軒之日記錄
morten0903
暱稱: 軒
性別: 男
國家: 其他國家
地區: 其他地區
網站連結
$家姐xanga
+琪xanga
2寶xanga
3寶xanga
dicky xanga
Hidy xanga
Queenie xanga
癲馬xanga
小倩xanga
阿競xanga
阿欣xanga
阿嵐xanga
阿晶xanga
芯苗xanga
金sir xanga
最新文章
好快又返香港喇...
隨筆...
好耐未試過出去玩囉.....
家姐....過黎玩喇...
早知你地架喇…/我好擔...
每月文章
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌統計
文章總數: 1164
留言總數: 234
今日人氣: 58
累積人氣: 19092
站內搜尋
2006 年 2 月 26 日  星期日   雨天


tried day~ 不安 分類: 未分類

今日起身冇咩做..諗住出街..點知竟然下雨囉……我只好係屋企玩電腦喇…12點幾先出街..試下行去學校點知勁熱….我成個人係出水囉條友明明同我講行 25min就到喇….係我用左成1個鐘先到囉..我自問我自己都行ga speed都算快呀我用1個鐘ga..佢地 25min就行完?...$家姐話佢地有5對腳架?”…行完之後就去shopping….個條街我上次去已經行過喇..所以我去左買lunch食先..買左個pie一到食一到打俾$家姐傾電話喇佢話有大富翁玩囉….so?..咁又點呢?...我驚我個d人連大富翁;都唔知係咩喇之後行左去圖書館..一入到去勁多d電腦喎但好多人用囉..岩岩俾我見到有一部冇人用點知我一坐落去..望一望部電腦….都唔知點用..yahoo都上唔到…(粗口)…我呆左陣之後我靈機一觸..把佢地條上網line pull out之後put in my 手提電腦到….哈哈哈..之後上到網喇….唔知佢俾唔俾喇….用左先算….今日都係同hidy chat..但我都係收唔到d….之後就返去屋企食完dinner就訓囉好累呀今日聽日要返學囉..玩左9個月喇

 

發表時間:2006-02-28 11:41 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 2 月 25 日  星期六   晴天


THE FRIST DAY~ 滿足 分類: 未分類

今日9點幾就到喇...係飛機食完就訓..起身又食咁就8個鐘喇….去到仲好精神tim…之後我就去左我要住個間屋到喇間屋好大囉間屋係我屋企ga2倍囉….之後我一睇我間room....=0=..好大again…..點知個個人同我講lee到盡量唔好用電話同冇得上網架…what?...冇得上網咁點算呀?...佢話出去圖書館先有得上….咁都好d….then我就去買野喇買左張電話卡..之後就去uncle到上網同打電話喇….點知打唔通俾屋企..so等多陣就打俾阿競喇..傾左陣本來想傾多陣..但唔知講咩好….之後同hidy玩多陣msn電腦就冇電囉…..…..之後uncle就車我返去喇..原來我間屋仲有2個學生囉但係佢地出左夜街見唔到佢地今晚dinner..都唔知咩黎好怪ga..是但食完就算喇食完玩多陣電腦就訓喇~

 

發表時間:2006-02-28 11:39 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 2 月 24 日  星期五   陰天


BYEBYE! 分類: 未分類

今日係我係香港ga最後一日….

