軒之日記錄
morten0903
暱稱: 軒
性別: 男
國家: 其他國家
地區: 其他地區
網站連結
$家姐xanga
+琪xanga
2寶xanga
3寶xanga
dicky xanga
Hidy xanga
Queenie xanga
癲馬xanga
小倩xanga
阿競xanga
阿欣xanga
阿嵐xanga
阿晶xanga
芯苗xanga
金sir xanga
最新文章
好快又返香港喇...
隨筆...
好耐未試過出去玩囉.....
家姐....過黎玩喇...
早知你地架喇…/我好擔...
每月文章
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌統計
文章總數: 1164
留言總數: 234
今日人氣: 70
累積人氣: 19104
站內搜尋
2006 年 1 月 17 日  星期二   晴天


我估唔到你會咁開心囉~ 開心 分類: 未分類

今日要成12點先起身..之後係到玩電腦玩到練水時間....去練水之前做左樣野...唔知佢有咩反應呢? ...之後就去練水喇..今日又要出運動場跑步..跑3個400米...男仔只要1'30一個圈就得喇...第一個圈我跑左1'10...今日都好大風呀...阻風得好緊要呀...之後跑第2個就去到1'07...開始辛苦喇...方生又話休息2min...都唔夠1min就黎喇....頂硬上喇..最後1'08完成...之後就返去泳池練喇...做下d拉力機同sit up就做個個..(唔知叫咩tim)...聽完方生講解之後就開始練習喇....個樣野好辛苦架...但都幾好玩架喎 ..之後就落水喇..今日游得好少...放完鬆就游32個25+2個50+2個25收工喇..之後就去換衫走喇...之後同細峰,阿星,司欣,樺樺,馬之婷...一人一句都幾大聲喎..但係有時細峰講d野真係冇咩point呀...但馬之婷個袋先令人驚訝呀 ..都幾重喎...佢話冇咩書..咁有d咩係到呀?...之後就返學喇...今日岩岩好食完個包就上堂喇(今日個包好足料)...miss又唔記得拎d notes俾我喇.....唉...我都唔想再講d咩喇...3個星期喇...之後就返屋企上網喇...見到佢開心得咁誇張..我真係笑死呀..哈哈哈 ...今日練水都唔錯...keep 住!

發表時間:2006-01-18 10:56 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 1 月 16 日  星期一   晴天


行左一日街呀 分類: 未分類

嘩..琴日太累喇....今日10點幾起一起身...諗下有咩做(諗住突破極限訓到3點鐘!)...之後諗諗下又訓過...訓到11點幾...唔記得左點解要打俾$家姐囉...總知就打左喇...問佢係邊同做緊咩...佢話"你係玩野呀?..我約左你12點係旺角地鐵架喎"..我諗左一陣..之後就話"吓? 我約左你咩?..幾時呀?"佢話琴晚傾電話個時囉..我仲一時時訓左tim...嘩! ...咁我一定唔記得喇..之後就拿拿拎野出去喇...成12:00先出到去..一到行一到聽mp3令個人精神d...之後12:20就到喇...佢當然唔會放過鬧我ga機會喇...不過好在唔係好嬲姐..(唔係今年唔知做咩架喇...先過左16日姐..激嬲左勁多女仔)..之後我地通街行..係m記食完lunch就行去TST喇...去左好多地方睇野(增廣見聞呀)....家姐呀,唔俾我買野食喇(成日都話要減肥)..我勁肚餓囉(會胃痛架嘛)...落到TST俾我搵到有個地方有FREE 機打...掂~ ...之後行到5點幾就去荃灣喇..其間佢好擔心一個好重要GA約會,而我擔心GA係佢會唔會打lu我對手架... 之後返左荃灣食飯...一到食飯一到傾男仔ga性格..有時真係俾佢考起(有咩星期5咪知囉)..之後就去左打機..死喇~我差左好多呀....不過算喇..玩下姐....之後行多陣街就返送佢地搭車喇...返到去打返之前d日記...之後就訓喇...聽日要努力練水呀~

發表時間:2006-01-17 01:13 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 1 月 15 日  星期日   晴天


爽呀~ 驚訝 分類: 未分類

未講今日之前...俾左d相大家睇先~

我同佢差幾多呀...20cm都有呀~

今日我地4x400ga組合....

