雖然初頭的確好攰,旦系吾夠一星
期就習慣,冇後悔揀錯工..也冇後悔沒有甘快辭工..冇後悔沒有把自己想得不中用。而錯貨方面就一
個月先有改善,現在每星期錯1至2貨左右,值得開心既,但同時有吾開心:仲有進步空間--真系想有一
星期冇錯貨;加上見過有個同事成半個月冇錯過好perfect。
因為呢個月錯貨方面有進步,同埋工作時數明顯多左,終於有4元既額外時薪..姐系而家40蚊每小時...哈哈哈,真系幾
開心咖(!)
現在,心里仲一直為今日得知的前天的錯貨而執著...真的、真的,很想無錯貨...亦想經理和其他主
管看好我=].
現在覺得自己比以前大力左,嘻嘻...3架大龐車刀可以推到,同埋輕鬆了=].
聽說星期六大機會打8號風,可能不用上班‵‵‵另外,明天可能會少左年青同事上班,而明天有分貨搬....不知做到何
時,只好4個字--盡力而為。
|