| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 2 月 26 日 星期日  |
tried day~  |
分類: 未分類 |
今日起身冇咩做..諗住出街..點知竟然下雨囉……我只好係屋企玩電腦喇…12點幾先出街..試下行去學校…點知勁熱….我成個人係出水囉…條友明明同我講行
25min就到喇….但係我用左成1個鐘先到囉..我自問我自己都行ga speed都算快呀…我用1個鐘ga路..佢地
25min就行完?...學$家姐話”佢地有5對腳架?”…行完之後就去shopping喇….個條街我上次去已經行過喇..所以我去左買lunch食先..買左個pie食…一到食一到打俾$家姐傾電話喇…佢話有大富翁玩囉….so?..咁又點呢?...我驚我個d人連大富翁;都唔知係咩喇…之後行左去圖書館..一入到去勁多d電腦喎…但好多人用囉..岩岩俾我見到有一部冇人用…點知我一坐落去..望一望部電腦….都唔知點用..連yahoo都上唔到…(粗口)…我呆左陣…之後我靈機一觸..把佢地條上網line pull out之後put in my 手提電腦到….哈哈哈..之後上到網喇….唔知佢俾唔俾喇….用左先算….今日都係同hidy chat..但我都係收唔到d相…唉….之後就返去屋企…食完dinner就訓囉…好累呀今日…聽日要返學囉..玩左9個月喇…
|
| 發表時間:2006-02-28 11:41 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 2 月 25 日 星期六  |
THE FRIST DAY~  |
分類: 未分類 |
今日9點幾就到喇...係飛機食完就訓..起身又食…咁就8個鐘喇….去到仲好精神tim…之後我就去左我要住個間屋到喇…嘩…間屋好大囉…間屋係我屋企ga2倍囉….之後我一睇我間room....=0=..好大again…..點知個個人同我講lee到盡量唔好用電話同冇得上網架…what?...冇得上網…咁點算呀?...佢話出去圖書館先有得上….咁都好d….then我就去買野喇…買左張電話卡..之後就去uncle到上網同打電話喇….點知打唔通俾屋企..so等多陣就打俾阿競喇..傾左陣…本來想傾多陣..但唔知講咩好….之後同hidy玩多陣msn電腦就冇電囉…..唉…..之後uncle就車我返去喇..原來我間屋仲有2個學生囉…但係佢地出左夜街…見唔到佢地…今晚dinner..都唔知咩黎…好怪ga味..是但食完就算喇…食完玩多陣電腦就訓喇~
|
| 發表時間:2006-02-28 11:39 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 2 月 24 日 星期五  |
2006 年 2 月 23 日 星期四  |
聽日就走喇...都玩左好耐喇~  |
分類: 未分類 |
今日早上做lee個最後衝刺..拾拾拾..拾到4點幾就出去練水喇...今日練水真係金..金過金嘉輝呀...方生竟然同我地講陸上只係做15min...佢平時要做30min ga野...壓縮到15min...勁辛苦...之後落水仲勁...2組400-300-200-100-50x2...take my life喇...一落到水其實對腳都冇左70%架喇..最後游完係得返5%囉..300蝶同100自係游得最衰ga..其他ok喇...算係咁喇...游完真係冇咩力...之後就去換衫走喇...見到佢地走..我冇前幾日咁傷感...可能因為我下年返黎泳..好多個仲係到喇...但我都會掛住佢地ga...希望返黎可以同佢地同一level喇....行行下阿峰問我對隊中邊個女仔有好感..我講下架姐..第一個係玩佢架姐...點會xu呀?....一定係阿欣喇...xu頂多咪第4...我睇下阿峰有咩反應之嘛...之後同佢地搭車...同阿欣傾計個時..另一個阿欣打黎..但我一句"珍惜眼前人呀嘛"就收左佢線喇...送完阿欣返去..之後先再打返電話俾另一個阿欣補返....之後就去深水涉食飯喇....食壽司..我食左2日喇都...今日我地男子組多左臻就少左阿競...連同hidy..7個人...成班人著曬校服....食下玩下食下玩下..玩到9點幾就走...阿競喇..話黎唔黎勁唔俾面喇...好在佢都專誠拎返張cert俾我...唔係..我聽日食早餐就大鑊喇..之後同佢地搭返tw..之後再返太子..hidy夠左我4個站..之後就同癲馬傾電話傾到返屋企喇...返屋企拾下野囉..希望食完hidy個cake冇事喇!
