| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2005 年 8 月 29 日 星期一  |
| 又係英文日... |
分類: 未分類 |
今日溫英文...由朝溫到晚...溫到6:30就出去練水喇...今日俾孫教練fix左...佢同我講今日游d長個d...我諗住係游800or1000x1,2個d喇...點知游24個100..下?...咁就係長個d...?..游.完游得4個50就收工喇....晚上又係到勁做英文...做到3點幾先訓...本來諗住唔鬼訓左...點知做做下...o.....咁就訓左喇...聽日可能遲到tim呀....
我都知台灣特產係鳳梨酥架喇....估唔你真係買左.....幾勁?yeah!...本來我真係以為係香港買左...點知個袋後面打住台北...咁就算喇....哈哈哈...多謝曬!!

|
| 發表時間:2005-08-30 09:27 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2005 年 8 月 28 日 星期日  |
| 睇你點睇架姐..... |
分類: 未分類 |
當 記 者 告知 嘉 欣 被 指 是 第 三 者 , 介 入 龐 維 仁 的 婚 姻 時 , 黎 明 即 滔 滔 不 絕 說 : 「 做 第 三 、 四 、 五 、 六 、 七、 八 、 九 者 都 得 , 冇 所 謂 , 呢 個 世 界 上 愛 情 就 係 咁 , 鍾 意 做 乜 就 做 乜 , 只要 唔 傷 害 人 , 又 對 得 住 自 己 就 OK, 炒 作 新 聞
係 冇 得 理 會
。
當你係第三者時, 你會覺得黎明講得好好, 好中point.
但當你身邊有第三者時, 你會好想打爆黎明個口. 講埋D無道理既野.
哈哈哈哈哈.....
係一個日記到copy出來架.....
|
| 發表時間:2005-08-29 12:31 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2005 年 8 月 28 日 星期日  |
向著100牒1"00去做喇~  |
分類: 未分類 |
今日上午係到做英文....做到痴左線....又唔開心喎....唉....只好寄情於工作喇...
4點幾就出去練水喇...今日計100米呀....好緊張呀....我一定會游100蝶架喇...但係又心思思想游100自喎...話曬星期五游完50自..個時間都有進步呀...但最後我都係選左100蝶...游完熱身就準備游喇..
....最後游出ga時間係...1"03"58....(其實好慢ga係香港)......但得呀...1星期快1秒呀..但係最尾個2下手真係有問題呢...次次都個到出問題...但進步ga感覺真係唔錯....之後游50背...(其實試下游架姐...唔使咁緊張ga)...結果係32..(水底打腰打得太耐喇)....拉番長池就...34喇...同dickly差唔多...黃大仙睇黎真係有排鬥喇...近來真係要練好d先得喇...晚上番屋企又係到溫英文喇.... |
| 發表時間:2005-08-28 11:36 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2005 年 8 月 27 日 星期六  |
冇得醫~  |
分類: 未分類 |
今日想試下新鞋...so睇下有冇得跑運動場......今日又測驗喇...游100米呀...聽日又游今日又游..拍曬掌喇...之後游完就要去跑步喇...但唔係跑運動場囉..加上做左d體能就走得喇...日日都咁樣爆..累到死
...返到屋企..訓左一陣就開始溫英文喇...溫左4,5個鐘...之後同癲馬傾左陣就我地睇到一樣野...笑死左...之後曬上睇下電視又訓下又聽下903咁就一晚囉....
我真係覺得你冇得救呀....我都唔想再理你呀....
你以後講咩我都係諗下先信喇....學我一個朋友講"你都(好)到頗佳喇......之前仲以為你出左d咩事....咁耐都唔見人...點知你....唉
.....冇野講 |
| 發表時間:2005-08-28 12:37 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2005 年 8 月 26 日 星期五  |
係街到成日呀~  |
分類: 未分類 |
今日大清早就返學校喇...仲未食早餐so買左d野食then慢慢行番去喇....返到去成9:40囉...但竟然一個人都未到...
