| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2005 年 6 月 22 日 星期三  |
下雨天......打機日  |
分類: 未分類 |
今日still係冇咩野做ga....行行企企咁 ....打左成日機咁囉....晚上出左去食飯都咩特別.....
唉呀...聽日唔好落雨喇....我想練跑呀...........好悶呀係屋企
.......
|
| 發表時間:2005-06-22 11:18 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2005 年 6 月 21 日 星期二  |
下雨天....總掛念從前 田徑場上可愛片段,突然又已一年 祈望.....  |
分類: 未分類 |
今日又落雨喇.....我又係屋企過足一日....都係打下機,拾下野(嘩!原來我會考d notes有成2個箱咁大...),咁就一日喇...但有件開心ga事就係晚上打左俾個好耐冇打ga電話....我同佢傾左1'46'24咁長..但我次次都好似唔俾佢收線咁架....佢又斯文呢...又唔講想收線喎....真係有唔好意思....令到佢咁夜訓tim...其實我唔想收架....不過都係個句....人地要訓架嘛....要諗下人地架嘛....之前就係唔諗人地ga感受..先做成今日咁....
|
離開我 再沒有決裂的時候
就讓靈魂徹底的墮落 喔∼ 喔∼
*放逐過 還逃不出你的左右
怪只怪我把愛當寄託
一時迷惑 一路犯錯
#給我死心的理由 誓言融雪時別沉默
我的美麗只剩哀愁
怕看見溫柔眼眸 怕斷了唯一的出口
就無處可躲 你時而熱情
時而冷漠的雙手 多叫人心痛#*
Repeat *# | |
| 發表時間:2005-06-22 01:19 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2005 年 6 月 20 日 星期一  |
冇咩野做ga一日  |
分類: 未分類 |
今日真係冇咩野做呀....一早起身....睇左NBA...食左lunch又訓過....訓到5點幾...就起身拾野去練水喇...就走個時$家姐打黎問我有冇興趣去多次澳洲...之後傾左好耐...就走喇....
今日都練得ok喇....其實我成日都咁高脈搏架喇...都唔知教練係都叫我唔好游咁快.....我游得好慢架喇...係都話我游得快...其實今日都游得好少...3個400,2x(10個100),15x100之嘛....主要係lee d喇...有5400喎..佢話....咁就游完喇...沖涼個時阿聰...偷左人地女仔枝洗頭水.....點知我地一禁...嘩...個頭好"拿"...我地一睇枝洗頭水....薄荷味?...但我地一沖走d shampoo個頭又好涼喎...嘩!冰極咩?....玩左一輪...最後我地都係俾唔番枝洗頭水個女仔...就是但放係肥峰個locker...我諗佢要番個時都冇左half架喇....
....之後番左屋企..食飯...打日記就訓囉 |
| 發表時間:2005-06-21 12:32 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2005 年 6 月 19 日 星期日  |
今日係父親節  |
分類: 未分類 |
今日都幾累呀.....一早起身就走左去游水....慢左出去姐....又俾阿sir罰多做2倍體能....落到水...手係冇力囉...算喇.....好在泳池唔多人.....游得都幾輕鬆...阿sir同我講..."你做頭ga,人地游得慢,你又游得慢d呀?...你要放佢地先係架嘛..."鬼唔知咩...放到先得架嘛...盡力囉...JJ同dickly唔係流野黎架嘛....游完之後同dickly,丁丁行模型鋪...dickly係到講佢個女朋友個時...我咪話...你咪同佢講..."今晚我想做爸爸呀"
...笑左我地幾耐呀....係呀嘛..我同丁丁又冇女朋友...同我地講做咩先?
行完之後我去左同屋企人飲茶....飲左一陣就走囉...d食物咁肥...玩咩?...之後番屋企玩多陣電腦就出去沙田練水囉...嘩!勁辛苦呀....太耐冇練掛....教練又叫我唔好去咁盡喎....咁咪姐係俾自己有藉口蛇王?....唔好意思....我唔會囉...我都蛇左6個月...仲蛇咩?....仲真係練得幾係野架...游25個時...我又要同嘉晴游喎...lee個得150cm,協恩中3,好似阿sa,全港背泳第3 ga女仔真係唔講得少架.....游到我呀......最咪個個訓練先勁呀...我都唔知做咩...只係知好辛苦...係咁多....之後番屋企睇下電視就訓左囉..... |
| 發表時間:2005-06-20 11:56 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2005 年 6 月 18 日 星期六  |
寫日記一日  |
分類: 未分類 |
今日7:00去左游水....嘩...都幾辛苦呀...好耐冇練嘛..
...之後成日都係到打日記.....咁就 一日喇 |
| 發表時間:2005-06-18 06:08 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2005 年 6 月 17 日 星期五  |
最後一日ga會考....oral  |
分類: 未分類 |
今日要考oral喇.....練左2日...d信心番曬黎呀....真係多謝Mrs.tang,$家姐同孔繁傑呀....陪我練左咁多日...今日8:15就番到學校喇...不過我約左$家姐7:45架....點知我8:00先到....仲要佢幫我買早餐...到而家我都未俾番錢佢呀...真係唔好意思喇...我地上到去都係同前2日一樣妳 下a part...之後又練下b part咁囉...練練下東洲就黎左喇....呀..係喎佢而家唔係王東洲喎...叫王俊東喎....成日唔記得tim...之後我地練到11點幾就出去m記食lunch...之後又番去練過
...其實我地都練左好耐架喇.....練到呆曬
....之後練到3:45到就走喇....我5:45考呀....去大圍...其實真係唔使咁早去架...不過真係冇野做呀嘛....臨走個時見到李sir釘個個最佳運動員ga提名出來喎....個伍sir又係到改野喇...我寫個d又唔打出來...又冇喇喇話我有打班排喎...鬼有咩.....佢真係呀....我唔知佢有冇改我感想呀...我番去睇下先...不過今係少人左d架...女仔個邊...我覺得阿賤有機呀,阿yan都有...話曬佢學界3金呀嘛...都係這2個架喇...
