軒之日記錄
morten0903
暱稱: 軒
性別: 男
國家: 其他國家
地區: 其他地區
網站連結
$家姐xanga
+琪xanga
2寶xanga
3寶xanga
dicky xanga
Hidy xanga
Queenie xanga
癲馬xanga
小倩xanga
阿競xanga
阿欣xanga
阿嵐xanga
阿晶xanga
芯苗xanga
金sir xanga
最新文章
好快又返香港喇...
隨筆...
好耐未試過出去玩囉.....
家姐....過黎玩喇...
早知你地架喇…/我好擔...
每月文章
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌統計
文章總數: 1164
留言總數: 234
今日人氣: 87
累積人氣: 19121
站內搜尋
2005 年 8 月 6 日  星期六   晴天


練蝶ga決心 分類: 未分類

8月21日決戰城門谷游泳池!!!

發表時間:2005-08-06 09:32 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2005 年 8 月 5 日  星期五   晴天


繁忙的一天 開心 分類: 未分類

今日一起身望望個鐘...嘩! .....9:00am?....大鑊!....我用左極快ga時間返學校...都係9:35先到....拉下根就開始...今日小左好多人喇...不過4大魔鬼就係到...今日加操加得好利害...我加左sit up多成20下...(我自己弱呀嘛)...其他都係加多左一層....練完係冇曬力....李sir問我練唔練跑...我話唔練喇..之後同癲馬係到傾...先知...佢入左中文理科班...我話左佢成10min呀....中文理科?...唔死都冇用呀...之後出左打排球...我仲未掌握到跳發球...唉...要練多d先得喇....打到1點就走喇..之後落去個見到nicky..原來佢約左kingking同瑩瑩食lunch...我咪搵下佢地傾下計囉...佢地都好擔心放榜...唔怪得佢地ga....不過我諗佢地都升到ga(好有信心地講)..$家姐就(問水)d喇 ...之後去左百佳掃貨...好鬼重d野... ..之後5點幾就出左去體院喇...我係體院個圖書館睇書睇到7:00...呀!咁早close做咩?....我6:50先搵到好野...睇左一陣就要走...之後去左canteen買野食...有2個人同我講個到d三文治都ok...但我覺得好 囉.....下次唔食喇....食完就去練水喇..今日開心喇...3(16個25),400,計時{3x200,5x100}我游左2個200蝶呀...游左3個100蝶...仲要全部合格囉(我死頂架)....人體極限!!!..累死左 .....而家一定要練蝶架喇..唔係唔夠時間架喇...之後返屋企拿拿聲喇....聽日起到就起喇.....係咁先....

發表時間:2005-08-06 09:30 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2005 年 8 月 4 日  星期四   晴天


完全被人放棄的感覺...係好辛苦架.... 感動 分類: 未分類

今日我真係好唔開心呀....今日我去練水....我就好似搭水游咁...完全俾人遺棄左....今日游技術方生個個都有講有咩問題...得我冇講....背泳唔係我強項...唔通我游咁多25都好好個動作咩?...一d都冇做錯?..好靚咩個姿勢?..一d問題都冇?...我咁叻架....我都唔知喎(鄙視地說)...又係ga...背泳我改唔改都係咁架喇...咁講蝶泳囉...講蝶泳仲勁...青蛙同阿隊都可以游到有問題..我都可以冇問題...勁喇...要俾個good自己呀..我上水個時真係覺得俾人遺棄囉!...我係更衣室到諗我可以係隊到俾隊友講,俾佢地排斥...但唔連個教練都係咁呀...咁樣我游黎游咩意思呀?...我仲留係到有咩意思呀?其實我真係想走...冇意思架....返到去游真係冇意思架喎!...

而家唯一令我留低ga理由...就係一班係分齡賽同我游接力ga一班隊友:dickly,大孖,細孖,文仔,丁丁,正佢地對我ga信心呀....佢地個個對我都好有信心.....我唔想做係比賽做佢地ga負累呀....我唔想令佢地失望...so係個到幾辛苦都好...我都要頂住 ....一個人咪一個人...人生好多野都係咁架喇...我唔會講我自己懷才不遇or怨天尤人...我只會做好自己!