上個星期成日都有女仔陪...今日星期就成日都係男仔陪..真係唔諗唔知呀~ |
| 發表時間:2006-02-23 11:10 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 2 月 22 日 星期三  |
2006 年 2 月 21 日 星期二  |
今日有好多mission呀  |
分類: 未分類 |
mission1:今日一早起身就出去睇Hidy sports day..因為佢間學校唔俾外人睇..所以只好去山頂位睇....上到去不停係咁試下部相機..走來走去...最後雖然差得差..但都睇到ga...Hidy150米就過曬人囉...之後第一衝線..我望一望1"15"10...唉...差0.11秒就破記錄囉..=o=...但我唔請佢食飯呀....之後就返屋企喇~
mission2:係屋企訓左陣就出去同金sir,3寶,小秉食飯喇...我傾傾下就發覺阿競成日都講大話..下次唔信佢架喇...食完就去搵hidy喇..佢竟然同我講佢破左記錄..下?...我明明見到電子計時破唔到架喎...佢竟然話人手破左...明明又話學校計電子...而家又計人手
..算喇....之後就去行街同打機喇~
mission3:打到3點45就上去泳池喇..本來諗住教水ga..點知阿sir又話全男班唔使教..就咁游..what?
...我咩都冇喎?點游呀..之後阿sir傾左陣就上返學校打波喇...係學校走黎走去..玩到5點幾就同阿晶走喇...送完佢搭車就出TST喇~
mission4:7點鐘岩岩好去約會ga地方...等左陣佢地就黎齊喇..之後我地就去食飯喇...今日6個男仔講野開放好多...哈哈哈...我強調係叮噹開左個頭先呀...不過有d位真係好爆笑呀...食到8點幾去左打機喇..係咁打打打..打到冇曬$就走喇..之後去左9公到影相...影完就走喇...見到一個一個走個時..真係...
..係9龍游ga日子真係幾開心架... |
| 發表時間:2006-02-22 12:07 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 2 月 20 日 星期一  |
影齊青年軍  |
分類: 未分類 |
今日起身之後就出去同阿媽行街買野之後周阿女麻佢地飲茶飲到2點幾就返屋企..訓左陣就出去練水喇...因為基於今晚唔游所以要中午游喇~..去到都係見到個d人呀...不過今日落水個時唔知諗緊咩...炒左落去底..勁痛...今日都游得ok呀...3000~4000岩曬...最後個倨潛水...我可以潛到50米喇...yes..我上次潛好似唔知潛30幾米..今次勁左..游完就同佢地影相喇...之後就成班人走喇...返左荃灣搵阿競同金sir食飯...今日我地吉野家食...食完就係到睇從前d影片喇...真係笑得死呀...之後就返屋企喇...收完阿競d相就開始整video..整到3點幾....試多幾次.....就訓喇~ |
| 發表時間:2006-02-20 11:17 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 2 月 19 日 星期日  |
總結:D1短池賽PART1,2,3  |
分類: 未分類 |
|
|
50 |
100 |
200 |
|
蝶 |
28"48
 |
1'03"69
 |
2'36
 |
|
背 |
32"78
 |
1'10"09 (PB)
 |
/ |
|
蛙 |
34"06
(PB) |
1'15"00 (PB)
 |
/ |
|
自 |
/ |
57"08 (PB)
 |
/ | |
| 發表時間:2006-02-19 10:40 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 2 月 19 日 星期日  |
| last ga D1..有喜有悲喇~ |
分類: 未分類 |
今日8:00起左身之後..就出荃灣比賽喇...今日係last ga d1..我一定要游好佢呀..我同屋企食完早餐就返一返學校喇..因為佢地家長日..傾左一陣就落去泳池喇..9點幾等到12點幾先游...等左幾耐呀...3到同阿峰佢地係咁傾計...第一項目係50蝶..勁多人囉..叫名個個又細聲,上線又快...玩野咁...完全係準備唔到喇..成個人緊張曬囉....最後游28"48..o my god...何其差呀!...我都唔知做咩ga...之後嬲嬲地去食lunch喇..食完就返去準備100自喇...100自對上個次游係1"00...其實我好耐未游過59之前架喇..今日有d緊張呀....出發ok喇...第一個50就27"42之後75就42秒...最後57"08...唉...0.08秒..真係大整蠱呀...我覺我我開頭50米太慢...26秒就差唔多...最後就游我一生第一次ga100背喇...根本上我係完全唔識游背架...我今ga taget係嬴到馬之婷...因為我記得我上次練習係同佢不分勝負架..之後都冇游過喇...佢游先..游1"12..嘩...我係到諗我真係有機會輸喎...到我個時..我仲係諗緊lee樣野...bi左之後就專心返喇...開頭50都ok..點知尾個到勁辛苦..拉曬車...最後1'10"09..唔係嘛...差0.09?...算喇..完左taget就得喇..之後放完鬆就去影相喇...同勁多影...哈哈哈..差個幾個遲d影返...之後就成班人企係到睇成績...之後就各自搭車返屋企喇....返到屋企hea左陣就要出去食飯...10點幾返到屋企....咩都唔想做只係想訓覺~
最後50蝶由原先報ga時間排係17升左去15,100自就由排18升左去15,而100背係由排19升左去13喇~
|
| 發表時間:2006-02-19 10:12 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 2 月 18 日 星期六  |
« | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | ... | 117 | »
|