琴日約左阿欣今日6:30係佢屋企留下等佢..點知我成6:00先起身..遲到喇實我衝出去..都只可以係6:50到綠楊,..阿嵐,阿晶同阿欣己經係到等緊我喇….要女仔等我真係罪大惡極喇….我終於送左我買俾阿個條鍊喇之後我地就行上去m記食早餐喇行到上去街市..岩岩好見到蔚出taxi…今日我只係請左阿欣食本來唔想請咁少架今日出門口呀..趕過頭唔記得拎阿嵐個屈臣cert....我仲成日都話阿競唔記得拎張cert…但係最後關頭我都係冇拎ga…(真係唔好意思喇阿競). .之後我就等阿爸拎張cert黎喇..拎完就上去運動場喇….係到同佢地比賽..100h..圳竟然輸左..下!=0=…阿賤:世上冇咁多意外架….之後同佢地係咁影相癲馬:你一定要sd返俾我呀….10點幾連阿競都黎喇..之後我就準備跑3000今次我著螢光跑衫我見阿競,sir3寶都有條狗鍊..我就問左嵐借喇!嘻嘻大約12點就開始喇..本來我地諗住俾阿競拉爆李文宗ga..之後同我地組隊再跑..一彈出去就同計劃一樣點知阿競都唔係爆ga…佢係到take李文宗跑囉我就跟住金sir我地係4,5之後我跑第6…last俾書銘過….跑完濕曬囉..留左d力都大約 1 2m in跑完阿競真係過份呀..跑咁快又冇牌ga..陣間仲到接力架嘛之後我地就去食lunch.多謝癲馬請我食喇之後就返去做準備喇係更衣室拉根個時,…有個好耐ga朋友打黎係小倩....成個人係勁勁勁開心呀..如果我周圍冇人我真係會dance dance dance… 同佢傾左陣唔係要熱身都唔想收佢線架….之後joeydora都黎左..佢地真係好呀唔上堂黎接力…3點幾就黎喇係我ga理論上3 隊都係53唔跑唔知邊個嬴開跑喇..阿欣係7線所以佢領先緊…dorayummy就差唔多..之後到阿競點知交得勁衰..就算阿競其後爆都係差少少先追到(都叫你30000唔好咁快..而家精神唔集中喇3棒開始喇領先ga係阿嵐之後係阿賤,joey…joey拍住阿賤..入到第4棒喇俾棒ga次序同頭先一樣..但係圳一起就過左金sir…我就係到追..最後排位都係冇改..o…有少少失望喇但都enjoy ga..之後我地就係到等拎牌同影相喇之後就留係運動場玩喇..雖然下雨但我地依然玩得盡興..最精彩都係唱會歌真係好好笑呀之後由於太大雨喇..所以入返去傾計喇..個時我都忍唔住下雨了…..5:00就去換衫..我地係到玩..玩左勁耐先走之後去m記食野之後就落去喇..sir請我地食雪糕之後就同癲馬搭車喇同小秉,阿晶,et,青姐講byebye….同阿欣講個時真係好唔捨得..之後癲馬想喊就喊喇..唔使住呀?…之後佢冇喇喇話行去車尾話唔想見d..?..是但喇咁….等左一陣先搭車去到太子我正想同癲馬講byebye個時阿欣同金sir突然出現嚇死我喇又係金sir ga鬼主意之後對住阿欣…..我唔知講咩好..只係想….之後就上電梯走今次真係落得出雨點知回頭一望佢地上左黎..立即變返晴天喇今次真係同阿欣拜拜喇…. 返到屋企就食飯喇之後就拾野喇..走囉係到住左17..返黎個時都唔知係咪lee到囉..(因為佢地諗住搬嘛).之後就去機場..係車到收到好多人ga電話同sms..多謝你地呀sir 留左個口信..話阿欣喊..我勁緊張囉….打俾阿欣點知原來金sir講大話好好玩呀?明知我緊張佢架之後就諗住放行李喇..點知一check..passport唔係我ga?...之後我mum &daddy就趕返去拎喇..個時佢地都黎喇..我問hidy拎個cake..因為唔拎得入去..我又要食曬佢喎勁大個囉但勁好味呀 但係好膩囉..食左一d就頂唔順..只好俾d佢地食…(hidy:sorry..我請左槍tim)….之後係到勁影相..個時小倩又打黎喇..但係因為時間保貴..只可以同佢傾一陣….之後就同佢地玩喇..到入去個時因為好趕..只係攬到阿競一個..其實我想攬曬架我同阿競真係喊真得好激動呀 ….well…做左兄弟咁耐..係會咁架喇….入左去之後冷靜左就趕上機喇..要搭車去入口囉去到個時..都未上得機….…12:15起飛..開始我人生ga新一頁.....

                                     朋友們我地07年見 !!

發表時間:2006-02-26 12:36 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 2 月 23 日  星期四   晴天


聽日就走喇...都玩左好耐喇~ 驚訝 分類: 未分類

今日早上做lee個最後衝刺..拾拾拾..拾到4點幾就出去練水喇...今日練水真係金..金過金嘉輝呀...方生竟然同我地講陸上只係做15min...佢平時要做30min ga野...壓縮到15min...勁辛苦...之後落水仲勁...2組400-300-200-100-50x2...take my life喇...一落到水其實對腳都冇左70%架喇..最後游完係得返5%囉..300蝶同100自係游得最衰ga..其他ok喇...算係咁喇...游完真係冇咩力...之後就去換衫走喇...見到佢地走..我冇前幾日咁傷感...可能因為我下年返黎泳..好多個仲係到喇...但我都會掛住佢地ga...希望返黎可以同佢地同一level喇....行行下阿峰問我對隊中邊個女仔有好感..我講下架姐..第一個係玩佢架姐...點會xu呀?....一定係阿欣喇...xu頂多咪第4...我睇下阿峰有咩反應之嘛...之後同佢地搭車...同阿欣傾計個時..另一個阿欣打黎..但我一句"珍惜眼前人呀嘛"就收左佢線喇...送完阿欣返去..之後先再打返電話俾另一個阿欣補返....之後就去深水涉食飯喇....食壽司..我食左2日喇都...今日我地男子組多左臻就少左阿競...連同hidy..7個人...成班人著曬校服....食下玩下食下玩下..玩到9點幾就走...阿競喇..話黎唔黎勁唔俾面喇...好在佢都專誠拎返張cert俾我...唔係..我聽日食早餐就大鑊喇..之後同佢地搭返tw..之後再返太子..hidy夠左我4個站..之後就同癲馬傾電話傾到返屋企喇...返屋企拾下野囉..希望食完hidy個cake冇事喇!