岩岩破左4X4分齡記錄ga愉園精英

好喇...仲有個d呢...我就放左係http://hk.pg.photos.yahoo.com/ph/morten0903/my_photos

講返今日先...今日7:00起身..但其實個人仲累累地 ..之後買完野就去城門谷游泳池喇..今日出戰50蛙同100蝶...一去到見到希仔同祈仔...佢地都搵唔到位呀...好在有吳志軒阿媽俾個位我地姐(都唔知周生去左邊.... )放低就落去熱身喇..嘩..個池係超多人囉..18條線都有成10幾人係到...都唔知點游...熱完就上返去拉根喇...琴日d痛都未好曬..今日個蛙只好頂硬上喇...11點幾就到喇..上線個時仲有d緊張..落到水個大蛙手都ok..點知轉堂個時出事喇...太貼個邊喇...轉得唔好...之後都ok喇...一望個時間...34'28...o my god..游唔到33呀...心情同琴日跑完800一樣..唉 ...100蝶要爆盡呀! 之後就等游喇...不過實左太悶喇...因為要游400自...等左成2個鐘...期間我都唔知拉左幾多次根呀..等到1點幾先召集..坐係到等個時真係好緊張呀..我報左1'03..有機會同d1'01ga人游..點知個個人點名第7個就點到我喇...我一望..下..唔係要同d58,59ga人游呀嘛?..俾佢地"lu"街架喎..之後點知編左我去同d1'09ga人游...唔係呀嘛..識唔識編線架?...有d人報左1'06都係我下一組囉..我個組d人全部都係1'09-1'11..嬲囉 ...同唔到dancan,阿隊游...算喇...之後就游喇...take you mark..do~..落水ok~..之後頭50米ok(29'31轉池)根據記錄我係會係80米之後拉車架..點知今次冇喎..冇左之前個種對手係累到好辛苦,今次冇喎..但我一望個時間..1'03'91..吓 ...唉..游唔到1'01......(表伯同我講我轉身出黎又近又慢,個到如果做好d呀..可以快一秒喎..)我就睇返video睇到得第1個25米做左8下手,第2個就10,第3個就11,第4個就12下..我推水效果好差囉..關西佢地平均8~9下手之嘛)再俾心機d練水喇...之後就同佢地去影相喇..放完鬆就同佢地去食飯囉..去威利食...好耐冇去過喇..都有6~7個月囉...食完就坐車去灣仔運動場喇~

去到運動場..係看台搵唔到佢地...之後就落返去搵喇...俾得見到個好似小可愛ga人...之後我就企係佢後面..之後打電話俾佢喇...佢完全係冇發現...哈哈哈...第一次咁整蠱人(睇電視就睇得多喇)...之後同曾漢聲,張道昌係到傾計..睇左阿強佢地跑100米..之後就上去喇(原來billy一早就係到喇喎)...等家誠黎左就拉根喇...等到4:10就召集喇 ...我地去個時得愉園坐係到喇...最後結果有6隊..我地落去準備個時,我見到田徑之王同我跑4x400第1棒個個50秒囉..佢今次要做工作人員...有機會真係想同佢跑多次呀..好喇!今次比賽我 唔係做第一棒.,做第4棒..所以要行去等...第一棒得地排出張道昌...張道昌做左220米ga第一之就俾愉園ga葉紹強過左喇..但佢都跑都55秒架..之後到billy,因為今次我地係第8線所以要cut都要花比較長的路程...cut完線我地去到第3位..之後交俾家誠..家誠依然同前面第2位保持2秒距離(個時愉園都lu左我地成100米喇)..之後我用新ga方法接捧..雖然唔係好順.但感覺都好過從前....我一直去追前面..但係佢一直都冇拉車..到左260米個時我好擔心後面有人好似琴日咁..最後我地保持lee個排位沖線...well..(對自己唔多滿意..仲可以再放d架)..我恭喜阿競佢地破左4x400米ga記錄...(要破ga平均都要52秒3架)之後我地坐係到休息同影相...lee個可能係我ga屈臣畢業賽喇...結果5年黎我拎到7銀7銅...之後我地就去換衫同打俾李sir報喜喇..個時間都ok ga..拎完牌就成班去食野囉...傾計傾到7點幾就返屋企喇...今日勁歌都幾好睇喎...之後晚上同$家姐..但我實在太累喇...傾傾下訓左...

