軒之日記錄
morten0903
暱稱: 軒
性別: 男
國家: 其他國家
地區: 其他地區
網站連結
$家姐xanga
+琪xanga
2寶xanga
3寶xanga
dicky xanga
Hidy xanga
Queenie xanga
癲馬xanga
小倩xanga
阿競xanga
阿欣xanga
阿嵐xanga
阿晶xanga
芯苗xanga
金sir xanga
最新文章
好快又返香港喇...
隨筆...
好耐未試過出去玩囉.....
家姐....過黎玩喇...
早知你地架喇…/我好擔...
每月文章
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌統計
文章總數: 1164
留言總數: 234
今日人氣: 103
累積人氣: 19137
站內搜尋
2005 年 7 月 28 日  星期四   晴天


SPEEDO DAY!! 分類: 未分類

今日5:30就起左身喇...6:00就到泳池喇...哈哈哈..我仲早過方生tim呀...佢仲問我點解仲快過佢...當然喇..我坐私家車呀嘛...佢坐火車又點會夠我早呀...今早好有力呀因為食左早餐嘛...今早都幾好游呀...游900蝶+200IM之嘛...嘩 x10...青蛙都唔知做咩喎...游下停下...我幾驚打到佢呀...佢停係邊唔緊要..佢游游下停係水中先驚呀嘛...我同佢都咁長...一條ling cut開都唔夠游ga...打到佢到唔好喇..之後走個時係locker見到一個排球 ...好耐冇打喇...so等阿欣個時就練下set波...我真係好耐冇打喇..set唔到直線呀..一係set唔到...之後同詠欣個時..學左d中文..真係活到老學到老...之後返屋企上網見到有間speedo pro shop開倉喎 ....so我咪去同阿媽走去睇囉...買左好多野呀都可以叫做大收鑊...但係我只係買左1條泳褲姐...其他都係我屋企人ga....總知我屋企就個個有..其實個到好多女仔野囉...男仔就好少喇...之後買完野...就去行MK..去睇下d電器呀...之後就番屋企訓覺囉...今晚我聽到一個消息...關於.....不過多數都係流架喇...快d到8月喇....我想返學校呀.........

發表時間:2005-07-29 02:30 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2005 年 7 月 27 日  星期三   晴天


地鐵之旅 傷心 分類: 未分類

今日10:30先起身...冇得睇gundam...之後出左去葵興整機..之後又走去葵芳整mp3...仲去左新都會ga百佳掃貨...買左2枝1.5Lga寶礦力..聽日可以練完水飲喇 ...唔好俾我估死聽日一定要游1000蝶之類ga野喇..之後買下lee買下路就買左勁多野咥...勁重呀.. ...下次唔好自己一個人去百住喇 ....

發表時間:2005-07-28 06:57 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2005 年 7 月 26 日  星期二   晴天


唔好睇少身邊ga人呀....呵呵 分類: 未分類

今日6:10先起身...我啦啦聲拿袋走喇....又遲到喇... ...我去到泳池都6:30喇...一落水...游都未游...一游就係游1000蝶 ...咁大整蠱呀?..今次真係乃野呀!..游到300幾撞到左邊ling ga關西ga手...嘩...佢幾大反應呀...停左係到喎..唔係下?... ..根據牛頓第3定律action and reaction pair....冇理由痛到要停係到架喎...因為我都唔覺好痛...之後先知佢原本一早傷左架喇...唉...真係sorry呀! ....之後游25米個時方生冇啦啦講你地大個d, 就要就下d細ge , 唔好以為自己大個就大曬 , 細個d都係朋友 , 唔好睇小佢地 , 佢地分分鐘係未來ge總統呀, 做左曾蔭權個位架...本來我唔知佢講黎有咩意思...之後同人個講返先知...方生lee句係同一個肥仔講架...因為個肥仔個時一下重擊打落怪人到....(留意句子重點係重擊)..其實我唔知架...不過連方生都要拿黎講,我諗都唔輕手喇...不過一齊走個時都唔見佢地有咩事....我諗個肥仔都係報下仇架姐..... .....今日有好多人黎呀...劉銘聰,殷浩俊,關晞恩,廖嘉莉....最衰冇技術游喇...唔係可以睇下咩係香港級呀嘛....之後返到屋企都係捉下棋 ..整下dungam咁...今日捉棋去到業餘四段喇..我要玩到82勝30負先到 ....我諗仲要玩好耐捉到業餘五段喇.....聽日唔使練水...做d咩好呢?

