| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 1 月 17 日 星期二  |
2006 年 1 月 16 日 星期一  |
2006 年 1 月 15 日 星期日  |
爽呀~  |
分類: 未分類 |
未講今日之前...俾左d相大家睇先~
我同佢差幾多呀...20cm都有呀~
今日我地4x400ga組合....
岩岩破左4X4分齡記錄ga愉園精英
好喇...仲有個d呢...我就放左係http://hk.pg.photos.yahoo.com/ph/morten0903/my_photos
講返今日先...今日7:00起身..但其實個人仲累累地
..之後買完野就去城門谷游泳池喇..今日出戰50蛙同100蝶...一去到見到希仔同祈仔...佢地都搵唔到位呀...好在有吳志軒阿媽俾個位我地姐(都唔知周生去左邊....
)放低就落去熱身喇..嘩..個池係超多人囉..18條線都有成10幾人係到...都唔知點游...熱完就上返去拉根喇...琴日d痛都未好曬..今日個蛙只好頂硬上喇...11點幾就到喇..上線個時仲有d緊張..落到水個大蛙手都ok..點知轉堂個時出事喇...太貼個邊喇...轉得唔好...之後都ok喇...一望個時間...34'28...o my god..游唔到33呀...心情同琴日跑完800一樣..唉
...100蝶要爆盡呀!
之後就等游喇...不過實左太悶喇...因為要游400自...等左成2個鐘...期間我都唔知拉左幾多次根呀..等到1點幾先召集..坐係到等個時真係好緊張呀..我報左1'03..有機會同d1'01ga人游..點知個個人點名第7個就點到我喇...我一望..下..唔係要同d58,59ga人游呀嘛?..俾佢地"lu"街架喎..之後點知編左我去同d1'09ga人游...唔係呀嘛..識唔識編線架?...有d人報左1'06都係我下一組囉..我個組d人全部都係1'09-1'11..嬲囉
...同唔到dancan,阿隊游...算喇...之後就游喇...take you mark..do~..落水ok~..之後頭50米ok(29'31轉池)根據記錄我係會係80米之後拉車架..點知今次冇喎..冇左之前個種對手係累到好辛苦,今次冇喎..但我一望個時間..1'03'91..吓
...唉..游唔到1'01......(表伯同我講我轉身出黎又近又慢,個到如果做好d呀..可以快一秒喎..)我就睇返video睇到得第1個25米做左8下手,第2個就10,第3個就11,第4個就12下..我推水效果好差囉..關西佢地平均8~9下手之嘛)再俾心機d練水喇...之後就同佢地去影相喇..放完鬆就同佢地去食飯囉..去威利食...好耐冇去過喇..都有6~7個月囉...食完就坐車去灣仔運動場喇~
去到運動場..係看台搵唔到佢地...之後就落返去搵喇...俾得見到個好似小可愛ga人...之後我就企係佢後面..之後打電話俾佢喇...佢完全係冇發現...哈哈哈...第一次咁整蠱人(睇電視就睇得多喇)...之後同曾漢聲,張道昌係到傾計..睇左阿強佢地跑100米..之後就上去喇(原來billy一早就係到喇喎)...等家誠黎左就拉根喇...等到4:10就召集喇
...我地去個時得愉園坐係到喇...最後結果有6隊..我地落去準備個時,我見到田徑之王同我跑4x400第1棒個個50秒囉..佢今次要做工作人員...有機會真係想同佢跑多次呀..好喇!今次比賽我 唔係做第一棒.,做第4棒..所以要行去等...第一棒得地排出張道昌...張道昌做左220米ga第一之就俾愉園ga葉紹強過左喇..但佢都跑都55秒架..之後到billy,因為今次我地係第8線所以要cut都要花比較長的路程...cut完線我地去到第3位..之後交俾家誠..家誠依然同前面第2位保持2秒距離(個時愉園都lu左我地成100米喇)..之後我用新ga方法接捧..雖然唔係好順.但感覺都好過從前....我一直去追前面..但係佢一直都冇拉車..到左260米個時我好擔心後面有人好似琴日咁..最後我地保持lee個排位沖線...well..(對自己唔多滿意..仲可以再放d架)..我恭喜阿競佢地破左4x400米ga記錄...(要破ga平均都要52秒3架)之後我地坐係到休息同影相...lee個可能係我ga屈臣畢業賽喇...結果5年黎我拎到7銀7銅...之後我地就去換衫同打俾李sir報喜喇..個時間都ok ga..拎完牌就成班去食野囉...傾計傾到7點幾就返屋企喇...今日勁歌都幾好睇喎...之後晚上同$家姐..但我實在太累喇...傾傾下訓左... |
| 發表時間:2006-01-16 01:06 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 1 月 14 日 星期六  |
2006 年 1 月 13 日 星期五  |
2006 年 1 月 12 日 星期四  |
做咩事呀?  |
分類: 未分類 |
今日一起身..成身痛...之後等到練水時間.....點知2點幾$家姐打黎話悶...同佢對話左一陣先出去..一去到又好似遲到咁囉..明明係4:29架嘛...之後就開會喇...唔知點解我今日係好冇心機...係咁諗比賽囉..跑個2個圈熱身跑2'40..下?係咪傻左呀?