...遲到冇野講..小秉仲要10:00先出現..之後11點就開始我地ga究極訓練喇....今日我地仲請到臻仔黎...一行6人...開始訓練...但今次激好多...玩左3次我地就坐係排球場到傾計囉...之後當然係去打排球喇...打左一陣就落大雨...全世界返曬更衣室傾計..唔知傾左幾耐..我諗真係好耐...(d女仔等到好燥咁)....之後我地落左小巴黎食lunch..今日陣容多麼強大呀...點都要講一講呀...有我(鬼唔知咩?),阿競,二寶,三寶,臻,小秉,Irene,甄娜,嵐嵐,ET同癲馬...11個人...食完之後男仔(小秉走左呀)就去左打機..女仔就去打保齡球(其實我想去打保齡球架,不過跟大圍喇)..佢地打機幾勁呀...我望住佢地真係呆左囉
....打左成個鐘之後...見冇咩野做..就去搵班女仔喇....係大家姐打坐一陣....就會合班女仔喇...但係我地係荃豐個到行行企企左好耐..個時我留意到d野..真又好似唔係喎...可能我多心喇
....之後我地4周圍行來行去....最後就係m記停步...坐係到講野...我覺得我成日係到講野喇...煩到死呀~
...講到5點幾..我就走喇...練水呀嘛...今日仲要計時....7:15就到體院喇...今日都好多人呀...得馮議員冇到...我日要計200混同一個50..耐耐不見...見到黃禮文.....我要同佢游50蝶囉...講返200混先...勁辛苦游到背轉蛙個時係唔想游喇..最後自由死過去就算喇...2"26"66..慢掛..都冇咩游過..之後游50蝶仲衰游28"70..慢佢地成個身位..唉...
...有句話真係講得岩.."最大GA懲罰唔係叫你游多個,係唔俾你多次呀"...完全明白喇!
...不過世事往往都唔會咁慘ga,游完之後..孫教練話俾多次機會d人...睇下有冇人想游...我拿拿聲走出去呀...本來想游50蝶架...點知彭太話...唔好游50蝶喇...游50自喇..我諗左3秒...好呀...真係唔游唔知身體好呀...肥峰係左邊仲諗偽俾佢luc街tim...佢游24我先游26..仲要尾tim...冇咩期望..點知游到25"63..
..我踏入左25秒ga境界喇
....當still係興奮ga心情...方生叫我入去拎比賽名單...我一望...心情迅間轉為平淡..我游一項?..唔係呀嘛
(百感交集)...只係游50蝶...冇野講喇...咁同去坐冇咩分別..真係有諗過唔去架...但係又要俾$..唉.....
星期日真係要游好d呀~~100蝶...1"03呀~ |
| 發表時間:2005-08-27 06:43 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2005 年 8 月 25 日 星期四  |
出出出街街街呀....  |
分類: 未分類 |
今日早上游水之前俾father係車到食左個貓麵....之後落到水仲衰...游咩都游唔好...之後又俾方生叫左去照肺..成個早晨都冇好野.....之後返屋企...睇一陣電視就出街...之後出左去荃灣就去打機...打到3點就去左中興買鞋....今次自己一個人...慢慢諗...之後就買左喇...上次個2對都冇買..買左其他鞋..
......唔怕俾人話...之後約左人行街行到5點幾送佢上補習社就返屋企喇.... |
| 發表時間:2005-08-27 04:53 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2005 年 8 月 25 日 星期四  |
Let me show you the way  |
分類: 未分類 |
Let me show you the way
It;s the game that we play Or whether it did So easy
Let me show you the way Or just say what you say So easily
The way of your touch is always heavenly
and I love the way that you are loving me
You wrapped me up in the colour of your love you must be an angel high from above bridge
In the game of the heart, you know I know that you are mine
Let me show you the way
It;s the game that we play Or whether it did So easy
Let me show you the way Or just say what you say So easily
Are you gonna be there when I need someone
And will I be always just the only one I don't wanna have just another heartbreak
So tell me is your love true or a fake bridge
In the game of the heart, you know I know that you are mine
Let me show you the way
It;s the game that we play Or whether it did So easy
Let me show you the way Or just say what you say So easily
One kiss, One love, One word, one vow and nothing more
One night, one dream gonna save it save it for me
Let me show you the way
Its the game that we play Or whether it did So easy
Let me show you the way Or just say what you say So easily
Let me show you the way
It;s the game that we play Or whether it did So easy
Let me show you the way Or just say what you say So easily
|
| 發表時間:2005-08-25 10:42 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2005 年 8 月 25 日 星期四  |
2005 年 8 月 24 日 星期三  |
2005 年 8 月 23 日 星期二  |
| 名句:"成個(xx)就曬你呀?" |
分類: 未分類 |
今日5:30就出左去練水....我一去到就諗住搵阿星開locker...點知見唔到阿星喎...佢唔係唔到呀嘛?好少架喎...之後華仔同我講...阿星發燒呀...
