軒之日記錄
morten0903
暱稱: 軒
性別: 男
國家: 其他國家
地區: 其他地區
網站連結
$家姐xanga
+琪xanga
2寶xanga
3寶xanga
dicky xanga
Hidy xanga
Queenie xanga
癲馬xanga
小倩xanga
阿競xanga
阿欣xanga
阿嵐xanga
阿晶xanga
芯苗xanga
金sir xanga
最新文章
好快又返香港喇...
隨筆...
好耐未試過出去玩囉.....
家姐....過黎玩喇...
早知你地架喇…/我好擔...
每月文章
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌統計
文章總數: 1164
留言總數: 234
今日人氣: 3
累積人氣: 19265
站內搜尋
2005 年 11 月 20 日  星期日   晴天


嘩...天氣轉得好快喎 分類: 未分類

今日一起身就唔見曬d人喇...本來都唔覺架...睇左一陣電視先發覺咁靜ga? ...周圍行下先知原來屋企冇人....唉....之後keep住睇電視..睇完就玩電腦喇...本來約阿聰出黎打機架..點知佢仲訓緊覺 ...之後傻欣打黎..話想要琴日萬千個盒video..佢知我有錄呀嘛...我諗住陣間打機都出荃灣架喇...唔打緊...之後同佢去左m記食lunch同陪佢買左d野...送佢返屋企個時撞到佢阿媽.我一見到佢阿媽..就諗起另一個人ga阿媽喇..(唔係我阿媽)但我發覺某種性格ga阿媽係差唔多樣...我游水個班家長冇一個係咁ga樣架...個個樣都好kind架...之後就去打機..打左一陣就走囉...之後去左買個ear phone(今日出街個時冇喇喇壞左呀 )...之後就返mk喇...行去睇下d模型..唔知係我好耐冇睇個市定係物價上漲..近來貴返d喎..幾間都係咁...之後就買飯返去食喇...返到去見到我d屋企人坐曬係..佢問我唔係出去食飯咩?..有人打俾我咩?冇呀嘛?..我點知呀?....之後佢就出左去我就係屋企玩電腦喇...今晚睇左木馬屠城..幾好睇....今晚同小倩係到講佢染個個頭...超想睇囉...唉..唔知幾時可以再見到佢呢?

發表時間:2005-11-20 09:28 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2005 年 11 月 19 日  星期六   晴天


[ 此日誌受密碼保護 ] 分類: 未分類

請輸入瀏覽密碼:  
發表時間:2005-11-20 11:02 AM


2005 年 11 月 19 日  星期六   晴天


今日平凡中有點開心 開心 分類: 未分類

今日本來要出去練水架..但我訓到成12點先起身... ..佢地都練完喇...我而家都唔知佢地邊日去邊到練..樺樺講左一次俾我聽我都唔記得左囉 ...12點先起身...當然月冇左一個早上喇....食完lunch就係到拾野同玩電腦...好耐冇見係9公游水個班囉...搵日要返去搵下佢地先...玩到4點幾...本來諗住出街架...換曬衫架喇..點知睇睇下電視訓左喎 ..訓到6:30冇喇喇電話響喎..之後就出左街喇..(密碼保護)...10:00就返屋企喇...返到去睇鋼練同聽903...今日903個個實驗真係去試下先...我諗幾好玩...之後就訓囉~

發表時間:2005-11-19 11:08 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2005 年 11 月 18 日  星期五   晴天


游下水....舒服曬.... 驚訝 分類: 未分類

今日早上係屋企..好平靜...一個電話都冇...靜....係到同媽咪一到睇電視一到傾計....傾到3:00就出去游水喇..我去到本來想自己入去游架....點知伍sir叫我不如一齊游...好喇好喇...都係叫我地不停咁游架喇....我諗住游個1500自同1000蝶算喇..點知伍sir進步左..講得好有規模...成個教練咁..咁我都唔好意思自己一個游喇成日我諗游左600蝶到...之後就換返d田徑野上去運動場喇...上一到去佢地都熱曬身喇..我都拉下根咁喇...阿競同家誠練...我就同金sir練..我地練1000-600-400-200..我發覺我體能真係好差呀...第一個1000米同金sir差唔多...之後休息左一陣就冇咩喇..600就開始黎喇..跑到想嘔呀 ...但我見金sir咁有心練..我都唔可以放棄架...但之後400真係唔得...跑成1"1幾返黎...d體力係返唔到黎囉..最後200都冇跑囉...800米2'0幾原來係咁練返黎..阿競真係勁呀....之後就坐曬係到傾計..好耐冇比癲馬按摩過喇...勁舒服囉 ...同游完水放鬆冇分別..掂呀...之後就成班人落去食飯喇...我都知青姐會考壓力..但今日同阿競玩真係好放囉..可以用"失常"黎形容...哈哈哈..食完就返屋企喇..今日係車到訓..訓到油麻地先醒..琴日又係咁..訓到mk...唉...我近來係咪真係咁累呀?