...跑咁快?..之後跑60米發曬夢...入去練水都冇咩mood
..今日試下個新泳鏡..都幾好...(但好似同司欣一樣喎)..游d400,200冇曬力...之後沖仲衰..特別係最尾個2個50..個自得26,個蝶得29..唉左幾聲
..之後我係諗返"我成個50米蝶出左咩問題呢?"...之後一到放鬆一到諗..愈諗就愈多問題...唉....都唔知點比賽喇...之後上到水...唔見對掌囉...激死呀...之後就去沖熱水涼...點知d水又唔熱喎...落到火車站..岩岩就見到火車走....多數一件唔如意呢...就衰開有條路架喇...係火車到撞到人...但我係冇叫佢..因為我個腦都係諗緊比賽d野..(但係某人同某班人仲未好返咩?..仲唔捨得道歉呀?)..之後落到巴士站...又冇巴士...唔知呢..係咪冇mood..今日架巴士咁耐ga...之後要成7:45先返到學校囉..今日幾多人呀..成班8個人返左7個人呀...哈哈哈...休息個時走左去中史班問油膩拎野飲..拎左盒1L維他奶飲...一到飲一到上堂..之後上完堂就返屋企喇...2日後比賽喇...唔知點解我真係特別緊張個800米呀...
Taget:
LJ:5米32,800:2'10,4x400:54'7
50蛙:33"9,100蝶:1'01"32 |
| 發表時間:2006-01-12 10:39 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 1 月 11 日 星期三  |
更新作戰裝備~今日更新完喇!  |
分類: 未分類 |
今日可以算係lee幾日中算係有好多做架喇...一早起身拾下野,玩下咁就食lunch喇....今日阿媽叫我溫下d英文喎...唉...睇黎下星期又要去自修室做野喇...1點幾就出去領取我14,15號ga作戰裝備喇
...首先我去gg sports拎返2件衫(上次冇曬貨)...之後就返去荃灣拎釘鞋..點知臻病左,返左屋企...遲d先拎...之後就去左中興買泳鏡...我而家個個練水仲得ga..比賽就唔好博喇...同太子傾左2句..之後我見時間仲早..打下機先...打左一陣先走,then慢慢行返上去學校喇..上去個條路,撞到幾多人呀..f.7至f.2都撞到仲要識架喎...就算就黎入學校呀..係門口都撞到甄娜,仲要送佢去搭車tim..
..之後返去喇..一返到一望...空場
...冇咩人ga?..個個走曬囉?..李sir都走左去開會呀..得嵐同黃祟希+d唔識ga f.1係到練HJ...lj班同學就唔見曬喇...好明顯今日冇得練架...之後就去打排球喇..打到失曬手囉..d簡單ga波都可以打錯位...打左陣見到吳慧欣..佢見問要d咩禮物..嘩!..我都唔知點答佢..近來都冇咩想要...最好係我一定拎得走喇..之後打到5:30就落去同臻拎鞋喇...拎完對鞋呢...就完成曬更新裝備ga任務喇~之後上返去上堂喇..今日上econ呀..阿sir still爆笑地上堂..break個時打俾嘉靜(個日我都要比賽..唔會專登留低睇佢架)...之後都係咁上堂..之後math堂一打鐘盧sir立即收口,放咪,即走..比起佢係日校..唔講完個part都唔俾我地走呀...之後我地就去m記食野喇..阿聰麻鬼煩架...豬柳蛋漢堡..竟然走豬柳,走芝士...如果佢唔係係個到做呀...人地唔理佢喇...飲湯仲勁..放幾多包糖去調味都知喎..放得多太甜,唔放就太鹹...一包岩岩好架...下次試下
...食到10點幾就返屋企囉... |
| 發表時間:2006-01-11 11:44 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 1 月 10 日 星期二  |
2006 年 1 月 9 日 星期一  |
2006 年 1 月 8 日 星期日  |
« | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | ... | 117 | »
|