發表時間:2005-08-04 08:02 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2005 年 8 月 4 日  星期四   晴天


又黎喇!!! 滿足 分類: 未分類

. 對自己中文姓名的評價:ok喇...冠軍嘛

.  對自己英文姓名的評價: 為我獨尊...香港冇人同我一樣

. 視力: 幾好呀...睇到野架

. 眼皮: 唔同時間唔同玩法

. 鄰居的姓氏: 唔識佢地

. 死穴: 有女仔係我面前喊同狗,貓,鼠

. 睡姿: 殭屍咁訓....成個直曬呀

. 晚飯時間: 冇定時

. 鬧鐘數目: 1個...要咁多做咩呀?

10 . 上茶樓必吃的點心燒賣

11 . 起床後第1件做的事: 落床囉...有時會拉下根ga

12 . 自起床到離家需時多久: 最快2分鐘

13 . 穿鞋時先穿左腳還是右腳:咁都有得問?....冇定掛

14 . 洗澡需要多久 : 5分鐘...通常都係游完水沖ga

15. 讀報時最先讀的1: 娛樂

16. 為人守時嗎: 守時?...ok喇

17. 為人善忘嗎:睇下咩事喇...通常都唔會ga

18. 在意他人對你的看法嗎: 睇下講咩喇...都幾架...好同壞都唔介意

19. 容易信別人嗎:幾喇...人地冇理由呃你架嘛

20. 喜怒哀樂都寫在臉上嗎: 唔會囉...嘻嘻

21. 會讓你討厭的人知道你討厭他嗎: 唔會......

22. 哪個是唯一擁有自己ICQ+日記等密碼的人:當然我自己喇...傻架咩?

23. 認為人定勝天還是天命不可違: 人定勝天...盡力上演....(唔唱歌喇)

24. 多為文作情還是為情作文: 唔作文ga....

25. 臨死前必做的事: 人生無常...點知姐...

26想做而不敢做的事: 殺人

27.令你喜極而泣的事: 成功做到想做ga野

28. 令你怒極而泣的事: 好少...

29. 令你痛極而泣的事: 同某d人連朋友都冇得做

30. 令你悔極而泣的事:  自己做錯野or講錯令到人地唔開心

31. 童年印象最深刻的事: 唔話你知呀~~

32. 曾經誤以為鑽石山有鑽石嗎:傻架?鑽石山有鑽石?銅鑼灣咪有銅鑼?荔枝角咪有荔枝?

33. 曾被出賣嗎: 2方面都好少

34. 曾出賣他人嗎: 答案同上

35. 曾被侵犯私隱嗎: 有呀...不過得一兩次

36. 什麼曾使你沉迷至迷失自己: 同鐘意ga人一齊

37. 對男女平等的看法: 應該呀....

38. 表達快樂的方法: 勁笑..

39. 緊張時的表現: 扮冷靜...扮冇事

40. 盛怒的反應: 燃燒ga眼神

41. 最近最高興的事:見到我偶像

42. 1次流淚: 唔記得左喇....好耐囉

43. 抗抑鬱良藥:同有關方面ga朋友傾計

44. 最近1次撒謊的對象是誰: 朋友囉

45. 為什麼說謊: 吹水

46. 說謊已變成1種習慣嗎:未算係ga

 47. 最能讓你有窩心感覺的歌曲: 咩係窩心呀?....唔明....開心呀?....

48. 最能讓你有傷心感覺的歌曲: 自欺欺人

49. 最愛動畫: 鋼之鍊金術師同GUNDAM

50. 最愛節目: 掌門人

51. 最愛甜品: Chess cake

52. 最信任的人: 自己

53. 最憎恨的人 :冇咩喎...

54. 最享受的1: 同d fd一齊玩,又飲野+上吹緊水

55. 最反叛的1: 唔聽我阿媽既話囉....唔係好難反叛架喇

56. 最常夢見的1: 同最鐘意ga人一齊

57. 最難忘的生日禮物: 件件都好難忘

. 最害怕失去的東西: 家人,朋友,同肉身

59. 最不希望見到的情景: 冇人再理我...朋友個個都憎我

60. 最不喜歡的話題: 性愛話題....