發表時間:2005-11-19 02:10 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2005 年 11 月 17 日  星期四   晴天


有變到咩?...冇呀~差唔多喇 滿足 分類: 未分類

起左身睇下個鐘都10點囉...之後坐係到睇電視之後陳晶send sms過黎話俾我知d野...之後就同佢係到傾喇...緊住就返學校搵佢喇..一到同佢傾一到睇社排..信社真係輸女仔囉...勁唔抵 ...我就唔信panda+爆石+biu叔唔夠個班f.7打...之後落去同金sir家誠佢地傾計喇...之後就搵irene同et一齊落去中興..我都好耐冇去過喇(一到行一到同et係到傾阿晶..其實我覺得2方面都有問題ga..唔止係一個出事囉)...睇左d跑鞋..都冇咩新鞋 ..之後買左d野食就上返去evening school..今日d math好難呀..又冇拎計數機喎..計到頭都暈呀..之後上comm...miss冇返搵左個阿sir上堂囉..個阿sir俾勁多課外知識我地囉...2堂講左3張paper...上第2堂個時電話振...我見係傻欣打黎 ...我就走左出去聽..(我見個時阿sir係到傾緊一d課外知識呀嘛...咪出去聽囉)..聽完返黎阿sir仲係講緊d課外知識..咁姐係我冇走寶喇..之後9:30上完就同阿聰行落去喇..之後就返屋企喇..返到屋企冇飯食...自己就叫左個plazza食喇...我都好耐冇食過喇...好味! ..食完就訓喇...

發表時間:2005-11-18 01:12 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2005 年 11 月 16 日  星期三   晴天


都係等唔到個spedo袋... 無奈 分類: 未分類

今日..冇返工呀..本來諗住返架點知..起唔到身.. 起左身..食完lunch就同媽咪出去又一城買野喇...好耐冇同媽咪出去買野喇...之後係咁買野...買野左勁多野囉 ....買左d咩係唔重要架....所以唔講喇..行到5:00就返屋企..拎野返evening school喇....行街個時打俾$家姐...佢今晚走喇 (一個月後返黎)....好在6:00打俾佢姐..佢去緊機場囉...我仲想上完堂先打俾佢tim...之後同佢傾左一陣..唉..lee個月少左一個人俾我玩同傾緊喇....好慘囉...之後就上geog堂喇...今日冇note..只係係到睇power point..睇到我好眼訓呀 ..之後上math先驚..我望住d數..一條都唔識ga?..唔係化?..到佢講返個時先有返d記憶.. ..今晚屋企冇飯食...出去食..同阿聰,蔡蔡,雞雄行落去稻草人食...之後連木村都黎...仲同佢朋友拓海一齊黎...食到成11點幾...木村仲同我地講左一d姚記洗為人知ga野 ...哦...聽完就知而家姚記差左幾多呀...食完就返屋企囉...都成12點囉...拿拿聲訓....係咁...

發表時間:2005-11-18 01:18 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2005 年 11 月 15 日  星期二   晴天


