軒之日記錄
morten0903
暱稱: 軒
性別: 男
國家: 其他國家
地區: 其他地區
網站連結
$家姐xanga
+琪xanga
2寶xanga
3寶xanga
dicky xanga
Hidy xanga
Queenie xanga
癲馬xanga
小倩xanga
阿競xanga
阿欣xanga
阿嵐xanga
阿晶xanga
芯苗xanga
金sir xanga
最新文章
好快又返香港喇...
隨筆...
好耐未試過出去玩囉.....
家姐....過黎玩喇...
早知你地架喇…/我好擔...
每月文章
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌統計
文章總數: 1164
留言總數: 234
今日人氣: 65
累積人氣: 19099
站內搜尋
2005 年 12 月 19 日  星期一   晴天


拾死我喇~ 傷心 分類: 未分類

今日成11點先起身....但一起身食完lunch就開始拾野...拾拾拾..拾左成4,5個鐘..我發覺自己都好"長情"...真係好多細個ga野囉..去到成7:00先出去游水..今日游d野叫做"超主項距離"...6個600同2個800IM...游完真係幾辛苦..好在條線得3個人...(其實唔關事)游得冇咁密...之後游返16x50..又好輕鬆喎...游到傻左定喇我~ ...之後同樺樺走..佢話今日去左行街冇去練青年軍..之後俾方生鬧...佢話"我都唔係青年軍..點解要咁聽方生講呢?"...咁我其實覺得青年軍都係一個名黎架姐..你都係去跟佢練水架喇...係咪係有咩所謂呢?lee個問題我都諗左幾耐...

發表時間:2005-12-19 11:11 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2005 年 12 月 18 日  星期日   晴天


今日比賽...都算ok喇..又唔係太差..但好多野要改善囉 分類: 未分類

今日起身成7:00喇...拿拿聲拎野走囉...之後去左m記買早餐一到行一到食 ...去到成7:53囉..點知仲未入得去囉...8點熱身喎...7:55仲未可以入泳池?..之後佢8:00先俾我地入...之後我係咁搵返我地海天ga人喇...搵黎搵去都搵唔到我識ga囉..之後我只好似孤兒仔咁 ...係simon sir到放低d野之後就去熱身喇...游左400之後就做下d分解就上水喇...之後就等游200蝶喇...等到10點幾就游喇...我冇咩期望架..破BT(2'36囉)...準備好就黎喇...開始我游得好快囉...游31秒..之後100米就去已經去到1'09喇...最後200米游2"36囉...死喇...尾100游成1'27呀....係咁拉車...我睇到個時都唉左一聲 ...我唔識去游一個均速呀...可能經驗太少喇...之後就去放鬆喇..放完出去買下野食呀..周圍同人傾下傾呀..2個幾鐘後就就游50背喇...本來都冇咩架...點知take you mark之前唔知做咩..勁耐都未叫喎...都唔知做咩..之後彈出去個時都冇咩問題..頭20米都幾好..但一見到枝旗就亂曬喇 ...轉身出黎就出事喇...最後游32"8 ...唉...太緊張喇...之後就出去食飯喇..去飲茶...點知我出去個時...竟然有人落去熱身喎..下?..冇食lunnch時間呀? ..之後拿拿聲食飽就走喇...返到去仲係游緊200自...哎呀...早知食耐d喇...之後等多2個鐘先有得游呀...100蛙冇咩壓力...游完就走喇...約左阿競呀...我報1"23...諗住游1"19就算喇...點知游落去又好爽喎...係最尾25先開始拉車..之後望一望時間..1"15..嘩...破bt7秒呀...哈哈哈..今次係我第2次游(比賽)....之後就去中興見到阿競,金sir,irene..傾左陣就入去拎鞋喇..拎返對"夢之幻影"...之後就同阿競,金sir返太子睇"長梯"..點知冇喎...之後就去食飯...食完就返屋企喇...好累呀...快d訓囉...