發表時間:2006-01-16 01:06 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 1 月 14 日  星期六   晴天


今日都算唔好運喇...黑色星期5係咪有時差架呢? 不安 分類: 未分類

成2點先訓到..但係7點就起左身囉..之後換好衫就出去喇..今日著ga野...差唔多都係speedo.ga..(jaket,長褲,sweat,跑褲,毛巾 )...之後就去買早餐喇...8:30就到左運動場喇...一去到就見到嵐同希...之後係到拉根等召集...我去到..咁我係到等喇..等到夠鐘...得7個人黎左...直入final...yeah~ ..之後返去整整對釘鞋...之後去lj到召集喇..點知去到..截左?...之後問左一輪...都係冇得玩...唉 ...我仲專登問左臻仔借左釘鞋tim...唉...之後就好冇mood咁訓係看台到睇比賽...打左俾嘉靜..傾完就一個古怪ga眼神望住喎...之後等到11點幾就同阿競出去食飯喇...點知返到去..唔見左李sir同嵐..仲唔見左我個袋囉...唔使呀嘛...佢地唔識打電話叫我返黎架咩?個袋咁重..麻煩曬...之後打俾嵐..點知打唔通...冇理由架..個個電話明明係irene俾我架...點會係假架?..之後就拉根準備800米喇...我要拎牌呀! ...我一到聽mp3一到拉根..冇...2:10就召集喇..2:30就黎喇....我係準備個時係咁望跳高場..因為好少咁close呀...開跑喇...我定一定神就上線喇...點知我一開跑..就係咁望跳高個邊(望左10米)..幾秒ga眼神交流....當然我跑緊喇...到cut線個時我係第2位..落到300米我就係第3位..我本來想快d跟住佢地架..但係諗一諗...唔好亂左個節奏...之後得就用1'03黎開圈...great...同我諗ga一樣..lee個排位去到650米..我個時係到諗..仲唔第3...點知當我諗完個時..就有條友沖左上黎喇..之後我同佢爆100米...最後我輸左...我真係輸左..唉...輸左百分之7秒...我真係呆左呀..但基於比賽ga精神..我要同頭3握下手ga...wo...真係未試咁輸法..係有牌同冇牌ga界線到囉...我都未黎得切失望...阿競已經同我講我破pb..我都唔知俾咩反應好..之後坐係到同阿競,keliven傾計同睇曾漢聲破分齡記錄..佢就勁喇..800跑2'02喇...田徑真係要練架....我lee d游水人..算喇.....盡左力架喇..之後見小可愛黎左喎...同左傾一傾欴後...好冷靜咁同佢講"我要嘔呀..你幫我拎住d野呀"(辛苦曬)..之後我就走左去嘔喇...嘔左個lunch囉...之後同小可愛係到搵阿競...行黎行去都搵唔到..之後就企係到睇嵐跳高..最後..第1..勁呀...平左自己記錄...之後就同小可愛,曾漢聲係看台傾計同等阿競喇...點知佢走左? ..之後我地去左食野...點知..我地講d野激嬲左小可愛..佢好嬲咁走左去..之後阿競黎左..叫我地去搵返佢..之後我就出左去搵佢...開始左捉e欣lee個遊戲喇,我跑左去地鐵站..但係一直都見唔到佢..(我跑個時太快又著牛仔褲喎..拉一拉傷大腿tim..大鑊 )..之後企係到諗.."係喎..佢唔識路架喎.點會識用我地平時最快個條路走呢?.."之後就keep住搵佢喇..最後都係搵唔到..之後返去搵阿競..阿競話佢係地鐵站...之後我又跑過...最後都係追唔到呀....之後係地鐵站累死左呀...d汗同跑完800差唔多呀...枝水又俾左嵐喎...(佢俾返我個時,得返少少,早就飲曬喇)...冇水真係大鑊呀..好辛苦...之後坐車返屋企喇...都唔知點打日記...睇完鋼鍊同聽完903就訓喇...今日好好訓囉...聽日都唔知點算~