發表時間:2005-07-27 06:02 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2005 年 7 月 26 日  星期二   晴天


100題問題 開心 分類: 未分類

 

1.介紹自時會叫自己:阿軒,morten

2.講出自己全名會否唔自在:你個名都會聽到唔自在架咩?有人同我講講人全名係好靚ga事 tim呀

3.鐘意男/女朋友叫你咩:阿軒

4.鐘意叫自己男/女朋友咩:老婆仔

5.而家呢個歲數.覺唔覺好老:幾架...好老架喇

6.鐘意自己係整齊既靚牙定係可愛既爆牙:爆牙都可愛?當然整齊既靚牙呀

7.要阿爸定阿媽:兩個都要...我唔會咁衰仔ga

8.對上一次玩既動物:人

9.寧願做狗定人:人喇..做狗要好忠心架...我真係唔得喎

10.今日既天氣如何:曬得死人呀

11.鐘唔鐘意落雨懶型唔帶遮:落雨唔帶遮唔係型...係笨呀

12.如果落雨無遮而隔離有個靚仔/女話遮埋你會:問佢拿電話同認識佢

13.如果自己同性戀,會選擇戀人是:我身邊個d男仔都唔得架....我諗我唔會喇

14.如果玩3play(或更多)對象會是:講到咁變態呀?...我唔會掛

15.食腸粉鐘意甜醬定麻醬:甜醬同麻醬都鐘意

16.如果你係女人.鐘意可愛男還是男人味男:有時可愛,有時有男人味+d笑容tim

17.如果你係男人.鐘意可愛女還是女人味女:2樣都好...可愛重要d

18.如果自己個bb係隻怪獸.會否沖落廁所:唔會,我會沖自己落廁所先...

19.鐘意攬定係鐘意錫:當然又攬又錫喇....!

22.ICQ Online Status多數是:online

23.ICQ最常談的人:$家姐,小倩,囡囡,競

24.上得最多的網:hkswim.com

25.現在最想殺的人:殺人係唔岩架...但我最想殺都係個d講(流)是非ga人

26.現在最愛的人:我自己....我好少去愛人架

27.現在最掛念的人:好多呀...講唔曬

28.現在想做的事:返青年軍練水

29.可以時光倒流.想回到那時:中四第一日開課

30.鐘意左手寫字還是右手:左右手都得....講下笑...右手

31.會否用腳趾夾人:嘩....咁嘔心?..唔會喇

32.坐車隔離條友訓落你度.你會:唔緊要喇...人地都係累姐

33.會否睇戲睇到喊:未喎...好少睇戲

34.承上題.咩戲:都話冇囉

35.暫時來說.一生裡最愛的人:冇喎...一個人就冇..一堆人囉...我屋企人同某3個女仔

36.暫時來說.一生裡最憎的人:邊有呀..世上係冇永遠既敵人架嘛

37.身上有重要的東西嗎:放得係身上都重要架喇

38.剛才食左:飯

39.剛才飲左:水

40.剛才聽既歌:機動戰士(Gundam Seed)特種計劃Ending

41.剛才睇既電視:十月初五的月光

42.每日返工/學.幾耐可出門口:30min

43.會常遲到嗎:今早先遲完...不過都好少ga

44.會常逃學/工嗎:冇ar

45.對上一次逃係幾時 :有咩...唔記得左喇

46.砌過最多既砌圖是幾多塊:1000

47.那是什麼圖案:卡通人物

48.電話繩是什麼:QOO同多啦A夢

49.電話桌面是:山水畫...old電話...冇辦法...打到電話就得喇

50.電腦桌面呢:激光中

51.鐘意沙灘還是山頂:沙灘喇...山頂唔岩我

52.有看過流星嗎:有呀...

53.分手前最後的說話.希望是:對唔住,我諗我地仲會係朋友呀?

54.分手前最後做的事.希望是:最後一吻

55.現在最想擁有:金錢

56.可以不停聽都唔悶既歌:有好多呀

57.唱K喜歡做的事:唔唱k架喎...點答呀?

58.享受唔開心嗎:痴線架...享受就唔會唔開心

59.唔開心時最like做:自己諗野

60.有寫日記的習慣嗎:依家咪寫緊囉

61.若比人偷睇左會點:冇所謂喇...都係俾人睇先寫架姐

62.覺得最痛苦的是:比朋友呃左鑊金ga

63.若個阿叔係升降機內放屁你會:閉氣

64.若有阿叔自認放屁你會:俾個good佢喇

65.若有阿叔谷個屁出黎放.聽到d聲你會:同佢講"有咩留番拜山先放啦"同自己講"今次真係弊家nail呀!"

