軒之日記錄
morten0903
暱稱: 軒
性別: 男
國家: 其他國家
地區: 其他地區
網站連結
$家姐xanga
+琪xanga
2寶xanga
3寶xanga
dicky xanga
Hidy xanga
Queenie xanga
癲馬xanga
小倩xanga
阿競xanga
阿欣xanga
阿嵐xanga
阿晶xanga
芯苗xanga
金sir xanga
最新文章
好快又返香港喇...
隨筆...
好耐未試過出去玩囉.....
家姐....過黎玩喇...
早知你地架喇…/我好擔...
每月文章
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌統計
文章總數: 1164
留言總數: 234
今日人氣: 74
累積人氣: 19108
站內搜尋
2005 年 12 月 28 日  星期三   晴天


累死第二日 分類: 未分類

上午9:00-11:00,總量:5900米

  1. 800米熱身(400自+400四式)
  2. 8x100kick+pull(2個100蝶,2個100自)
  3. 2x1500
  4. 200relax
  5. 8x100kick(1個100蝶,1個100自)
  6. 4x15自(沖塘)
  7. 200米放鬆

下午7:30-9:30,總量4400米

  1. 400自+200四式(熱身)
  2. 8x100kick+pull(自由)
  3. 200relax
  4. 8x100[(1"20)1個]
  5. 100放鬆
  6. 8x100[(1"20)1個]
  7. 8x50[(1min)1個]
  8. 100放鬆
  9. 4x50沖盡+4x50放鬆(1個沖就1個放鬆)
  10. 200放鬆

 

 

發表時間:2005-12-31 01:25 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2005 年 12 月 27 日  星期二   晴天


到步第一日~ 分類: 未分類

游泳:4200米

  1. 400自+200四式(熱身)
  2. 5x300(5"30)
  3. 200背(放鬆)
  4. 16x50四式
  5. 4x200kick
  6. 100(放鬆)
  7. 4x25自(沖盡)

 

發表時間:2005-12-31 01:14 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2005 年 12 月 26 日  星期一   晴天


聽日要去集訓喇....唉...咁就冇左4日 鬱悶 分類: 未分類

well~well~well..今日一起身都成11點喇..之後拿喇喇俾人叫左去飲茶..都未訓醒 ...呆下呆下咁,食左好少..之後就返屋企打機同睇vcd喇...食完飯就諗住拾野喇..點知方生打黎..問我今日做咩唔去游水..叫我立即返去泳會練...佢話少人游,可以睇下我d動作..8:30好返到去喇喎..唉...咩咁玩呀? ...我真係第一次俾教練打電話叫返去練水架..之後就返去練一個鐘頭水喇,游左2000米到喇..之後就上水喇..但係由我去泳池到我走,方生都冇搵我囉..又話睇我動作..明點我喇...豈有此理 ..咁就俾人呃左返去...之後就返屋企拾野喇....聽日真係勁唔想去呀.....4日...唉 ....好想去同人睇戲同去玩呀....

發表時間:2005-12-26 11:09 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2005 年 12 月 25 日  星期日   晴天


MerrY ChristamS To Everyone 驚訝 分類: 未分類

今日成日係屋企拾野...連街都冇出到去呀...我覺得我屋企真係冇咩玩...都唔知31日點算...

發表時間:2005-12-26 12:17 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2005 年 12 月 24 日  星期六   晴天


同之前不同ga12月24日 分類: 未分類

今日又冇去練水呀...因為早上好似約左人呀嘛....唔去練囉 ...起左身就等人打黎...本來約人12點架..準備俾驚喜人架嘛...點知佢時有事唔使去(近來想送野俾人都俾唔到驚喜人...唉 )..之後本來約阿競佢地1:00去bbq ga...點知個主角又遲幾個鐘去喎...佢成6,7點先去..咁我諗諗就唔想去喇....換曬衫冇得出去 ...好似年年lee日都係屋企架bor...今年我諗都係囉...之後呆左係sofa到睇電視 ...冇喇喇青姐打黎...又叫我出去..佢話都未決定去邊唔一定bbq就係lee句我就出左去(其他對話唔重要)...出左去join左佢地係到傾去邊...最後都係決定去bbq...之後金sir,家誠佢地就返去屋企拎野..我就去左打機..打左陣就join返佢地喇...之後就入去蝴蝶灣喇...去到點知冇位bbq喎..就係到等喇...等等下見都係冇位就走喇...之後就行出去食野(sorry everbody...我係有d唔開心不過唔關你地事...我唔係俾面色你地睇呀")..食完就係沙灘玩喇..阿競同小秉都黎左喇...之後我地就係到打排球(唔知點解irene同甄娜成日都好似咁悶架呢...死喇..如果佢地黎我屋企個日都係咁 ..我就唔好意思架喇 )..之後我地就返荃灣喇..我同癲馬就搭地鐵返去...佢真係慘呀..做功課..日做夜做..辛苦曬囉 )....岩岩好趕到返去成家人食飯...我阿媽年年lee日都會俾到驚喜我地..今年唔例外...好味~ 之後阿欣打黎..(我覺得佢幾慘架喎...今日要同表妹出街食..男朋友就話姐..今日撞到佢..見到佢個look真係唔認得佢呀 )...傾左2句就收線..之後就係到睇電話同傾計喇...今年甜品真係勁好味呀....大個有$真係要俾我阿媽開間cafe呀 ...之後就等到12:00開禮物..睇多陣vcd就訓喇...

