| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2005 年 7 月 19 日 星期二  |
2005 年 7 月 18 日 星期一  |
2005 年 7 月 17 日 星期日  |
| 今日笑料.... |
分類: 未分類 |
其實今日又唔係咁慘ga...仲有d幾好笑ga笑料架...
第一個當然要打dicky個個....個笑料係lunch發生..背景係佢而家身邊有2個女仔...一個係佢女朋友,一個佢想佢做佢女朋友ga女仔...好簡單架姐....咁呀...今日午餐係豬扒,雞扒同香腸飯...食左一陣...佢竟然無喇喇跌左塊豬扒,仲要咬左一口喎...我同佢講"唔緊要,你跌左塊豬扒,仲有塊雞扒同香腸呀...唔會冇得食架...
"本來咁樣係唔好笑架...但只要你知佢背景...你就知lee句係有深度架喇....不過之後食完飯我係咁笑.....佢個反應係好好笑架
....
第二個當然係細孖個句喇.....咁我游完100自喇...咁我係到50米d決賽...期間就去拎100自個牌喇...咁我當然唔開心架...咁拿住個牌...呆左陣....之後同佢地講"我真係想燒左個牌去呀....游成咁"...之後細孖就講"都未試過...咪試下囉"....嘩...勁喇...超得呀lee句...冇野講呀....仲有好笑ga野ga不能盡講喇....
 |
| 發表時間:2005-07-19 01:38 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2005 年 7 月 17 日 星期日  |
2005 年 7 月 16 日 星期六  |
ARE YOU READLLY?  |
分類: 未分類 |
今日好早就醒...出去到泳池都係7:05...嘩...冇人架...d人都7:30-7:45黎...不過早黎係冇咩用...都係練咁..多架姐..今日理應游曬d練習架...但係未好番真係未好番..都係差d...但對聽日比賽都係好有信心架....睇住黎喇..我聽日要50自-26,50蝶-28,100自-59....不過今日都唔係游好多架姐...最金係最尾個個計時...好在我4個我都可以游到2字其實今日游完我真係唔知自己係咪傷架?....仲游得咁快ga?.....下..我講咩呀?...算喇...神神化化咁 喇對腳...返左屋企就即訓喇....2點幾起左身玩下電腦....其實都係捉棋...今日12勝1場輸....ok la...之後我一直訓訓到8點幾先起身...哈哈哈

今日阿靜send左歌俾我....可惜呀....我冇左 lee仲感覺好耐喇...但我反而感受到佢同佢前男朋友做番好朋友ga開心..我都為佢開心ga....holp佢以後都可以咁開心喇.... |
| 發表時間:2005-07-16 10:39 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2005 年 7 月 15 日 星期五  |
回復中........  |
分類: 未分類 |
今日俾一個信息嘈醒..我搵搵下搵到個電話喇...原來係樺樺話番俾我知佢個msn...之後同佢互send左一陣就出去睇電...成個下午都冇咩做...同dicky,阿靜,樺樺玩下msn,捉下棋咁...今日都唔知做咩輸左2局..唉...今日見到阿囡online架....但我今次實同佢企硬呀...佢唔同我講野,我唔同佢講野架...次次都係我dum番佢..佢又唔係我女朋友...點解我要咁做呀?..之後7:15我就出左去練水...今日都ok辛苦喇.
..16個100+1個100...但我都係游唔好..係游唔好呀...唔係游唔到呀!...之後返屋企食飯.....成個人都好累呀....仲有2日就比賽喇....加油! |
| 發表時間:2005-07-15 11:32 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2005 年 7 月 14 日 星期四  |
2005 年 7 月 13 日 星期三  |
負傷的一日  |
分類: 未分類 |
今日又係冇咩做...腳係好痛...又唔想出街...so又係屋企喇....捉棋捉左成個下午...其間同下阿靜傾下...先知原來有一個人..係咁賤格ga...一真係想見一次打一次呀....對住lee d真係唔使手軟呀.....之後都冇咩做...晚上同阿囡嘈左場...唉..佢要點做我都唔想理喇...個傷已經令我好煩架喇....星期日仲要比賽tim呀...都唔知點算...只好今晚按摩個時問下個doctor點做喇....
.....之後晚上睇完尋秦記先訓...
聽日仲要練水tim...唉...聽日練水唔好俾我見到肥峰同阿隊...好煩呀...冇野搵野講....
Duncan 星期5走喇...聽日應該最後一次見佢架喇.... |
| 發表時間:2005-07-14 02:38 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2005 年 7 月 12 日 星期二  |
2005 年 7 月 11 日 星期一  |
« | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | »
|