66.上一次內疚係幾時:唔記得囉...要我內疚好難架喎

67.上一次講大話:成日都講點知姐...

68.家裡有多少人:5個

69.鐘唔鐘意新特首:我鐘意總統多d...新特首呀?冇話鐘唔鐘意ga

70.你對人生的看法:決定左就唔後悔,好多野都要向前望

72.死之前要做既事:鬼知咩....就黎死先算喇

73.最得人驚的死去方法:人體爆炸

74.希望自己點死:長命百歲死...姐係100歲先死呀

75.現在最令你擔心的事:我身邊既朋友同家人

76.短期目標:練好d水...係香港區ga比賽有好成績

77.遠期目標:大學(體育科)畢業

78.會否結婚:我一定會囉

79.會否生仔:睇下老婆想唔想囉...我唔打緊ga

80.影相最鐘意:比完賽一大班人拿住d牌影

81.鐘唔鐘意豹紋:完全唔鐘意....做人就做人喇...做豹?

82.鐘意粉紅色嗎:冇話唔鐘意ga...睇下粉紅色ga咩喇

83.最鐘意飲既糖水:楊枝金露

84.M記鐘意食咩:薯餅

85.會買車嗎將來:買呀...而家買住單車先喇...再大d先買7人車

86.可以即時"必"到眼淚嗎:幾難喇...汗就得

87.可以忍笑嗎:都可以ga

88.一天最多可沖涼多少次:3次

89.腸胃炎的話.你寧願狂痾定狂嘔:我2樣都唔想,我寧願睇醫生

91.有否梯毛呀今日:冇呀...

92.有冇用止汗劑or香水:有鬼...成日都游水..落到水咩都冇曬喇

93.你相信自己可以打死一個人嗎:一定得,我都想試下

94.如果你可以問一條問題.你會問咩:問邊個先?..個個唔同架喎

95.怕什麼生物:狗,貓,鼠

96.機舖打波波.最高紀錄幾大力:好少去...去都係打gundam

97.而家聽緊既歌.唱緊果句歌詞:日文黎架喎...唔識講喎

98.知唔知諗100條問題有幾辛苦:唔知喎,又唔係我諗ga...

99.這100題來自:一個低b仔既xanga

100.對這100問題的感想:勁呀...打發左我d時間

發表時間:2005-07-26 01:32 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2005 年 7 月 25 日  星期一   晴天


好悶呀~~~~ 開心 分類: 未分類

今日真係冇咩野做過..都係練水姐...今日游個30x100真係幾金架喎...但係游完又好似冇咩事架喎...仲中氣十足tim喎...奇怪喇.... ....都係早d訓

發表時間:2005-07-26 01:46 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2005 年 7 月 24 日  星期日   晴天


準備的一天 驚訝 分類: 未分類

今日上午冇出去練水呀...費時喇...都冇俾$...成個下午係到行行企企咁...4:00就出去練水..今日有d人好嘈呀..cut左個 頭仲係到嘈嘈...不過其實冇咩關係..仲知佢就係一個煩賤人喇...我都費時同佢嘈呀..我係去練水架..唔係去講是非架嘛....今日游左100蝶...ok喇...1"07同我best time 一,樣因為我長短池BT都係1"07..so星期日我都唔係好驚唔到標..唔到標$100架...死都要到呀...之後同樺樺走..佢個本書叫"愛情總是要等待的"真係好好笑喎..分開走個我真係笑死左...我諗佢續集係"等待總是冇用的"....哈哈哈...算喇...笑完就算...費時得罪人...之後出左去食飯....返到去同dicky傾漫畫節d野....話佢地班友仔話星期日喎..喂..唔係嘛?..講左要比賽架嘛....係咪玩呀?...講講下佢就走鬼左去喇...

發表時間:2005-07-25 01:19 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2005 年 7 月 23 日  星期六   晴天


我偶像返左黎喇....哈哈哈 愉快 分類: 未分類

今日一早就去練水喇..今日最頂引GA係個1500米...本來冇咩特別...奇就奇在我地個個條LING係好好笑架...一個旗仔係前面放,我同華仔同馬之婷係中間...仲有個新星..佢根唔到呀...講番中間先..我係游100個出左小小意外..排3個最後..之後我發覺好辛苦GA...都係我衰...我有個唔好GA問題就係我一轉身..我一上水就要過5米先上黎GA....咁我係咁之嘛..馬之婷唔係架嘛..游佢後面好似一轉出黎就頂到係佢咁...前面有華仔頂住架嘛...夾死佢咁...真係唔好意思喇...不過好在有佢地....唔係我游完脈搏實上到33呀...而家22...VERY GOOD...(我覺得姐)...(蛇王就蛇王喇...講咁多)...算喇...之後上水我見到我偶像呀...