發表時間:2005-12-25 09:34 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2005 年 12 月 24 日  星期六   晴天


好兄弟~ 分類: 未分類

阿競:

 

發表時間:2005-12-24 09:44 AM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2005 年 12 月 23 日  星期五   晴天


我真係想同你睇一場戲姐....唔好誤會呀 開心 分類: 未分類

今日約左阿晶出街..同佢買野...之後就同佢食lunch一到食lunch一到傾今年佢學校陸運會d野...我覺得努力係唔夠架...仲要識得點練囉...唔同距離or項目就要唔同ga針對性訓練(lee個係我係青年軍學返黎ga)....之後同佢一到行一買野俾人...行到3點幾就搭車去練水喇..今日練水呀...唔講游左d咩喇...只係話俾你地知好辛苦就足夠喇...之後仲要拿住好多野去行街買野喎 ...個時打俾嘉靜傾左陣..佢就慘喇..唔見左部電話...之後傾到返屋企就開飯喇...我好耐未試過星期一至星期五8:00-10:00係屋企喇...之後就打電話約人睇戲喇...本來約到架喇...點知...有d時間性同出場人物ga因素影響...唉 ...聽日先算.then一到傾電話一到整禮物....之後等到12點send個sms俾阿競...佢回左就訓囉...希望聽日2樣都做到喇...

發表時間:2005-12-23 11:24 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2005 年 12 月 22 日  星期四   晴天


佢話睇咩戲是但姐...但同邊個睇有冇話是但先? 不安 分類: 未分類

今日body check.....證明左我係一個又矮又肥ga游水佬.....

今日起身之後都成10點幾..之後就出去body check喇~check完都冇咩mood行街喇...之後同媽咪行多陣就返屋企... 呆左陣就出去練水喇....今日練陸上都唔係好累之後就落水喇...又係要游戴掌蝶式囉...游到個肩膀好累呀...之後都係諗住計下時囉..點知測驗喎...6:10喇...又話做節早d放?..11個100im..1'30一個..我諗諗..應該第8個跟唔到架喇...慢15秒到喇...點知第1個游出去就出事喇..游蝶係勁慢囉..拉曬...唔使講喇...之後個d衰曬...之後就燥左喇 ...返屋企同嘉靜傾計(3個人去睇嘛....你約定我約呀?我約都得架)之後去食飯..本來都燥燥地架喇..點知勁耐都冇上菜喎..火曬囉 ...要等成個鐘...之後拿拿聲食完就返屋企喇~

發表時間:2005-12-22 07:34 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2005 年 12 月 21 日  星期三   晴天


佢2個一定唔去...賭咩呀?~ 驚訝 分類: 未分類

今日一早打左俾阿晶..問佢d野..傾左陣又訓過喇 ...訓到成11點先起身...食完lunch就出整簽證...唉...聽日要身體檢查呀 ...(肥仔..你都有今日喇~)(同自己講ga)...之後就過左葵芳整野..之後就返荃灣喇...諗住去睇跑褲..咁就打電話俾阿競喇~...約左佢之後就周圍行下喇...之後就等佢黎喇...唉...阿競推介個條真係幾靚架...點知冇我想要ga碼..激死呀 ...之後我見有成2個鐘..咁我就跟阿競返屋企喇..佢屋企都ok呀..幾好呀..又冇佢講得咁差咁細...都算一個好ga屋企呀 ..不過我見到一樣野..令到得自己好慚愧ga ..就係佢把比賽d牌..整得好整齊..寫曬比賽資料,咩成績,接力有咩隊友..真係好整齊架...我係點呢..放落鞋盒..一堆過...定多係田徑同游泳分開2個盒...係咁多..唉...大家拎差唔多數量但係處理方法極到不同...留意係極到不同呀...之後就係到傾計..傾到6點幾就搭車落去喇..之後就返evening school..今日econ又係到做練習...好在阿sir講野有睇頭姐..唔係早就訓左喇....之後上math 堂又係用一個極活躍ga心情去上..好快上完..(多謝2位阿sir ga禮物)..之後就去m記同佢地去m記等阿聰同油膩..佢2個人呀..又唔返學..約佢地又遲到...之後就去搵金sir,2寶同阿競去食飯喇....今晚呀...你3條友講野頂住曬...講野個樣又認真喎...都唔知會唔會真係做架...之後又寸我呀...哼....之後就一到聽架勢堂一到行返屋企喇...

阿競,金sir:就算你打電話約..我話佢2個一定唔去..佢咁難得出街..一定唔會咁浪費ga..佢一定唔會去架喇..唔使講點解呀...

發表時間:2005-12-22 12:02 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2005 年 12 月 20 日  星期二   晴天


咁易俾你估到我諗咩架? 驚訝 分類: 未分類

今日起身都係到拾野...拾到3點幾就出去練水喇..今日好有陽光囉...做體能做到成身汗...咁冷ga天氣做到成身汗係好難架...之後落水又勁 喎...之後沖d野勁痴線囉(好在用左司欣對掌..用返我個對重好多架)...沖到成身"累黎黎"...之後又要趕就去上堂...諗住今日要對卷架嘛...點知今日睇vcd喎...睇"The day after tomorrow"...早知唔返喇....又唔係未睇過喎...睇到9:30就走喇...之後就去7仔買左2盒1Lga維他奶..一到拎住黎飲一到落去荃灣..行落去個時油膩同我講話"鋼鍊漫畫出左第12期喎"..之後見到書攤有喎...我太想睇喇+上我又有足夠ga金錢 ...我諗左一陣就買左喇...之後就上車睇喇...then去又一城拎野俾我家姐...之後就返屋企喇...

發表時間:2005-12-20 11:36 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]