61. 最有回憶的地方: PLKYLSC

62. 最感不安的地方: 不安?....令我不安GA唔係地方,係人

63. 最浪費時間的事: 上堂訓覺

64. 與你距離最遠的人 : 住係北極同南極ga人
65. 讓你最感動的說話: 我愛你..好肉麻tim... ..同我信你呀

66. 讓你傷害最深的說話: 我唔會唔原諒你架

67. 最好的事: 比賽拎獎..成績有進步

68. 最惱人的事: 幫人解決困難

69. 最渴望聽到的話: 我支持你....

70. 最懷念的人: 離我而去ga朋友

71. 最掛念的人: 會離我而去ga朋友

72. 相信1見鐘情還是日久生情: 日久生情喇...一見鐘情冇保障呀

73. 貪新忘舊嗎: 少...因為一貪曬佢

74. 試過同時間愛上多過兩個人嗎:有....但我清楚自己想要邊個

75. 濫情嗎:唔係掛...小心出事呀

76. 什麼令你愛上1個人:冇架...由心以發囉

77. 如何向愛侶表達不滿: 直接同佢講...唔係點呀?

78. 吵架後多是先讓步的1方嗎: 唔係多是...係一定...鬼叫係男仔咩?

79. 什麼令你不敢向愛人表白: 知佢有鐘意ga人...當然個個人唔係我喇

80. 當愛上1個不愛你的他,你會: 佢開心就夠,其實愛都未必一定要擁有

81. 1個你不愛的他愛上你時,你會: 同佢講清楚囉...唔好令佢誤會呀...朋友都冇得做就大鑊喇

82. 發現你的朋友愛上你時,你會: 扮唔知...問清楚再決定

83. 甘心等待沒有結果的事嗎:  不甘心....但有時都會做...

84. 曾經愛1個人愛很深,深到讓你落淚嗎: 有架....2次都係

85. 曾遇上令你分不清是喜歡還是深愛的人嗎: 有...好煩

86. 經常被質疑說話的真確性嗎: er...唔知d fd點諗喎

87. 有承認愛的勇氣嗎?: 有....怕咩姐...有咪有囉

88. 拍拖你覺得會1世嗎: 唔會........因為一定會結婚架嘛...唔係拍黎做咩呀?...

89. 你快樂嗎 : 你十七歲 早起晚睡 每日要飲幾罐汽水,你未與他一雙一對,這麼說對不對...(點答你呀?)唱歌喇
90. 屋企有什麼人: 爸爸,媽媽,兩個家姐

91. 屋企之中最鐘意邊個:自己

92. 最唔鐘意又係邊個: 冇人

93. 無愛情會唔會死:你都烚戇既...會ga話通街死人喇....

94. 最鐘意做咩: 同朋友一齊happy

95.  而家好想見到邊個:咩人都唔想見...想一個人冷靜下

96.  而家想打比邊個:電話冇電...冇得打喎

97而家諗緊邊個:好多人...

98而家最想做咩:練水

99而家想笑定喊:想食野...哈哈哈

100. 而家想唔想死:你都狒狒地ga...好人好姐....做咩冇啦啦想死呀?

發表時間:2005-08-04 04:47 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2005 年 8 月 3 日  星期三   晴天


蛇下又一日蛇下又一日 傷心 分類: 未分類

今日都冇做過...清晨個時拾下個cd櫃...見到一個盒..個個有好多好重要ga野係到...有d好好笑ga野..有d(咩)ga野....睇番真係百感交集呀 ....個盒係小倩俾我ga但就有唔止係小倩ga野 ...睇完就訓左喇..一起身...我肩膀個到超痛...可能琴日做完引體上升...d肌肉反應太大...痛到要命...大鑊喇....聽日仲要游咩1000蝶之類ga野..真係死俾你睇呀...晚上搵左我個按摩師按摩都冇咩反應...今次真係衰勤力喇...不過其實諗諗而家我係個到都可有可冇架喇...游唔到咪游唔到囉....講左俾方生知佢咪又話係小事 ....之後塗左d藥膏就訓覺喇.....

