軒之日記錄
morten0903
暱稱: 軒
性別: 男
國家: 其他國家
地區: 其他地區
網站連結
$家姐xanga
+琪xanga
2寶xanga
3寶xanga
dicky xanga
Hidy xanga
Queenie xanga
癲馬xanga
小倩xanga
阿競xanga
阿欣xanga
阿嵐xanga
阿晶xanga
芯苗xanga
金sir xanga
最新文章
好快又返香港喇...
隨筆...
好耐未試過出去玩囉.....
家姐....過黎玩喇...
早知你地架喇…/我好擔...
每月文章
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌統計
文章總數: 1164
留言總數: 234
今日人氣: 10
累積人氣: 19272
站內搜尋
2005 年 9 月 14 日  星期三   晴天


我家政拎A架..又會煮d野唔食得ga? 分類: 未分類

今日只係屋企係溫英...冇咩做過野...今晚要自己煮飯呀...我家政拎A架..有人話我住d野唔食得呀喇!..之後晚上上網同fd傾下計就一晚喇...(今次watsons我報左400米..我諗左個新跑法..希望可以衝破55喇...)

嘉靜:4x100要加油呀...我睇好你呀 ...我個日睇你跑呀...

阿競:好耐冇得你跑喇喎~~400初賽希望可以同你跑喇...有你52秒係前面可能我跑得快d架...如果係決賽我諗我要留力喇....

金sir,家誠,臻:我地今次要做出ylsc最好成績ga4x400米呀!~

發表時間:2005-09-15 06:41 PM  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2005 年 9 月 13 日  星期二   晴天


好耐冇返去喇....感覺唔同曬呀 驚訝 分類: 未分類

今日勁做起身呀.8:30就起左身喇..(平時我10:00先起身架 )...之後就坐車出去..個到喇...個到係邊到?咪就係自修室囉...我成4個月冇返去喇...諗起個時係個到ga回憶...唉...之後就係到做英文...做到1:30就約左阿聰去食lunch...食到咁上下就去教水喇.....今日泳隊勁多人呀..6年難得一見呀....我一見咁多人就係到改program喇...咁多人 ...改改下愈游愈少..本來就游1600ga..變左900....唉...游完我計番先知....益左佢地tim ..之後就返左上去打波喇..打到6:00就行去有線大樓個邊搵father...之後食完dinner就返屋企喇..今晚溫左好耐英文呀...溫到2:00再做下其他野...成4點先訓呀.... 

發表時間:2005-09-14 07:59 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2005 年 9 月 12 日  星期一   晴天


可惡..返工真係冇保障呀.... 分類: 未分類

今日上午係屋企...一句就可以講曬我做左d咩喇....就係溫英文喇+睇左迪士尼開幕典禮..睇完就出街喇..今日又要去教水喇..但之前個幾日太busy囉....所以係mtr先寫返d訓練...我諗左一陣就寫完喇...之後行上去就撞到個f.1..佢同我講今日冇得游喎... ...泳池冇開喎....下?!..泳池冇開...伍冠銘竟然唔打黎同得講?咁過份ga事佢都做得出...我立即上去搵佢喇....點知佢唔係到喎...火都黎呀 ....火左一陣就同金sir,旋係2樓傾計.....下左火就落左去打排球...打到5:30就去體院個圖書館溫英文...溫左1個鐘.. 就練得水喇...但我發覺呢..我游水好似冇左方向 ...都唔知游黎做咩 ..游黎游去都係個到...又唔係未排過第一.....又升到盡..又冇得返港青..又冇曬比賽...唉...迷失左~我就用lee種迷失ga心情落去泳池喇...今日游1500米自+24個50仲有10個100姐...最後仲黎多4個25..咁就游完囉...之後俾方生叫左入去講華泳d野...嘩..第一日唔使游呀...個邊9:00開始我游100蝶係第10項..計計下姐係11:00游喇...但我11:00要考英文試喎...結果呢..就應該唔使游喇....講完就沖涼換衫走喇....then買飯返屋企食..(唔想煮呀..好累呀 )...睇下tv睇下書就訓喇....

發表時間:2005-09-13 10:47 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2005 年 9 月 11 日  星期日   晴天