有時有d野日久見人心架姐 無奈 分類: 未分類

今日早上又係屋企....冇咩野做...下午出去游水...泳隊練水呀嘛..(又冇返體院練)..點知上去城門谷泳池個時..睇到有水運會囉..冇得游tim ...好在早有準備上返去練跑姐...一入門口就撞到金sir..見佢咁趕都唔問佢咁多琴日學界d野喇..之後見到家誠同小秉問返佢琴日比賽點...小秉做到野喇 ..跑到16..李sir仲俾佢跑返學界tim...不過點解要係200+5000呢?...真係冇人跑200咩?..算喇..之後同sammel係到睇社排..睇左陣就換衫練跑...其實我都冇練到d咩..跑左幾次就算...之後就同人係到傾計...同阿純傾個時...我發覺佢真係好鐘意游水架喎...期望佢下年有好成績喇..之後玩多陣就走喇..今晚係我father&mother結婚紀念日所以今日連學都唔返同佢出去食飯...(因為我比較重視家人,唔係我懶唔返)...出左TST食..點知行行街俾我見到阿行 ...(阿行:一個係自修室識GA FD..但係放榜之後冇人搵到佢,冇人知考幾多分,冇人知佢近況,好似失左蹤咁...完..)我見到佢..但係當我諗到佢係邊個個時...佢走左好遠喇....之後就食飯....食完就係到傾計...我D屋企人好奇怪架...咩都傾一餐架..(咁又係GA屋企人呀嘛 )..傾到10點幾就走囉...之後就返屋企同$家姐玩icq喇...佢聽日走喇...真係多多少少都有唔捨得架....

發表時間:2005-11-15 11:21 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2005 年 11 月 14 日  星期一   晴天


休息一天 愉快 分類: 未分類

今日差唔多成日係屋企...行黎行去..冇返工冇練水....只係晚上返evening school..今日上3堂英文堂...點知做d野...勁無聊囉...係....我知d野好基本又係d人成日都錯ga..但唔使做3個鐘都係lee d野呀?...f.2做就差唔多...我得覺個miss好有阿姐feel囉...講d野ga語氣,口吻同我地差唔多...同我地好close呀..上完之後就落荃灣..搵黎搵去都搵唔到..之後就返屋企喇...

發表時間:2005-11-15 12:36 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2005 年 11 月 13 日  星期日   晴天