上個星期成日都有女仔陪...今日星期就成日都係男仔陪..真係唔諗唔知呀~

發表時間:2006-02-23 11:10 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 2 月 22 日  星期三   晴天


又係食完飯去打機~ 傷心 分類: 未分類

今日早上10點幾起身..之後係屋企拾野...有好多野都唔要囉...又有好多野拎唔走..唉...5點幾就出荃灣喇..係街到撞到嵐..但係只係擦身而過...行左一陣諗到有野同佢講架喎..但係算喇...之後上左去m記等阿聰同蔡蔡放工喇...之後連同樂妖一齊落去喇...去英皇食飯喇..之前去左大河道m記拎返張cert..點知阿競喇...拎錯左 ...唔係拎錯我個張喎..係拎錯嵐個張喎..真係打得少呀...我星期一已經千叮萬噣叫佢唔好拎少呀,拎錯呀等等...咁都可以錯ga...錯係我個張都冇問題呀...錯係佢個張先係問題呀嘛....我拎唔到聽日點約佢食lunch呀?...頭先見到佢好在冇講..如果約左...我要你條命呀!...真係嬲呀 ...咁都有得錯ga...唔係hidy係到..一早出口嘈你喇!....之後就去返英皇食飯(hidy:其實我知係邊架..我問個時你唔使咁大反應囉)..今晚我地食左韓燒...但我地係痴線到咩都拎黎燒..因為個到都有得打邊爐呀...所以我地....三文魚刺身..燒..牛肉球..燒..山根...燒..多x魚..燒.....薯條...燒....公仔麪..照燒....哈哈哈..咩都燒呀...燒完就食雪榚..我地係到偷雪榚..笑死左..之後傾到9點幾就走喇...之後我地係去打機....2個鐘燒左$12..太平喇d機..玩到11點幾就走喇~..阿競又話返屋企之後拎返俾我...而家2點幾喇..電話都冇個..好在一開始就唔信佢...唔係又俾佢呃多次..我係到講只係表示我地琴日食飯講d野...唔係講大話架...

發表時間:2006-02-23 02:22 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 2 月 21 日  星期二   晴天


今日有好多mission呀 開心 分類: 未分類

mission1:今日一早起身就出去睇Hidy sports day..因為佢間學校唔俾外人睇..所以只好去山頂位睇....上到去不停係咁試下部相機..走來走去...最後雖然差得差..但都睇到ga...Hidy150米就過曬人囉...之後第一衝線..我望一望1"15"10...唉...差0.11秒就破記錄囉..=o=...但我唔請佢食飯呀....之後就返屋企喇~

mission2:係屋企訓左陣就出去同金sir,3寶,小秉食飯喇...我傾傾下就發覺阿競成日都講大話..下次唔信佢架喇...食完就去搵hidy喇..佢竟然同我講佢破左記錄..下?...我明明見到電子計時破唔到架喎...佢竟然話人手破左...明明又話學校計電子...而家又計人手 ..算喇....之後就去行街同打機喇~

mission3:打到3點45就上去泳池喇..本來諗住教水ga..點知阿sir又話全男班唔使教..就咁游..what? ...我咩都冇喎?點游呀..之後阿sir傾左陣就上返學校打波喇...係學校走黎走去..玩到5點幾就同阿晶走喇...送完佢搭車就出TST喇~

mission4:7點鐘岩岩好去約會ga地方...等左陣佢地就黎齊喇..之後我地就去食飯喇...今日6個男仔講野開放好多...哈哈哈...我強調係叮噹開左個頭先呀...不過有d位真係好爆笑呀...食到8點幾去左打機喇..係咁打打打..打到冇曬$就走喇..之後去左9公到影相...影完就走喇...見到一個一個走個時..真係... ..係9龍游ga日子真係幾開心架...