第4年喇~~~~ 驚訝 分類: 未分類

今早7:00起身...拉下根就去比賽..今日比賽個到勁少人囉....勁多位坐呀...8:00就去熱身喇...游完就試下個背泳出發..都ok ga...今日要50背呀...好緊張呀...好好好耐冇游囉...上一次游係5年前....熱完身就上去同阿隊係到吹水 ..睇完佢游200自就拉根游200蝶...今次200蝶好似唔係好想游咁..成個人冇左之前d沖勁...最後...唉...俾人luc街呀...上左水都唔知做緊咩...成個人呆左....之後就等游4式接力..今次我又游蛙...又要對住上次嬴我地一秒個隊 ...佢地今次換左個蛙ga..但都係嬴我地0.3秒呀..冇野講喇...游完100蝶就食lunch喇...今次100蝶呀...er...成績慢左0.04秒..又最尾個5米..成日都係個到"拉車"....出左咩問題呀? ....上水之後就拿拿聲去食lunch喇....同大孖,細孖,文仔,黃立文佢地食...勁好笑囉...我地講d野 ...我食得勁慢..所以連下午熱身都冇去 ..哈哈哈...之後我係到等50背..個時阿隊返黎拎野走..但佢仲有50蝶架喎..但佢話今日100蝶游得唔好...唔游囉... ..之後dicky就黎左...佢's手真係傷得好勁呀...下次小心d呀嘛 ...之後3點幾就游50背喇...今次最強ga對手係x楊同細孖 ..點都有第3掛...但游唔游到32呢?..結果...望住個天游唔直..勁撞ling...唉...呆曬 ...等到5:00就游自由接力喇..今次唔可以再輸俾阿華,正怡仔個班架喇..上次荃灣輸0.3..今次點都要嬴佢地...今次我做第4棒,文仔做第3棒(因為個泳池一邊有台一邊冇架,文仔游唔慣冇台所以要轉一轉)..最後一棒我同正怡仔一齊落水...我游個時死爆囉 ...結果係我地嬴左0.12秒..哈哈哈....游完就去換衫...之後拎住2個盃去影相喇...今年..我100牒同自由接力金左...竟然50背有第2 ...200蝶同im接都係第2...唔...影完就返屋企囉...食完飯就係到溫英文...溫到2:00就訓囉...太累喇....

發表時間:2005-09-13 02:19 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2005 年 9 月 11 日  星期日   晴天


今日冇獎攞~ 分類: 未分類

恭喜你 今日冇獎攞
辛苦你 陪人游到肚餓
恭喜你 今日冇獎攞
多得你 俾面繼續坐
冇獎攞焗住要坐 一上水吹親膝頭哥
有獎攞咁又點喎 分齡賽一年有n個 

練左咁耐仲未到我 游咁耐游到就發火
孖仔去左廁所
濠仔佢話咁仲唔到我
邊一個 今日有獎攞
一個個 游得快預左攞


真攪錯 今round冇獎攞
想點喎 有邊位未試過
上年有攞 今年得坐
游到火 爭個冠軍囉

看台搵邊個 唔掂再諗過 死蹼狂爛蹼 但蝶式游幾多
WE ARE THE LOSERS
WHO ARE THE CHAMPIONS
輸家都爭氣 掌聲分給你~~~~

感激你(感激你)今日冇獎攞
少左你(少左你)召集處就空左
恭喜你 今日冇獎攞 祝福你 出年再黎過

有獎攞!!!!!!

發表時間:2005-09-11 07:35 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2005 年 9 月 10 日  星期六   晴天


好累呀~~~ 不安 分類: 未分類

琴日成4:00先訓...但係我6:30就起左身喇...係咪好叻呢?...之後就拎d野去練水喇...但係成個人係超累呀...本來諗住去m記買早餐架...點知仲未開呀... ...又累又肚餓去練水..仲唔死咩?今日仲要踢3個400米...take my life囉...游都唔緊要呀...踢先緊要呀嘛....成個人就"謝"左喇...唉...之後仲要打波tim...我成個人係唔進攻..企係後場..(主要個字係"企"呀)...其實打防守都冇用喇..佢地3條友進攻咁快...成日都圍我..我都唔明點解自己後場會俾人圍..攻人地個邊俾人圍就話姐...成日都3個圍一個(自己個邊喎)..我是但頂住最叻個個算喇...打完就返屋企喇...睇陣tv就訓左喇...之後出左去食飯....但我發覺我訓完都係仲係"謝謝地"...之後返去聽森美...今晚真係好好笑呀...食狗糧囉佢地...真係勁到"luc"look呀....成個鐘都好好笑...之後聽完就訓喇....

發表時間:2005-09-13 12:52 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2005 年 9 月 9 日  星期五   晴天


一個人係屋企呀.... 分類: 未分類

今日又係一早起身就勁做家務...做完就做勁英文...因為今日下午開始就唔得閒架喇...下午3:00就返左去練跑..勁多人囉..好耐冇咁多人...人就多喇不過....(唔講喇)...之後就同金sir,家誠,大佬杰練變速...好累呀..次次都話累...但其實我地練完一次就會走去打波...真係無限體力呀 ...最後跑完接力就練完喇...打下波打到6:15就走喇..本來諗住去食野架...但癲馬同ET唔得閒...SO得我同Irene,阿聰..咁我識做喇 ...之後買左D野食就坐車去練水喇....今日7:15就到泳池喇..SO去左LOCKER拎左個排球玩陣先...點知玩玩下見到樺樺..同佢傾左D野.....嘩...唔講唔知..一講就笑 ...之後入左泳池...見到方生..佢同講左D野...聽完真係一句"咩咁玩呀?"....18號冇得同佢地出去玩喇...唉....之後坐車個時打俾$家姐...先發覺我就黎用曬d$架喇 ...小心使呀...之後返屋企住飯食...11點ONLINE同佢地傾到12:00..之後一個個咁offline..得返癲馬同我傾到3:00 ...3:00之後我就係到諗....陣間7:00要起身喎...不如唔好訓喇....但之後4:00都係訓左呀...