香港長池錦標賽+荃灣田徑公開賽 驚訝 分類: 未分類

今日又係游水同田徑一齊黎...都唔明上2個星期點解咁空ga...唔好講咁多講返今日先

今日7:00就起身..拉下根就同屋企人出去食早餐喇..食到7:45就行去9公喇..8:00鐘熱身..我落去游左400米做左D分解就上返水喇...太多人喇 ..我係上面拉根去到成8:30見冇咩人先再落去沖返2-3個25米再放鬆一下就上水喇...300幾個人游50自囉 ..召集個班都唔知做咩架...早成個鐘召集...游到90就召94囉 ...差唔多成百人係個到..企左幾耐呀..又唔想行開...費時叫個時聽唔到喇..等左成45min..先叫男子15-17組...我又係要游第7線囉..上次泳華泳我就係個個7線個到游唔到25架喇(26'01)..今次我同自己講...我上次係個到拎唔到ga野今次一定要係個到拎返呀 ..之後游完第一組就到我喇...我冇諗過點游..只係知要盡全力..唔好理陣間個800米..整一整條flask skill就上台喇..彈出去個時就諗個撻衰左tim..諗左5下手就冇理喇...沖沖下就上水吸第一下氣望一望..唔係嘛..點解望到1線ga..唔通佢地個個游27?...之後冇理到..沖左過去先算..今次用左3下氣過去..俾平時多左一下..我唔理咁多...望下個時間先..25'85..yeah .游到25喇長池...之後就拿拿聲行去放鬆..游左200米就上水喇..之後同佢地個個傾左一陣..就上返去看台喇...上去個刻俾楊生捉住左..同我傾返頭先個50米.佢同我講我個出發唔好仲話lee d要練架喎...其實 lee d我知架...佢仲數到我第一下氣係第18下手之後第二下係32下手..成個50米差唔多要成40下手到...嘩...睇黎我d技術真係要改一改囉...之後佢同我講放鬆仲未夠架喎..我話我有野做我要走喇..佢就放我走喇 ...我拿拿聲拎野走..連flask skill都冇時間脫呀..(個時10:15).之後坐father車個時就係到換衫喇..今次真係要著住條泳褲跑喇 ..去到放低個bag就召集喇..累到想死呀..去到召集仲喘緊氣..之後拉下根就黎喇..今次800米唔止有阿競同仲有基佬,大傻等等.成班最慢都2"20呀..不過基佬個邊話聽日要跑學界今日唔沖喎..佢仲問我"跑個時不如一齊傾計囉"..我唔知點解今次我好狠咁同佢地講"我游完水過黎係為左拎牌架..唔係我唔會趕過黎喇"..我好少會咁同佢地講架..個時仲係好辛苦架仲喘緊氣....之後2min就開跑喇..我集中返精神之後就行去上線喇..望一望(我要好似人地咁,將我個800送俾).開跑喇...阿競一馬當先...後面就有3個小鬼跟住佢 ..我係第5位.去到200米個時基佬沖上黎同我講"喂..等下我喇..傾下計喇"我冇理佢 ..照跑...之後唔知佢點喇呀 ....我大約同前面差4-5秒到喇...阿競第一個400開1"00我就開1"05..(仲係頭先個排名呀)一去到500米個時前面個3個就拉曬車..(特別係第2個個)我先係570米個到過左第4個個之後之後就係650米過左第2個個..係700米個時過頭先第3個個(因為第2個拉車所以係600米原本第3個個就沖左上去)..到左最後150米喇...阿競早早係我前面..差成50米喇.追唔到架喇...之後我就係100米個到做最後ga沖刺..我好驚有人係後面沖上黎囉..最後第2沖線(拎左2年都第3今次唔次蟬聯喇)..又破左我個800BT tim...快左1秒..之後累到坐左係到...其實係唔岩架,好易暈架(大家唔好學)..之後仲要立即領獎..我係冇曬力行囉 ...仲著住釘鞋..領完獎個個第3名同我講..我個後勁好勁...我同解釋返.."其實我同阿競跑左好多次架喇..我都知佢跑2"06頭400跑開1"00所以一定唔會死跟佢...但你地唔同..你地唔知,so就算我同你跑ga時間一樣,你頭400米快我咁多..最後可能拉車架.."之後我死左係放左釘鞋個到...休息左好耐先上返去..望一望個鐘..下..11:15...1個鐘唔使..連破自己50自同800BT都算係咁喇...之後搵基佬個班傾計係到同佢地玩藍芽..(基佬勁想要我電話個個靚女囉..但我藍芽又搵唔到佢喎..最後只係send到俾傻鄰同大傻..哈哈哈 )由運動場send到m記之後我返運動場佢地就走喇..佢地走姐係佢地學校有機會唔出陣間ga4x400喇 ..之後就出去食lunch..搵搵下搵唔到阿競..call下佢...原來佢走左囉..我正想趕去搵佢點知俾嵐拉住(咁出奇!?)..佢叫我help佢買lunch喎...之後講完就走喇..(幾耐冇同佢講野呀...一係唔講一講就講lee d野..)之後就同阿競佢食喇...小秉因為要跑200所以冇同我地食...我地食左一陣都食唔曬d野...(方生真係講得岩呀...做完劇烈運動你係唔係好想食野架)..之後同嵐,阿賤買lunch之後就上返去喇..(冇同某d人買lunch真係sorry..我地真係冇曬手喇 )返到去又係周圍同人傾計..因為4x400之前仲有5000米..個時熱身都唔遲...同阿純係到傾泳隊d野..唔傾唔知我同佢好多諗法都一樣..點樣令泳隊d人有進步...但係伍sir成日做野咁有原則..我都唔想話佢d咩喇...傾到阿競跑400米就落去睇喇...最後阿競差少少先跑到52"51(記錄)..唉..唔緊要喇..你仲有傷在身呀嘛....同時間嵐都係到跳緊高..佢跳過佢自己BT個時..幾開心呀...到佢跳個記錄154個時..個個都好緊張..佢第一次只係差少少係(個腳kick少少姐)..我諗住第2跳實得..點知班友係到引佢笑..諗住叫佢放鬆d..正一白痴..咁緊張關頭..心理係好重要架嘛...唔可以太緊張又唔可以太放鬆..你引佢笑..佢放鬆太多咪係咁先囉...個時只有自己幫自己..之後第2跳係差到 ...都唔知做緊咩...第3跳唔使講喇..衰左...雖然佢跳過自己記錄但係咁樣而破唔到大會記錄...真係有d可惜..不過佢都好叻架喇 ...睇完人地喇...到自己喇...5000個時一到聽歌一到拉根,唔好俾個人咁緊張..話曬今日都去左好多體力嘛...睇完4x100..就到我地出場喇..今次我地用左個新人---張道昌...今次我地陣容同上次離島差唔多只係由小秉換成張道昌(lee個轉變令到小秉好唔開心)...5:30就開跑..今次我最大敵人只有伍若如..佢地上次羸我地一秒..今次要羸佢地2秒先得喇...而今次lee個4x400米可能係我同阿競最後夾ga4x400米...意義重大...黎喇..我地開頭都係諗住張道昌第2-4返黎..點知佢跑個57出黎差唔多同伍若如一齊交..之後家誠一接棒就爆喇..cut左個靚個班香港小姐ga cut線..lu開伍若如個個人...仲係第一個過200起點ga人..我諗住..冇死喇..仲唔嬴? ..點知最後伍若如個個爆返上黎..但家誠都唔係流ga..爆返上黎..快過佢地0.5秒交棒俾我..我一拎到就食左伍若如個條友ga位等佢過唔到我...之後我就沖200喇..照常我會係220-280個到慢左架..我係個時望一望後面見到條友差好多喎..望完就爆...阿競都準備接棒喇...點知爆到仲有30米個時伍若如第4棒都開始move..唔係呀嘛..追到上黎?好...我再加速..第一個交棒俾阿競..交完俾阿競之後成個人軟曬...冇曬力...最後阿競第一返黎..佢返左黎個時我就攬住佢轉左個圈..因為太累只係轉得一個...而時間都俾左我地一個好大ga驚喜..3'42"91..同我地上年跑出黎3'41"87ga時間差少少..但係個次我地係我,阿競,臻同阿倫做出黎架喎...個時我地咁強都只係跑到3'41"87..而家換左2個人都有3'42"91..早知再跑得放d喇..何況個記錄都係我地ga..唔緊要喇..跑完就去換衫喇..之後成班人落去荃灣食飯...我地一到食飯一到係到講笑..今次食飯要小心講野呀.因為今晚個個情緒都好激動....講左某d字同講錯野都會捉動人心架......食到9:30就返去喇...去到city個時傻欣打黎..同佢傾左一陣(佢又買左對跑鞋囉..近來個個都買新鞋ga)..then行去坐mtr...係mtr打俾$家姐..佢仲有3日就走喇...好唔捨得佢呀..但只要諗起佢一個月後就會返黎..唔捨得ga感覺立即冇曬 ....返到屋企help人做下功課..做完就訓囉...好累呀今日.....

