軒之日記錄
morten0903
暱稱: 軒
性別: 男
國家: 其他國家
地區: 其他地區
網站連結
$家姐xanga
+琪xanga
2寶xanga
3寶xanga
dicky xanga
Hidy xanga
Queenie xanga
癲馬xanga
小倩xanga
阿競xanga
阿欣xanga
阿嵐xanga
阿晶xanga
芯苗xanga
金sir xanga
最新文章
好快又返香港喇...
隨筆...
好耐未試過出去玩囉.....
家姐....過黎玩喇...
早知你地架喇…/我好擔...
每月文章
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌統計
文章總數: 1164
留言總數: 234
今日人氣: 82
累積人氣: 19116
站內搜尋
2005 年 8 月 13 日  星期六   雨天


游游游.....水... 不安 分類: 未分類

今日游水...幾辛苦..講完....(你ga反應:低b)..正經d..今日游左好多個50蝶囉...琴晚真係幾累...今日鬼游得起咩...咪頂硬上囉...唉...游完做體能...嘩...lee個先lo命呀...跑步喎...仲要跑勁多囉...lo lee ming 呀...跑完仲要拉力..人黎架?....(如果你唔明我講d咩,簡單d黎講練得好辛苦...唔)....游完返屋企又係溫英文...之後出左去睇戲..點知買唔到飛,就俾人放飛機,諗住去打機,點知俾人叫返屋企,係屋企扲住字典機,本來查英文查得幾ok,點知冇喇喇就hand左機,令到我係屋企就行行企企.... ...唉....我真係好無聊呀!....

發表時間:2005-08-14 03:38 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2005 年 8 月 13 日  星期六   雨天


美國游泳「神童」菲比斯座右銘 驚訝 分類: 未分類

行動要比說話快!

行動勝於實際!

發表時間:2005-08-13 10:24 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2005 年 8 月 12 日  星期五   陰天


練水練水...go ~go~ go~ 驚訝 分類: 未分類

嘩...今日冇返學校呀...唔想返呀... ...之後又係到溫英文...溫到2點幾...阿聰打黎叫我出去打機....so我3點幾出到去荃灣..今日打返流星....先知全世界都係"執雞王"....2條友打完就黎死先出黎執雞...之後同阿聰,油膩,蔡蔡玩亂online...勁好玩呀... ..打到6點幾就走喇..拿拿聲去買野食就坐車去體院喇...今日一早就知計時..唔食點得呀?..但係今日都可算游唔起囉...200蝶游黎游去都係2"4x幾...5個100又係游得唔好...特別係100蝶呀最快都1"08..之後就放鬆喇...我地都知放完鬆..仲有2個50架喇...點知唔係2個50..係..(拉長個音)...1個100... ..嘩..唔游唔知身體好呀...lee個100蝶...點講好呢...1"05呀...同我星期日游出黎ga一樣...但係唔同星期日..游完都唔痺....是但喇!唔好深究喇...今晚方生問我報唔報hk錦標賽..我話報..佢仲問游d咩...我話游100蝶..佢就話"100蝶??好快架喎...唔好喇"..真係打爆個頭...又要問又要band喎... ...玩野?

發表時間:2005-08-13 09:00 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2005 年 8 月 12 日  星期五   晴天


勁呀!!!! 驚訝 分類: 未分類

我而家先知我d朋友個個都好勁架...放榜後個個都有自己ga路..

有讀配藥ga,有讀醫,有讀體育,有讀IT,有讀hotel管理,有讀視覺藝術.....嘩!....唔係馬後咆呀..讀中六但係得1幾分個d可能只係想等多2年..睇下自己想讀咩...可能你地會覺得我"吃不到的葡萄是酸的"..但係搵到自己想讀咩...總好過讀中6個d phy,chem,bio呀(OR 你想讀PHY CHEM BIO就唔同喇)...但AL真係唔簡單架...我見到D考完理科AL但又讀唔到大學GA人..出黎搵工做,(IT),但係又唔夠同期但讀左2年IVE主收IT GA人鬥...勁慘囉!!

祝升到中6ga同學有好GA出路!!

當然升唔到GA都望你地有好GA出路喇!

 

發表時間:2005-08-12 01:46 AM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2005 年 8 月 11 日  星期四   雨天


english day ! 不安 分類: 未分類

Today i just study the english at home and sleep 2 hours in afternoon...

i will no lose any opporitunity again......so i should keep fight with my english !...

Today we also talk the phone with my old fd ...i have not seem time with a long time ,i miss them very much!