發表時間:2005-12-18 10:49 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2005 年 12 月 17 日  星期六   晴天


聽日係2005最後一個比賽..係城門谷游泳池 不安 分類: 未分類

今日5:30就起身喇...起左身之後拉下根就出去喇..今日仲衰過琴日,一去到游4個400米..就出事喇 ...我發覺自己全身乏力,就算全神貫注加上全力以赴都係游唔好..游黎游去都係得5'40~6'30...本來諗游完真係成身散曬...但係游到放鬆d力又返曬黎喎..但已經游完喇...哈哈哈...之後又係打籃球..本來冇咩架...佢竟然拎左個排球出黎..我係到諗"好野...可以打排球喇唔使打籃球ga日子真好" ..之後做多左陣體能就分人打波喇..死都死去打排球..點知方生叫我打籃球喎...我為左表示我好嬲..我雙手插袋,做出一個好model既姿勢,露出一個不滿意既表情,之後企左係到..跑都唔跑..只係係籃底盤旋...佢地打到黎..我作勢阻一阻就算囉...但我都係單手插袋ga...勁冇mood囉...唉...之後就幫阿競去運動店到睇野...點知佢竟然未開..12:30先開..個時係11點30...冇引囉...當你好冇mood又冇引條街ga商店又冇新意個時..咁你就會想返屋企架喇..返屋企食lunch喇..唉..當你好冇mood又冇引條街ga商店又冇新意返到屋企個lunch又冇咩驚喜自己又冇咩野做個時...你就會諗到訓覺喇~訓到5點幾起身玩陣電腦就食飯喇..食完之後本來諗住睇電視架..但d電視節目太悶喇 ...又冇得做鋼鍊喎...只好only聽903喇...

發表時間:2005-12-17 05:34 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2005 年 12 月 16 日  星期五   晴天


今日咁聽話ga? 驚訝 分類: 未分類

今日早上係到整電腦....之後就係到拾野喇..3:00就出門口返學校喇...(死人伍sir成日當我義工)...返到去就去追債...之後就問miss chan拎野..拎齊就開始操班人...(今日田徑隊上去城門谷...冇左d人).今日我完全曬到咩叫差別 ...不過...唔緊要...我有信心佢地某幾個人..遲d可以游得好出色..(如果有心)...其實我今日只係做d我係青年軍做ga野姐...今日我只係估錯左一樣野..就係下樽跳...我本來諗住我平時做8組10~8下架嘛...點知我估錯距離,俾佢地做左8組3~4...下次要跳多d先得 ..之後睇多陣排球就諗住走喇...點知又冇地方去喎... 咁就上去城門谷...之後同王經偉係到傾400H d野...well...唔知點解成日都聽到李sir話"你做到某個taget我就請食飯喇"....近來成日都聽到喎...我讀書個時...lee句說係一句金句黎架...係好難聽到架...頂多係陸運會之前...之後就去m記買野食喇....行落去搭車再去到游泳池岩岩好8:00...之後交左個"屈人$ "ga集訓$之後就落水喇 ...孫教練返左黎呀...佢俾左好多星期日比賽ga意見我 ...但今日游得勁亂呀...第一組6個100主項...我本來諗住游蝶先架嘛...咁我排後喇..點知前面全部游曬自喎...我睇一睇..游自先咩?(因為游3組6個100..主項,四式,自由,我唔知邊樣先呀嘛)..咁我就跟住游自喇...返到黎冼拿同我講..游主項喎 ..之後5個就蝶,背,蝶,背,蛙...玩野呀...四式都係主項...游完就走喇...好 呀...近來去盡油都游唔好...冇曬心機..往往呢..我一有lee d情況阿競就一定有一個佢自己ga好消息話俾我聽...我聽完係等佢開心..但我成日係到諗..唔通我真係比唔上佢...唉....

阿競:你個個決定我諗冇問題ga..但去到幾點先?...睇下仲有冇其他..我驚有時情況有變呀~

森美話"女仔扮野就克人憎...男仔扮野就好英...鄭伊健同劉德華都係咁樣呀?"...你同唔同意呢?