發表時間:2005-11-13 11:36 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2005 年 11 月 12 日  星期六   晴天


出左d咩錯呀? 不安 分類: 未分類

今日下午先要游錦標賽..so早上就返去體院練水喇...方生都係叫我地游好少姐姐...之後做下d基本野拉下根就完喇...同大佬文去左食早餐..佢聽日先有得游..今日就去睇...我下午游所以要返屋企拎野先...返到屋企睇左陣鋼鍊就出去喇...12:00出去12:30到點知比賽個邊12:35食lunch囉...玩野呀?之後諗住搵返d fd..點知冇..1:00熱身但我連位都冇得坐...會個d人又唔多識喎...so1:00我冇落去熱身呀...我游最尾個項都唔知等到幾點..之後搵到阿隊佢...坐低左就係到睇比賽喇...100自個個人超勁囉..游52秒..香港已經幾年冇人游到52架喇..佢頭50游25'87之後last個25米係到加速囉...勁呀...52秒 ...睇完100自就到50蛙個時就落去熱身...游游下發覺有d問題...爆唔起ga..游多幾個就上水喇...之後係到拉根睇比賽喇...睇左我偶像個400im...佢游完都差唔多到我喇..我行去召集個到等..岩岩我偶像放鬆返上去...我望左佢一陣..之後佢就望過黎..對望左一陣...勁 ..之後要游喇...游黎游去都係個班人喇.都冇諗要游頭3...游個好成績姐...本來都冇咩架...唔知點解一叫完名..睇睇d人..成個人緊張曬囉...怯曬場 ...之後到上線個陣本來定左一定..但係都唔好囉...落到水個陣...都ok..吸第一口氣我已經見到我對面個個囉...唔係咁驚呀嘛...咁快就lut我咁多?又怯過囉我...最後用3下氣就到喇...望一望個時間..o my god..28"96...唔係化?96?...俾我bt慢0.86..我仲諗住係27"96 ...唉..我都唔知今次做咩...成個人怯曬...明明同自己講..唔好理人地游好自己架嘛...一到放鬆一到都諗唔明...之後上水更衣走喇...返到去就訓左4個鐘...起身玩陣電腦就拾聽日比賽d野..之後就訓囉...聽日50自唔可以再係咁架喇...

發表時間:2005-11-12 10:08 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]