發表時間:2006-02-22 12:07 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 2 月 20 日  星期一   晴天


影齊青年軍 開心 分類: 未分類

今日起身之後就出去同阿媽行街買野之後周阿女麻佢地飲茶飲到2點幾就返屋企..訓左陣就出去練水喇...因為基於今晚唔游所以要中午游喇~..去到都係見到個d人呀...不過今日落水個時唔知諗緊咩...炒左落去底..勁痛...今日都游得ok呀...3000~4000岩曬...最後個倨潛水...我可以潛到50米喇...yes..我上次潛好似唔知潛30幾米..今次勁左..游完就同佢地影相喇...之後就成班人走喇...返左荃灣搵阿競同金sir食飯...今日我地吉野家食...食完就係到睇從前d影片喇...真係笑得死呀...之後就返屋企喇...收完阿競d相就開始整video..整到3點幾....試多幾次.....就訓喇~

發表時間:2006-02-20 11:17 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 2 月 19 日  星期日   陰天


總結:D1短池賽PART1,2,3 驚訝 分類: 未分類

 

50

100

200

28"48

1'03"69

2'36

32"78

1'10"09 (PB)

/

34"06 (PB)

1'15"00 (PB)

/

/

57"08 (PB)

/

發表時間:2006-02-19 10:40 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 2 月 19 日  星期日   晴天


last ga D1..有喜有悲喇~ 分類: 未分類

今日8:00起左身之後..就出荃灣比賽喇...今日係last ga d1..我一定要游好佢呀..我同屋企食完早餐就返一返學校喇..因為佢地家長日..傾左一陣就落去泳池喇..9點幾等到12點幾先游...等左幾耐呀...3到同阿峰佢地係咁傾計...第一項目係50蝶..勁多人囉..叫名個個又細聲,上線又快...玩野咁...完全係準備唔到喇..成個人緊張曬囉....最後游28"48..o my god...何其差呀!...我都唔知做咩ga...之後嬲嬲地去食lunch喇..食完就返去準備100自喇...100自對上個次游係1"00...其實我好耐未游過59之前架喇..今日有d緊張呀....出發ok喇...第一個50就27"42之後75就42秒...最後57"08...唉...0.08秒..真係大整蠱呀...我覺我我開頭50米太慢...26秒就差唔多...最後就游我一生第一次ga100背喇...根本上我係完全唔識游背架...我今ga taget係嬴到馬之婷...因為我記得我上次練習係同佢不分勝負架..之後都冇游過喇...佢游先..游1"12..嘩...我係到諗我真係有機會輸喎...到我個時..我仲係諗緊lee樣野...bi左之後就專心返喇...開頭50都ok..點知尾個到勁辛苦..拉曬車...最後1'10"09..唔係嘛...差0.09?...算喇..完左taget就得喇..之後放完鬆就去影相喇...同勁多影...哈哈哈..差個幾個遲d影返...之後就成班人企係到睇成績...之後就各自搭車返屋企喇....返到屋企hea左陣就要出去食飯...10點幾返到屋企....咩都唔想做只係想訓覺~

最後50蝶由原先報ga時間排係17升左去15,100自就由排18升左去15,而100背係由排19升左去13喇~

 

發表時間:2006-02-19 10:12 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 2 月 18 日  星期六   陰天


yeah...有cake食~ 驚訝 分類: 未分類

今日一早就去練水喇..仲有少少傷..不過都游得幾好..之後就同樺樺,司欣走..司欣又俾方生話似香雞喇...哈哈哈..真係爛gap呀...之後就返屋企食lunch喇...係完就訓左覺喇...訓訓訓..訓到4點幾先起身..之後我係到..大鑊..我好似約左卓敏2點幾架喎...之後4點45就出去喇...個時打左俾卓敏..好似佢都訓緊姐...之後5點幾就入左青衣俾返禮物佢喇...本來諗住只係地鐵站俾野佢就算喇..點知我地企係到傾計..傾傾傾...但我地成日講黎講去都係個個大前題囉...傾到6點幾..差d過左90min..仲俾我撞到金sir,3寶同2寶 ...出左去之後送緊佢返屋企hidy打黎..問我係邊..我趴好答佢..係青衣運動場個到...佢問係咪我去到個到練..我仲整蠱佢話係...之後送完佢返屋企就去荃灣喇....7點就上到去城門谷...點知得hidy同佢2個fd..之後我就坐係到睇佢地練跑同俾意見佢地點跑喇...同佢地傾傾下就走喇...之後去左買野食..之後我就送左去搭車喇...等車個時我同hidy make d agreement...如果佢星期2跑4001米跑到1'14"99ga話我就請佢食飯 ..之後我立即問佢"你又話整cake俾我食ga"..講講下之後真係有得食架喎...yeah~ 之後就返屋企聽903聽完就訓囉...聽日D1...爆盡呀!

發表時間:2006-02-19 12:31 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]