發表時間:2005-12-16 11:23 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2005 年 12 月 15 日  星期四   晴天


痛到想死呀~~ 滿足 分類: 未分類

今日一起身...哈哈笑左2聲...就諗到...我成身痛tim..諗日咁樣休息都唔可以頂返星期二d體能...之後就去淋熱水..塗藥膏..之後就係到溫commic喇...好多野溫呀...要讀曬成個f.4課程....之後就出去練水喇...之前再去更衣室淋一淋熱水先去練...今日要跑草地囉 ...又要做跳跳虎囉..對腳真係唔使要呀...之後落到水都係游唔好...心不在焉咁...游黎游去都游唔好....唔知做咩..之後沖完涼就走喇...跑去個時岩岩開始測驗...我望一望張卷..我唉左一聲 ..因為我好多野都讀唔中..只好死做死做喇...之後上多陣堂就放喇..今日阿聰,油膩佢地全部都冇返囉...我只好急急腳咁走喇..之後就返去食飯喇...晚上按摩真係叫到全撞樓都聽到呀 ...但為左星期日頂住喇...

發表時間:2005-12-15 11:51 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2005 年 12 月 14 日  星期三   晴天


break一break 驚訝 分類: 未分類

今日係休息日...係屋企係咁訓...9:30-4:30lee段時間都唔知訓完起身之後又訓過左幾多次. ..2個星期都冇好好休息過...星期日仲有比賽喎...5:00就出去返evening school喇....返到去都係5:45...之後同李sir講左幾句...好在我返一返去姐...唔係李sir差d冇得同我報屈臣單項..星期一唔係叫左家誠同李sir講架咩?...點解李sir好似唔知咁ga? ...之後就去左7仔買野飲..今日我同阿聰,油膩都買左盒1Lga麥精黎飲...上次econ堂個時阿sir話好好笑...見到我地成日一齊拎住d麥精飲...有幾好笑呀? ...上math堂拎返上次test ga mc卷...我一望...嘩!我個時好做到我訓架喎...點解拎左個咁ga分...奇怪...之後就係到教直線方程ga基本野喇...咁簡單都唔知點解要教成堂..之後就搭車返屋企喇...今日我講野成日都語無倫次...聽人講野又聽唔清楚喎....心不在焉咁...晚上返去聽架勢堂...佢地講個d打人ga經歷 ..真係笑得死我呀...哈哈哈...

發表時間:2005-12-14 11:20 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2005 年 12 月 13 日  星期二   晴天


豈有此理~...要去集訓....好心做壞事 呆滯 分類: 未分類

今日起左身都冇咩做..拾下野咁囉...溫下geog就出去喇....今日練水見返dancan...我見佢都冇咩呀...點解班女仔話左壞左架呢? ...之後就同平時一樣跑步,本來跑4個圈變速..之後冇喇喇方生話我今日幾好..叫我跑多個圈喎...好在平時4個圈快跑100米今次5個圈快跑80米姐...但要係彎跑爆囉..爆得唔夠爽呀...只可以大步快...之後又係去做跳跳虎喇..跳完就做掌上壓喇...今日做5組呀...做完對手痺曬...死dancan係咁問我點解唔去集訓...我都唔知點答佢 ...佢又係咁叫我去喎...咁27-30係黃金假期黎架嘛..用黎練水喎...唔好玩喇 ...之後做多陣就落水喇...今日落到水成身痺曬...做完熱身都6:10喇喎..得20min有d咩游呀?開始游4x100(1'20)+4x50(45)之後就仲有得計3個50...不過太累喇...游得完全唔好...之後上水諗走架喇..一陣要test呀..溫多陣呀嘛..點知俾方生叫左入去...佢俾左張集訓ga報名表格我...佢同我講個幾日係屋企都冇野做架喇....過下d團體生活喇...唉..你又知我一定係屋企?我約田徑隊個班同係9公游水個班出黎玩唔得架咩?佢叫我星期5俾$楊生喎...我去唔去好呀?好煩呀!...之後我係更衣室真係想打死dancan呀..佢返黎唔係壞左..係煩左....激死我喇 ....之後我係車到溫geog喇..點知望一望..嘩!7:40喇...遲曬大到喇...之後食住野咁上去..點知一開門..大家神情好興奮囉...阿聰同我講"都知你返黎架喇,等咪你架"...咁好ga?...食完d野就開始喇....今次我考英文卷.....(多謝司徒欣欣用lee個速成法...極速講左d英文字俾我聽)..但係我仲有d唔識.... ...唔緊要喇...測完又係到吹水喇...之後返屋企囉....唉...dancan真係好心做壞事呀!