..大大鑊!大過天線個個鑊呀....姐係又咩都冇得用...慘喇...晴天霹靂之後呢..方生就黎左喇..佢同我講"阿軒,你快d高d喇..."我都想呀,問我身體機能喇"..講黎都冇用ga..我唔想高咩?..之後就去練水喇..一如既往呀...冇咩唔同...但唔知今日方生係咪燥底呀..係咁鬧人...最尾仲要全世界上水黎聽佢鬧人...佢個句:"成個社會就曬你呀?"同"成打世界冠軍都有呀"...我地係更衣室到勁講...點止呀..成段火車站ga路都仲講緊呀...之後就坐巴士返學校..期間樺樺打黎...我一到食早餐一到同佢傾囉...拎住個電話入學校講到返校係更衣室講多30min先收線...但我係更衣室發現點解冇人入黎ga..但我見到李sir架喎...唔通冇人練..但我約左阿競架喎..冇理由佢唔知醒架?...之後就出去等..
連李sir都唔係到ga?...之後同癲馬佢地等到10點..仲未見就阿競喎,就打俾佢喇..點知一問
"今日係城門谷練喎"唔係咁玩呀嘛?之後我地就上左去喇...點知都係得幾個人到...佢地話李sir開會...唔上黎住..我咪火囉...係到大叫"成個田徑隊就曬佢呀?"....之後因為群龍無首我地就落番去打波喇...打到1:00就去食lunch喇...今日都係去個到食..都係8個人..我,阿競,小秉,Irene,嵐嵐,ET,甄娜同癲馬....食到2點幾去中興睇鞋..我話明今次唔再選藍色...so今次選左黃色...唔睇唔知喎,中興70%ga鞋都係有藍色同橙色架...點知橙色個d就冇我個碼...so選黃色..但佢地話紅色個對好d喎...講左好耐呀...問我自己呀..2對都ok ga..但我都係鐘意黃色個對多d..但佢地叫我唔好買呢...因為有藍色ga成份..話明今次唔選藍色架嘛.."但我可能真係放棄唔到藍色呢!".令到我真係唔知點選...但比較實用性,黃色係好過紅色架..點解?因為今次我買係用黎練跑架..紅色個對係重d架,咪增加我個weight囉..黃色個d就同之前個d一樣,我唔再用新ga鞋黎行街架喇..之前係因為風之子唔岩著,先要用水晶龍黎行街姐...有2對就唔會用曬黎行街架喇...但我最後都係冇買...真係唔好意思呀咁多位!....之後就陪阿競同小秉去搵個個跑壇名醫...搵左勁耐都搵唔到...最後俾我搵到個時..管理員同我地講名醫唔係到喎...29號先返呀
...唔係咁好笑呀嘛?
...之後我地去左子的東京找ba...唉~點知又冇買到..(唔岩我呀嘛)...之後去左朗豪坊行..行左1個鐘就走喇...佢地坐mtr走我就行番屋企...點知Irene打黎話要返部D CAM,我咪係MK站等佢囉...企係到拎住本英文書係到睇..睇左一陣Irene就黎喇...之後就慢慢行番屋企囉....夜晚就上下網,捉棋,睇下書就訓囉...成個人好累呀!
 |
| 發表時間:2005-08-24 07:50 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | ... | 117 | »
|