嘩...好耐冇見佢喇...佢係邊個....你估下... ....佢留長左頭髮呀...不過都係好靚女呀...你地識唔識呢...游開水都未必識架....哈哈哈...

之後跑左2個大圈就走喇...好 呀....之後中午睇左太陽計劃同睇波...今年太陽計劃都唔好睇GA...之後晚上睇鋼鍊同聽森美移動就訓喇...今晚森美移動係好好笑架...

不過我太開心喇...我又見到我偶像喇...雖然我同佢阿哥都幾FD架但係我都係唔敢同佢拿簽名架... 我都係POST張靚D GA PHOTOT上去喇~~~~嘻嘻

發表時間:2005-07-24 11:21 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2005 年 7 月 22 日  星期五   晴天


死神來臨~ 愉快 分類: 未分類

今日出左去百佳買野架...點個間百勁少野買so就諗住去其他百佳喇....點知...我搵到其他百佳喎..我阿媽都唔知...我只係知2間一間就係上面講個間一間係荃灣...冇理由返荃灣買野返太子架?...唔合理架嘛...之後我就通街行行下....其實咪又係行旺角(細聲地說)...俾我見到死神.... ..佢GA雙刃光束鐮刀真係好靚呀!...我又有$喎,我當然唔會錯過喇...如果係透明就仲好喇 ...不過漫畫節個時可以搵下...漫畫節,dicky話叫佢女朋友去...但我,正,丁丁...唉...我唔係話唔鐘意..但係4個男仔去同4個男仔+1個女仔..可以係好唔同架...好多野都唔講得架...算喇...今晚又要返去練水喇....係火車站見到大佬文坐左係到訓覺 ...之後同佢一齊去練水囉....今晚游得太少喇...8x50,16x25,2x400,4x200,4x100,2x50,9x50....因為大佬文要上堂...8:30就走左喇...今晚要一個人走....返到屋企同囡囡玩左陣msn就訓囉....

 

發表時間:2005-07-24 01:37 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2005 年 7 月 21 日  星期四   晴天


可惡呀!!! 無奈 分類: 未分類

今日一早就左去游水喇....嘩....香港飛魚真係香港飛魚...係佢左邊游係好大鑊囉...食曬水....唉...冇野講喇..不過今日xu真係勁呀...7:45游完...7:30先黎....勁到跌渣喇....之後上水個時去搵方生問我返唔返得黎游...佢一講就講唔俾...唔係阿long係到...我真係同佢嘈....講d死人藉口...我就唔信我跟唔到喇...可惡呀.... ...真係火到黎呀...之後同阿星走個時見到個2L水樽(有2L水架)...我一見到就一腳踢走佢....如果唔係後面有人...踢到佢爆呀... ....之後就返屋企玩電腦,同穎()欣傾左陣...之後佢就出左游水喇...佢地4:00游..我就4:00訓....訓到7:00之後都係無無聊聊咁過左一晚....

發表時間:2005-07-23 10:58 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2005 年 7 月 20 日  星期三   晴天


YLSC田徑6虎 驚訝 分類: 未分類

我地6個琴日就6:00上左去練跑..嘩...個場好多人呀...so我地決定出去跑公路....其實我地練得好少架....我地衝左12次鈄波之嘛...但好好笑架...係到玩排位賽..有一次勁好笑呀...金sir偷步....阿競又唔叫停...我地係到追...小秉一到追到到爆粗..佢係由頭爆粗爆到尾先好笑....之後去左中興睇鞋...佢地話買隊鞋..點知買唔到...我反而選到呀...咁又係佢地4個人我1個人唔同ga...知後我同2,3寶同阿競去左m記食野...食到10點就番去喇.....不過今晚之後可能好少機會見到佢地喇....因為我決定我要同方生講我要返去游...我好有信心返到去ga....so今晚早d訓.....

 

唔好意思...我搵唔到上年我同阿競同2寶同3寶ga photo..so得我,金sir,3寶同小秉....

發表時間:2005-07-21 12:14 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]