發表時間:2005-12-13 11:34 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2005 年 12 月 12 日  星期一   晴天


個人主義? 滿足 分類: 未分類

今日成11:30先起身..琴日真係太累喇...起到身都食lunch喇..之後返公司整野喇...之後就出去打陣機喇 ...之後就返學校同李sir報屈臣...今次我又俾自己一個新突破..報左樣只係報過一次ga項目 ..唔唔...點知見唔到李sir..只好交代 d野俾家誠就諗住走喇...點知見到好少人打波喎...之後就同frank仔打波..點知愈打愈多人...成12個人..(佢都係到呀 )本來打隊ga...點知玩玩下就冇玩到喇...好在姐...我唔可以打team架..我好個人主義架打波..平時打下就算喇...之後同佢打到5:35就走喇..之後就落去中興搵阿競...睇完鞋..訂左對"夢之幻影"之後就去練水喇..今日好少人練...練d野都好少tim..2組16x50之後就游長喇..游1500自-800im-400im-400蝶...400蝶俾d400自lap左50米囉...個個都游400自...之後就返屋企喇...聽完架勢堂就訓喇...

發表時間:2005-12-12 12:41 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2005 年 12 月 11 日  星期日   晴天


今年第2次意外性的比賽 驚訝 分類: 未分類

第1棒:陳冠軒,成績55秒

第2棒:楊競雄,成績51

第3棒:紀嘉文,成績57

第4棒:陳家豪,成績56秒...大家都做得好好..多謝你地俾我咁難忘ga4x400米

我的隊友~

一起望...唔知邊到..=_=?

哈哈哈哈哈!