發表時間:2005-08-04 02:45 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2005 年 8 月 2 日  星期二   晴天


被人忽視ga感覺真唔好feel呀~~~ 無奈 分類: 未分類

今日出左去練水...都係游個d野...游下1000蝶呀...踢下腳咁...唉....我都唔點解自己要咁辛苦...都冇用架喇..點練都唔快得起架喇...有時人真係世態炎涼呀 ...走個時同詠欣個時..傾下....先知原來飲食真係好重要...佢唔單止影響你身形仲會影響你面形架...唔...so我決定而家我都唔食雪條喇...轉食雪榚呀.....安全d. ..同欣欣係火車站講到去地鐵站...仲知左好多野tim...不過冇咩大不了架姐...之後番荃灣m記買早餐..一到食一到行番學校.....今年都係一樣..田徑隊ga體能真係十年如一日呀...都係個d野...咁我諗到不如加大做ga數量咪得囉....第一次同第三次都係咁做..第2次因為要同阿聰鬥快...冇加操到...結果...平手...下次再分勝負喇... ..唔知點解做做下手背出血喎..我一望....嘩! ...今次d傷你直紋黎架....一定係我游蝶整架喇...奇怪ga係平時個d係橫架嘛...今次直ga...橫點整呢?當游蝶回臂個動作就有機會界到喇...直ga點整呢?...我都諗左一陣架...我諗應該係個手出水至回臂個整.....下?...唔係嘛?...咁都做得到?...我諗我都幾驚打到黃穎欣喎...游到咁邊?... ....止完血完就去試下做引體上升...太耐冇做喇..做到之10後下都頂唔順之後同薜肥佢地打閃避球...哈哈哈... 2點番屋企就開始訓訓訓....訓到7:00先醒喇....可能太累喇....

今日俾人呃左鑊...講咩都假...你做唔到ga講咩都冇用架喇!!!

發表時間:2005-08-03 07:57 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2005 年 8 月 1 日  星期一   晴天


出街玩左成日... 驚訝 分類: 未分類

今日諗住係屋企訓架...點知阿聰話出唔出去玩?...我諗一諗 就出左去喇...1點30就係7仔等之後上去左食lunch(其實我食左架喇...我睇住佢地食)...傾傾下...我先知琴日佢地去漫畫節,阿聰竟然咩都冇買呀...勁呀! ..俾個good佢喇...咁大個場$1都冇用過...阿蔡同van都買左d野....er...買左咩呢?.....唔記得左喇....之後食到2點幾就上去開戰喇...今次唔同喇..因為個樣我冇玩開...so我上網打機...仲開左個xanga...之後到我到出場個時,我打羸曬阿聰呀...哈哈哈...第一次咁威...佢地玩4人對戰個時...勁好笑...第一局係笑死我囉...1個係咁唔出奇...4個都係咁...哈哈哈...玩到6:45就走喇...我坐車去體院之前買左d野食...但都係好肚餓呀... ..今日練水好少人....好多人都唔黎...今日游32個100 ..勁呀.自由要1"22,IM就要1"27...IM真係跟死我呀....1個IM1個自...唉 ...最尾仲要加4個50IM計時...玩呀?...游到9:35..放鬆得50...琴日又唔放今日又唔放...聽日死俾你睇呀....

發表時間:2005-08-03 11:48 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2005 年 7 月 31 日  星期日   雨天