發表時間:2006-01-14 09:06 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 1 月 13 日  星期五   晴天


比賽前夕 開心 分類: 未分類

今早同$家姐傾電話傾到1點幾...所以成12先醒...點知一醒..屋企一個人都冇...之後要自己煮lunch囉..食完之後玩陣電腦就出去cut hair喇..勁多人 ..之後要等勁耐囉..3點幾就拎野返學校做下d比賽前調整咁囉..點知一返到學校..又見到空場..係空到呀...好空架...之後見到家誠同小秉,小秉,話想上阿競屋企喎...之後就去阿競屋企hea喇...因為佢間學校唔使返學呀嘛..全日都係屋企...2寶就去左佢屋企溫書,上到去見到小可愛囉..不過佢訓左...之後我地就係到睇電視同傾計...阿競仲送左條梯褲俾我tim...多謝曬 ..但係我好少機會用囉...hea到6點30就走去食dinner喇...二賽同金sir成班去bbq,而小秉就返屋企食飯喇...我同阿競,小可愛就去左金龍食飯...明眼人一諗就知,我係個時係好熱同好光喇 ...之後食到7點幾就走喇..(我黎真個時..轉數唔會俾你地差ga )...之後就通街行囉...我成日都覺得如果我同小可愛一到講野一齊行,而好巧合地佢左邊手有把刀...但我右手同時間又好鬼異咁有個電話呢...佢係會斬我架...(其實我拎咩佢都會斬我架喇,中間個句當冇睇過喇!)之後行到8點幾就返屋企囉...搭車個時打俾嘉靜..唉~聽日冇得睇戲喇..算喇..等你考完試先喇...返到屋企上下網就訓囉...10幾上床...訓左一陣有人打黎..傾左一陣就再去訓喇..點知訓黎訓去都訓唔到囉..係咁諗比賽d野.. .如果800米拎左第1...我有野同你講呀~

發表時間:2006-01-14 07:15 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 1 月 12 日  星期四   晴天


做咩事呀? 驚訝 分類: 未分類

今日一起身..成身痛...之後等到練水時間.....點知2點幾$家姐打黎話悶...同佢對話左一陣先出去..一去到又好似遲到咁囉..明明係4:29架嘛...之後就開會喇...唔知點解我今日係好冇心機...係咁諗比賽囉..跑個2個圈熱身跑2'40..下?係咪傻左呀? ...跑咁快?..之後跑60米發曬夢...入去練水都冇咩mood ..今日試下個新泳鏡..都幾好...(但好似同司欣一樣喎)..游d400,200冇曬力...之後沖仲衰..特別係最尾個2個50..個自得26,個蝶得29..唉左幾聲 ..之後我係諗返"我成個50米蝶出左咩問題呢?"...之後一到放鬆一到諗..愈諗就愈多問題...唉....都唔知點比賽喇...之後上到水...唔見對掌囉...激死呀...之後就去沖熱水涼...點知d水又唔熱喎...落到火車站..岩岩就見到火車走....多數一件唔如意呢...就衰開有條路架喇...係火車到撞到人...但我係冇叫佢..因為我個腦都係諗緊比賽d野..(但係某人同某班人仲未好返咩?..仲唔捨得道歉呀?)..之後落到巴士站...又冇巴士...唔知呢..係咪冇mood..今日架巴士咁耐ga...之後要成7:45先返到學校囉..今日幾多人呀..成班8個人返左7個人呀...哈哈哈...休息個時走左去中史班問油膩拎野飲..拎左盒1L維他奶飲...一到飲一到上堂..之後上完堂就返屋企喇...2日後比賽喇...唔知點解我真係特別緊張個800米呀...