今日一早起左身...就拾野去比賽喇...今日要跑4x100米呀...又係代荃灣田徑會 ...點知我早左到..去個時仲跑緊5000米..之後仲有好多項目..咁我就出左去買早餐.返到去..嘩! ..幾少人呀...唔講都知比緊賽..食完早餐阿競就call我喇..佢同我講下午仲要跑4x400架喎..冇問題喇...點知之後小張同我講家豪同太子佢地練緊跑喎...唔知黎唔黎呀...下?練跑? 最後佢地真係冇黎...得我地,紀生..唔夠人...之後阿競就去拉根準備400喇..我就坐係到睇下場刊同200米喇...一睇場刊..200個屈臣ga..之後第3多已經係我地(30個人)其他好少架..睇完就同小張講.."屈臣陸運會呀?..真係好少人喎..田徑之王都多過佢.."我就咁講你地好難明..咁樣喇...香港游泳錦標賽比起香港田徑錦標賽多十倍人到喇..你諗到喇?...之後就睇400米喇...鄧亦峻個400跑48"84囉...真係第一次睇呀...呆左 ..睇完阿競400米就出去食飯喇...個時打左俾家豪同太子問佢地做咩唔黎..佢地話"我地練緊接棒喎"咪玩喇...初賽完左喇...練咩呀?...真係唔知俾咩反應佢地 ..之後買完飯就返運動場食喇...等到下午3:00就準備4x400喇..今次我地陣容有我,阿競,紀生同家豪..lee個組合一定係得一次架姐...因為跑完今次之後阿競就轉去愉園,紀生就轉去屈臣,家豪就留低,我...根本都唔係ga....3:30就黎喇..我係第一棒,拎左枝棒就去試助跑器喇...點知冇喇喇有個人走過黎喎..原來佢係幫我架囉..勁好囉 ..第一次會有專人黎幫你踏個助跑器...之後我地係到傾緊..佢問我"好緊張呀?"我話"係呀..我地4個得一次機會"..今次最對手都係屈臣..我仲要用同上次田徑之王49秒個個跑tim...我就上線個時聽到家豪同紀生係咁叫"游水游水..加油呀!.."我用一個好有鬥志ga眼神回覆左佢地之後.. 就黎喇...今次開跑都唔錯...用到個助跑器..之後就諗住追個個屈臣喇..但真係差太多..6線同3線..我係100米個時爆 ...總算冇輸咁多...之後我只可以第3交棒...(今次阿競用個個接棒方法..都幾好,我下次都用先..完全推反李sir ga理論呀)我望一望..跑唔到54tim...之後就睇比賽喇..阿競係最尾100米爆羸左屈臣...強呀...第一個交棒俾紀生...紀生一接棒就爆喇...雖然係200米起點俾屈臣過返..但我地都領先左250米呀...哈哈哈..之後紀生交俾家豪最後家豪就保持lee個名次沖線喇...第一名3"33囉...我地竟然迫到屈臣出真功夫...哈哈哈~之後我地就係咁影相...之後就換衫走喇...同阿競去中興買野之後就去練水喇..今日對腳好軟呀..落到水得好少時間放鬆..之後就黎喇..嘩..今日都唔係咪玩野 ..要游3組潛15米爆10囉...潛個時唔會用手架嘛..要用腳架嘛~出事喇...我有氣架喎..但係對腳係好累囉...死頂...最後都係俾馮議員行先喇...之後計時..仲死..4個50,4式,同BT差4,3,4,3.幾有節奏呀..之後放鬆上水喇...唔知點解上水見到樺樺佢個樣好似唔同左喎..但換完衫又好似冇咩唔同喎..佢係火車個時話dancan返黎之後變壞左呀 ...我星期二真係要睇下先..係火車個到見到阿競上電視呀...佢同鄧亦峻跑400米俾人影到呀...之後就出去食飯喇...返屋企玩陣電腦就訓喇~

發表時間:2005-12-11 09:57 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2005 年 12 月 10 日  星期六   晴天


玩足一日 驚訝 分類: 未分類

今日本來出去拎返條巾做irene...約左佢地12:45係green box門口等...我係太子MTR撞到RAY同油膩佢地咁岩返荃灣打機喎...一齊喇...個時我就知我一定唔可以係12:45到荃灣..點知我12:50去到..竟然一個人都冇囉...都知佢地鍾意遲到架喇 ...唉...得我同青姐遲得最少....之後佢地就一個個咁黎喇...我地發覺原來2寶把聲好似苦榮架...哈哈哈...唱到3:00就走喇...之後成班人企係到諗去邊到...之後諗住去睇戲喇...之前青姐就同阿競就去自修室拎返d野..金sir同3寶就去左買雪榚..我就同irene,2寶,行去先..點知行到分x路個時..irene,2寶係到話左右2條路邊條快d喎...之後就分開行喇...應該係ienen講得岩ga...點知俾2寶,甄娜到左先喎...但我見到甄娜塊面紅曬囉..仲有d串氣tim...玩下之嘛...使唔使咁認真呀? ..之後我地係到等佢地黎齊喇..但係我地見到只係得"如果愛"..我地就打消睇戲ga諗頭喇...之後我地周圍行...行左好耐街.....3寶同irene就返屋企食飯....我地就去左勝記食飯..(其實我仲好飽架..唔係我唔想食囉)...我地一到食一到講笑...講青姐的image真係笑到反桌呀 ..講到9點幾就走喇...之後男仔就去左中興睇野喇...有2對跑鞋我地好想買呀..唔知買邊對鞋好呢?....之後就返屋企聽903...上星期german玩game個時食左張信用卡..要等成2個星期先拎返..唔知阿競個張要等幾耐呢?

發表時間:2005-12-10 11:10 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]