發表時間:2005-09-10 11:46 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2005 年 9 月 9 日  星期五   晴天


一個人 分類: 未分類

Akon - Lonely

Lonely I‘m Mr Lonely,
I have nobody,
For my owwnnn
I'm so lonely, I'm Mr. Lonely
I have nobody,
For my owwnnn
I'm so lonely,

Yo this one here goes out to all my playas out there ya know got that one good girl whose always been there like ya
Know took all the bullshit then one day she cant take it no more and decides to leave

I woke up in the middle of the night and I noticed my girl wasn't by my side, coulda sworn I was dreamin, for her I was
Feenin, so I hadda take a little ride, back tracking ova these few years, tryna figure out wat I do to make it go bad, cuz
Ever since my girl left me, my whole life came crashin

I'm so lonely (so lonely),
I'm Mr. Lonely (Mr. Lonely)
I have nobody (I have nobody)
To call my own (to call my own) girl

I'm so lonely (so lonely)
I'm Mr. Lonely (Mr. Lonely)
I have nobody (I have nobody)
To call my own (to call my own) girl

Cant belive I hadda girl like you and I just let you walk right outta my life, after all I put u thru u still stuck
Around and stayed by my side, what really hurt me is I broke ur heart, baby you were a good girl and I had no right, I
Really wanna make things right, cuz without u in my life girl

I'm so lonely (so lonely)
I'm Mr. Lonely (Mr. Lonely)
I have nobody (I have nobody to call my own)
To call my own (to call my own) girl

I'm so lonely (so lonely)
I'm Mr. Lonely (Mr. Lonely)
I have nobody (I have nobody)
To call my own (to call my own) girl

Been all about the world ain't neva met a girl that can take the things that you been through
Never thought the day would come where you would get up and run and I would be out chasing u
Cuz aint nowhere in the globe id rather be, aint noone in the globe id rather see then the girl of my dreams that made me
Be so happy but now so lonely

So lonely (so lonely)
I'm Mr. Lonely (Mr. Lonely)
I have nobody (I have nobody)
To call my own (to call my own)

I'm so lonely (so lonely)
I'm Mr. Lonely (Mr. Lonely)
I have nobody (I have nobody)
To call my own (to call my own) girrll

Never thought that id be alone, I didnt hope you'd be gone this long, I jus want u to call my phone, so stop playing girl and
Come on home (come on home), baby girl I didn't mean to shout, I want me and you to work it out, I never wished Id ever
Hurt my baby, and its drivin me crazy cuz...

I'm so lonely (so lonely)
I'm Mr. Lonely (Mr. Lonely)
I have nobody (I have nobody)
To call my own (to call my own)

I'm so lonely (so lonely)
I'm Mr. Lonely (Mr. Lonely)
I have nobody (I have nobody)
To call my own (to call my own) girll

Lonely, so lonely
So lonely, (so lonely),
Mr. Lonely, so lonely
So lonely, so lonely, (so lonely), Mr. Lonely

發表時間:2005-09-10 12:18 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2005 年 9 月 8 日  星期四   晴天


好悶囉~~~~ 分類: 未分類

今日一早起身就勁做家務囉....做完都11:00咁就開始溫英文..係呀..又係溫英文呀..如果你覺得我係痴線ga..留個言話"你係咪痴線架?"咁喇...如果覺得我好悶...日日日記都係講溫英文ga..請留"堅定流架?"..最後如果你覺得英文係無聊ga請留"鬼唔知阿媽係女人呀?"....溫到3:00就出去教水喇..今日到我話事喇...上次伍sir講曬d野...令到我冇咩野做...今次唔同喇...今次我set個d計劃都係好少姐...1600米....游完1個200都係16個25之嘛..點知miss chan竟然同我講.."仲有?夠喇...唔好游咁多喇"..我o曬咀喇......最後游左8個就叫佢地上水喇....其實我地都係叫佢慢慢游改下個form...游得多先順架嘛....累得去邊姐...之後上返學校同佢地"課"..補到6:00就走喇...行去搵我father食dinner...食完就返屋企喇...今日係icq又係到玩我朋友喇...佢成日都係到俾我玩...其實講真係呀...我仲未嬲完佢架..佢好似同我好番咁....傻傻地....

發表時間:2005-09-10 01:57 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2005 年 9 月 7 日  星期三   陰天


我好唔捨得呀.... 感動 分類: 未分類

真係唔使多講喇...一睇就知我又係溫英文喇....不過今日晚上有件好重要ga事囉....就係要送我2家姐機呀...佢要英國讀大學呀... ...我地全家7:00去左食飯...之後就去機場...2家姐成班朋友都黎送機呀...佢地LTC全家黎送囉...我家姐走個場面真係好感人呀...我都好唔捨得我家姐架 .....我都唔知幾時先見到佢...

2家姐....(一言難盡~)...講唔出喇....TAKE CARE喇....

發表時間:2005-09-08 11:46 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]