Taget:

LJ:5米32,800:2'10,4x400:54'7

50蛙:33"9,100蝶:1'01"32

發表時間:2006-01-12 10:39 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 1 月 11 日  星期三   晴天


更新作戰裝備~今日更新完喇! 驚訝 分類: 未分類

今日可以算係lee幾日中算係有好多做架喇...一早起身拾下野,玩下咁就食lunch喇....今日阿媽叫我溫下d英文喎...唉...睇黎下星期又要去自修室做野喇...1點幾就出去領取我14,15號ga作戰裝備喇 ...首先我去gg sports拎返2件衫(上次冇曬貨)...之後就返去荃灣拎釘鞋..點知臻病左,返左屋企...遲d先拎...之後就去左中興買泳鏡...我而家個個練水仲得ga..比賽就唔好博喇...同太子傾左2句..之後我見時間仲早..打下機先...打左一陣先走,then慢慢行返上去學校喇..上去個條路,撞到幾多人呀..f.7至f.2都撞到仲要識架喎...就算就黎入學校呀..係門口都撞到甄娜,仲要送佢去搭車tim.. ..之後返去喇..一返到一望...空場 ...冇咩人ga?..個個走曬囉?..李sir都走左去開會呀..得嵐同黃祟希+d唔識ga f.1係到練HJ...lj班同學就唔見曬喇...好明顯今日冇得練架...之後就去打排球喇..打到失曬手囉..d簡單ga波都可以打錯位...打左陣見到吳慧欣..佢見問要d咩禮物..嘩!..我都唔知點答佢..近來都冇咩想要...最好係我一定拎得走喇..之後打到5:30就落去同臻拎鞋喇...拎完對鞋呢...就完成曬更新裝備ga任務喇~之後上返去上堂喇..今日上econ呀..阿sir still爆笑地上堂..break個時打俾嘉靜(個日我都要比賽..唔會專登留低睇佢架)...之後都係咁上堂..之後math堂一打鐘盧sir立即收口,放咪,即走..比起佢係日校..唔講完個part都唔俾我地走呀...之後我地就去m記食野喇..阿聰麻鬼煩架...豬柳蛋漢堡..竟然走豬柳,走芝士...如果佢唔係係個到做呀...人地唔理佢喇...飲湯仲勁..放幾多包糖去調味都知喎..放得多太甜,唔放就太鹹...一包岩岩好架...下次試下 ...食到10點幾就返屋企囉...

發表時間:2006-01-11 11:44 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 1 月 10 日  星期二   晴天