發表時間:2005-08-11 10:18 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2005 年 8 月 9 日  星期二   晴天


大整蠱~ 不安 分類: 未分類

今日番左學校做體能..都係個d野...但係今日我加左sit up ga數量..上次就由10加到30-50...都幾辛苦架..之後就係咁打波..咩都打...籃,排,閃,bat波都有打呀..打到成個人累為止...之後約左阿囡出黎食lunch...點知...唉..係約就約到喇...佢都出左黎..點知..做左流星花園呀..個段係道明寺同衫菜去動植物園個到呀!同個段有9成一樣...有睇到就知架喇...冇睇又想知就問我喇...總知就唔開心喇 .....之後就番屋企行下企下咁囉....今日搵到方法可以連結其他fd ga日記的方法喇...仲可以係咩web都得(xanga個個只可以連xanga架嘛)...而家我lee個係連hkflash同diaryxp都連得架...勁左!....哈哈哈!!!

發表時間:2005-08-11 07:53 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2005 年 8 月 8 日  星期一   晴天


人生總是要經歷高低架喇~ 分類: 未分類

今日大部份時間都係屋企...只係出左去練水...係屋企睇下d漫畫喇....睇左成個下午....原來我有成400幾本漫畫架...平時收左8個櫃到都冇留意....真係睇幾日都未睇完呀...

今日練水都冇咩人...個個到好似冇上去咁...我諗得班青年軍去... ...今日游唔係游得好辛苦但係我一開始游4個200..就游左200蝶..人地游200自...點睇都冇力過佢地喇..班死仔又推我排前喎..真係陰公! ...游完個時見到個aunt..佢同我講..今日冇人陪你走咩?..我好白痴咁答左...去左韶關呀!..我諗一諗...大鑊...中計!..咁咪姐係講緊樺樺囉..之後一大堆ga問題..唉....煩死...好似個aunt唔係識好多人...唔係就大大鑊....下次都係小心d喇...講我唔緊要呀..人地女仔..俾人咁講唔好架嘛~

發表時間:2005-08-09 08:03 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2005 年 8 月 7 日  星期日   晴天


仲有3日就放榜喇...唔多緊張喇....我有我出路嘛! 驚訝 分類: 未分類

今日上午至中午都係family day...4點就出左去游水喇...樺樺仲係未搵到人借電子琴呀....哈哈...又真係好難搵ga..之後就開始做體能...今日都算做得少喇...都冇咩出汗...做完就落水喇(好似好機械式tim! )...今日游完100蝶個時..真係唔多信....問左好耐...冇理由咁快架嘛...之後去食飯個時...樺樺打黎ask for help...之後我搵左成10幾個fd都借唔到....算把喇....冇就係冇架喇....唔知佢聽日點呢?

發表時間:2005-08-08 02:46 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2005 年 8 月 7 日  星期日   晴天


強心針!! 驚訝 分類: 未分類

我今日100蝶破左best time,快左2秒呀!.....

發表時間:2005-08-08 12:00 AM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2005 年 8 月 6 日  星期六   晴天


王樂軒,你係邊? 滿足 分類: 未分類

今日still一起身就去練水喇...起到身嘛...去到個到同樺樺傾佢去韶關個d野...方生叫佢整時間表喎...仲要佢搵歌俾班青年軍唱tim...哈哈哈...完全係整蠱佢喇...我琴晚唱個個 ..佢又唔buy喎...冇野講喇!....佢地仲要搵王樂軒借電子琴...我都好耐冇見過王樂軒喇...傾傾下就落水喇...今日個d野都唔係人游ga...我都唔知游左d咩呀?...不過今日我又見到我偶像呀...仲要好近距離tim呀...我係水到望住佢...都冇理方生講d咩lu..游完之後就去做體能...今日ga體能係打籃球.... ...咁潮呀?...我唔識打架喎...是但打下就算喇..打完我對腳超累..仲拉傷左tim ...不過好少架姐...落水唔會有咩影響...之後同阿欣,樺樺,xu走個時係到講方生唱歌...哈哈哈...我好想睇呀!..之後返屋企睇下tv就訓左囉...之後又係俾樺樺打黎ga電話嘈醒左...佢話搵唔到王樂軒..佢搵左好多人都搵唔到..其實我都搵唔到架....唔知點算囉~....之後晚上睇下鋼鍊聽下森美(今次好好笑架...笑死我呀)就訓囉...

發表時間:2005-08-07 11:49 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]