男仔個邊...我真係冇咩機架姐....因為我拿過喇,.....金sir同圳就大...我會選金sir...佢今年真係好勁架...係真係睇到佢進步...圳就睇到練習個時個認真囉....係咁多...
好喇....講番oral先...我4:30就到大圍喇...仲有成個鐘...我咪走左去大家樂食個tea先去考囉....我5:30入到去等到6:30先考得...今次oral1女3男....個2個男都唔係好得ga....個女仔就勁d喇....group個時都冇問題..同平時差唔多喇....最尾個時個女仔做sum up喎..點知佢講完仲有幾10秒喎...佢冇事呀?....我咪拿拿聲講多2句囉...嘩..嚇死我呀...真係玩野呀.....
考完oral就去左練水...本來我想叫方生俾我游番2,4,6日架...點知佢只係俾我游番星期6...算喇...好過冇呀嘛..之後同教練傾左陣...就跳落水喇....嘩..今日好多人呀....游唔到囉...條龍咁長....游完就番屋企訓覺喇...聽日要7:00起身練水呀嘛..... |
| 發表時間:2005-06-21 07:21 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2005 年 6 月 16 日 星期四  |
練oral ga一日  |
分類: 未分類 |
今日都係練oral囉...今日$家姐考試呀嘛.....so要練到2點幾囉.....練左一日....都幾好...之後家姐唔識去喎...佢唔知905城巴係邊呀嘛....問搵李+ check下囉 ....點知家姐都係唔識....係都要我陪佢去....玩野呀?
..我都唔識去架嘛..個死人伍sir又嚇佢話唔好咁趕時間呀....而家好去喇.....我仲未食lunch囉....早上都係同$家姐食左腸粉..好肚餓架嘛....之後我地都係決定搭KCR去...再搭taxi去....我地係到諗...點去KCR站呢?...我地係到搵小巴同巴士囉..點知都冇車喎...咁得地拿拿聲去買M記...上車喇...其實好快就到喇....我地仲係車上面係到食m記.....勁好味呀....之後送$家姐到天水圍個KCR..就走喇....我冇出閘囉...不過臨走佢都俾番d野我ga....之後我就返屋企....睇下tv...玩呀機咁喇......聽日考oral喇......好緊張呀..... |
| 發表時間:2005-06-18 07:17 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2005 年 6 月 15 日 星期三  |
| 下雨天 |
分類: 未分類 |
今日要返學校練oral.....練左陣......就冇練喇...之後同$家姐去食lunch...送左佢返工...咁就行行街睇下搵唔搵個speedo袋...點知搵黎搵去都搵呀....一係就好大....一係就好細....玩咩?.....行到咁上下...就去練水喇....點知又冇得游喎....緊住我同dickly同丁丁諗住走....岩岩俾阿sir見到....捉左去做體能....都ok喇....又唔係好辛苦姐....之後 就返屋企喇.......
今日俾囡囡見到tim.....仲諗住玩佢tim...唉....算喇 |
| 發表時間:2005-06-18 06:18 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2005 年 6 月 10 日 星期五  |
2005 年 6 月 9 日 星期四  |
澳洲之旅5  |
分類: 未分類 |
今日6:30就起左身喇,我坐係張床到呆左一陣..俾阿媽叫多一次就換衫食早餐喇...因為今日玩d野同水有關,so要轉成藍色喇!今日要玩好多野呀!等我慢慢話你知喇!第一樣就係釣魚喇~我第一次釣架...超難釣呀...拋黎拋去都拋唔正ga,個紅蟲成日俾d魚食左去....之後我地去左碼頭釣,點知都係釣唔到,我阿媽同阿姨都釣到囉.....激死我喇....得我釣唔到,...釣完魚我地就去左潛水,睇清楚呀!係潛水....唔係游水.....我一次玩架姐...佢一開始要著d好緊身ga潛水衣架....我一著上身,...我即話原來d半身鯊魚皮咁難著架.....著左我成十分鐘呀...之後試下d潛水鏡同蛙鞋...就去潛水喇....一落去....嘩..咁cold d水....但係過左一陣就冇野囉...我潛落去睇到幾多魚呀....成千上萬呀...有d係我身邊擦過,有d成群結隊,有d游黎游去...好得意呀...之後個leader俾左d麵包我餵D魚...勁好玩呀...之後食完LUNCH...就去打陣tennis..就去左滑沙喇....好少地方有得玩架...點都要去玩下喇....去到個沙場...原來只係拿木板就可以滑架喇...幾好玩架....但有個問題架...你上山要5分鐘..但滑落只要5秒鐘架姐....抵就一定唔抵架喇...不過好玩就算喇.....我玩左3次..第一次唔識玩...玩到成身沙..第二次就冇...第3次就最快喇..哈哈哈...之後得地坐船返去喇...我係船到食左d野就訓左喇...5點幾就返到hote沖涼.....嘩...幾多沙呀...之後出左去食飯喇...食完就返去喇...
yeah!今日買左張電話卡呀....可以打俾囡囡喇....好掛住佢呀...但我冇諗住話俾佢知我14號返喎....哈哈哈
...俾個驚喜佢呀嘛.....不過今日出街都係撞唔到某人喇...唉...我幾時先可以撞到佢呀?.....其他人係香港就見到喇...佢唔係呀嘛....今日係咁多...早d訓... |
| 發表時間:2005-06-21 11:08 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | »
|