晚上最精彩~ 驚訝 分類: 未分類

今日早上又係屋企過...(可能聽日會有野做架喇)...等到4點就出去練水喇..去到都未拉好根就要跑步喇 ...跑完熱身之後..就要跑2000米...對於我黎講...好少姐...至少1'40先1個...我仲諗緊點跑個時...就開跑喇 ..初初都諗住是但喇...點知dancan跑左係我前面...有個199cm高ga人係前面喎...我就諗到點跑喇...跟住佢喇(勁衰格...kakaka )...有佢係前面擋風..輕鬆好多..就係咁擋擋下擋左3個幾圈喇..仲有900米個時...dancan望一望就同我講...叫我跑先...佢話冇力喇..咁我就快放喇...都唔係快ga..都係輕鬆喇 ...就係咁就完左6個圈之後又係到做跳跳虎呀,掌上壓囉..今日明明係比賽前個個星期點解仲要做成過百下掌上壓呢 (做個時又整傷個傷口喇,陣間落水又要噴野)..做完掌上壓仲要跳樓梯...咁激..得唔得架?...之後就入返去練水喇..都唔知係咪灣仔游泳池冇開...今日香港3大隊都係到游囉...冇曬位..之後阿方傾左陣先有位...10幾個人游一條...已經成身散架喇..仲要係咁沖喎...沖完15就沖25...沖左2個個時..冇喇喇又叫我地沖個50...唉...太累喇..都係得26 ..之後仲要補多個25蝶....沖完就放鬆上水...要上堂呀...走個時撞到細峰..佢勁有型咁企左係到..我見到佢第一句就寸佢架..咁有型呀喇...之後就同佢一齊行喇...成7:40先返到學校..今日拎返上次geog個份卷....我勁過上次中文作答個份卷...哈哈哈..不過如果我識多d專用名詞應該高分d ga..我真係唔識串"氾濫"喎..上堂個時佢用中文講..我都冇問番tim...對完就上堂喇...講城市發展...well..勁多詞彙...轉左英文點算呢?...上完之後就返屋企囉....

司欣:sorry呀..我miss真係唔記得左呀...一係咁..佢請返我食個d朱古力..我俾返50%你呀

發表時間:2006-01-10 10:58 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 1 月 9 日  星期一   晴天


悶again~ 不安 分類: 未分類

今日同上星期一冇咩分別..又係half a day係屋企 ....係晚上先出左去游水...今日去到泳池冇咩人囉...我都成7:40先到架喇...仲冇人?...之後游左400熱同400腳先有2個人黎左..最後成條land都係得5個人 ...(今日都冇咩講..講下游左d咩喇)游完800米之後再游多400腳同400手...今日阿方冇行過黎教..因為波波同我地講"佢聽完我講今晚游d咩...就話"好呀,就咁喇"...就走左喇"...咁今日游d咩呢?..好少姐 ...100蝶→200im→400im→800自→400im→200im→100蛙..用左30min先游完...游完仲要沖多4個50...時間又幾好喎...平時游完冇力架嘛..今次游完仲好happy...之後放鬆走囉..點知阿方又行過黎..話沖25...嘩..放鬆喇喎..仲黎? ...算喇25就...最後2個都係游12'2..激死呀...已經唔換氣架喇,出發又冇衰喎...都唔出左咩問題喎...之後就沖涼..今日真係少人呀..成個更衣室得我同大佬文...之後就返屋企喇...今晚聽返星期6ga森美移動...星期6冇聽到呀~

發表時間:2006-01-09 10:48 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 1 月 8 日  星期日   晴天


今日係farmily day 愉快 分類: 未分類

因為琴晚成2點先訓...所以今日成11點先起身,之後就同屋企人食lunch同行街...行左去深水涉(12個鐘頭唔夠..行2次囉 )....係電腦街買左d野就行返去喇...等到5:00就出去練水喇..今日阿方(阿峰改架...哈哈哈 )冇黎教我地..我地就俾左波波教喇...今日游50個25(10蝶,10背,10蛙,10自,10主)...嘩..我都未試過游咁多個25囉...游得勁開心...因為一條land成10幾人游得勁密,做2下手都追到前面囉..追到當然放慢喇...慢姐係唔使出力喇..唔使出力咪就係輕鬆咁之嘛..lee50個25就游左我地成45min..今日就係咁多喇...之後上到水同人講野...點知佢黑起左塊面喎..你唔係仲嬲緊我上次打爆你副眼鏡呀?....一句野都唔同我講..勁驚 ..之後就返屋企打邊鑪喇...打完就上網...成家人用web cam同係英國ga二家姐傾計...超開心呀 ...傾左成個鐘...之後我打返星期6ga日記就訓囉...

發表時間:2006-01-09 01:39 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]