比賽日...香港D1 分類: 未分類

7月31日...來吧lalalala,lalalala ar lalalala.....唔唱歌住喇...講番比賽...今日一早就出左去...10:30就到喇...點知仲係游緊200im囉...我黎睇50背架嘛...等左我成個鐘....12:00先游...OMG..我約左dickly食lunch架嘛..我睇一左d之嘛...我番黎成1點..仲係游緊1500自....so我同細孖一到睇比賽一到傾計...問心呀...我游D1都唔緊張ga...反而我游其他區個d分齡仲緊張呀...可能對手 ga問題喇....係D1我只係要個時間,區個d分齡你唔知對手係邊個SO你會有唔同感覺...我等左好耐呀...等到成7:30先有得游...去個時表姐同我講游1"00..我話好呀...75米呀...哈哈哈...差唔多架喇!...本來我都冇問題咩架...點知..我要游第8線喎...玩呀? ..唉..睇唔到D人..好難游架嘛...最後我頭50米游29"35尾50米就游39"53呀...100米就係1'08"88呀...最尾個20米係想死囉...係游唔到架喇...我係水到諗頂呀..最後個組第4,點知上番水..佢地同我講我本來做左80米第1架..點知最尾20米俾3個人過左....呀!..我係到諗..頭50米咁快做咩呀?...我最快都係28....100米游1'01個班係游頭50都係游28....低能 ...但係佢地話我頭50米游得好順喎,個動作都幾好...如果連表姐同表伯娘都咁講...我就信喇....話曬表姐都有香港記錄架嘛....但其實我覺得冇咩特別...游完成8:00...之後出左去食飯...方生講係講得岩呀...游完你唔放鬆...你真係唔係好想食野 ....之後10點番去就啦啦聲訓左喇...

聽日唔想番去練呀....有d人好煩...煩到極佳喇...係體院真係練到水ga..但係太多是非喇...係KP個班..係...佢地會講是非..但都係講下笑...大家笑下就算喇..我覺得同DICKY個班游真係好開心架...連福SIR都同我地打成一片喇...係體院幾難喇....如果唔係想游快D...打死都唔想番去呀...

發表時間:2005-08-02 10:57 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2005 年 7 月 30 日  星期六   雨天


漫畫節....!!!! 愉快 分類: 未分類

今日早上練水....唔想講喎...但我知道就算我聽日游得幾好我唔可以番去方生個到游架喇...而家有3個可能性,1係留HTA一直游,2係游HTA之外仲去其他地方游,3係等奇蹟出現....wellwellwell...真係唔知點選呀...我唔想今年荃灣分齡冇左上年5金ga佳績呀.... ...今年我大膽試游200蝶...唔知游成點架嘛....

1點我就同dicky,丁丁,正出去漫畫節喇.....今次都多都係講打機...我地成班又唔打online game ga,so去左玉皇朝個到排隊....都幾多人呀...呀!唔係多人係排得耐姐...之後我同正就買左鋼鍊ga書...之後有得抽獎喎...正抽到安慰獎,係3個頭D ga車keyrings同一個鋼鍊beadge...咁我就問頭獎係咩呀...佢就答我.."哦...一個鋼鍊ga figure囉.."..我係到講...我都係鐘意安慰獎多d...真係架...最後當然如願以償喇...之後我左big右big..咁行下 ...行到4點幾就走喇...今年我係買得最少呀..我買左$162..其實真係冇咩好買...漫畫都唔係平好多... ...之後我地去左大家樂食tea..同開戰...我實左太弱喇...俾正同dicky打到 ...之後5點丁丁話走..點知落勁大雨走都走唔到...等到5:45先走到..之後我dicky就去左YMCA開戰...今次到我GA強項...真係好少輸...今次我只快用3MIN就KO左佢喇...哈哈哈..之後佢去練波我就番屋企喇....聽日比賽...早D訓...SO睇完鋼鍊就訓喇....

發表時間:2005-08-01 11:53 AM  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2005 年 7 月 29 日  星期五   雨天


勁爽呀.... 疑惑 分類: 未分類

今日一早起身都冇咩做...上下網咁....點知俾我搵到我偶像ga xanga...哈哈哈...勁開心 x100我仲搵到佢d...photo... 唔唔....之後放左上網上照片簿就去捉棋喇...3:30就算有人黎整有有線...之後就訓左係到睇世界游泳錦標賽喇...太勁喇...我最鐘意睇住佢地改技術架喇....之後7:00就出去練喇...今晚都游得好金金金 呀...2個400(自同IM)之後計時2個200(200蝶2'42,200IM2'36)3個100(蝶1"12,IM1"13,背1'16)...愈游就愈慢...我諗都係慢架喇...不如游背喇...游完仲要沖多2個50..累死左喇...其實而家係好累架... ...聽日真係起到就起喇...後日比賽喇...聽日仲要去漫畫節架喎...我係低b架?

發表時間:2005-07-29 11:33 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]