軒之日記錄
morten0903
暱稱: 軒
性別: 男
國家: 其他國家
地區: 其他地區
網站連結
$家姐xanga
+琪xanga
2寶xanga
3寶xanga
dicky xanga
Hidy xanga
Queenie xanga
癲馬xanga
小倩xanga
阿競xanga
阿欣xanga
阿嵐xanga
阿晶xanga
芯苗xanga
金sir xanga
最新文章
好快又返香港喇...
隨筆...
好耐未試過出去玩囉.....
家姐....過黎玩喇...
早知你地架喇…/我好擔...
每月文章
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌統計
文章總數: 1164
留言總數: 234
今日人氣: 38
累積人氣: 19072
站內搜尋
2006 年 5 月 31 日  星期三   晴天


好想走呀…唉….lee到真係唔掂呀 無奈 分類: 未分類

今日係第二日住係lee..一起身超凍呀 凍到我拿拿聲著衫囉之後搵唔到早餐食囉都冇野食ga…之後拎左自己包朱古力就出去練水喇出到去仲凍 ,我人生都試過一次著成4件衫架仲好凍 仲要行成 20min….冰左 但係練水出奇地游得好喎1000,900+ben,8x100背腳,700kick,4x300,3x100im,5x200,3x100蛙去自返,700自...6900..唔使計喇游得唔錯,希望下午唔好死喇之後就返去上堂又一個人悶到爆今日算精神喇,但係睇video真係好無聊囉訓左哈哈哈之後有2個人返黎遲成2個鐘..都幾過份喎之後食lunch kfc..勁好味,勁飽呀之後返去上堂喇上完就去練水喇..今日下午練水又奇蹟地游得好…3x400,3x300,2x200,12x50都游得唔錯喇之後沖12 30先上身呀,先後2平左自己自gaPB,(5,6),之後諗住食住個勢,再去破左佢..點知個3個平均都慢左0.3立即轉游蝶喇一游..3個都破PB,最尾個個去到 17’7tim…有進步呀 加上跳水應該再去可以去盡d ga…不過次次我都沖過 30, 35先停,浪費d..之後就行返屋企喇今日dinner都係冇咩食,隻狗又係到走黎走去嚇到我唔想食囉又煮得少,食唔飽 好掛住從前d好野食呀….之後發覺d女仔都唔講野ga…你地唔講野,我係答唔到嘴囉..之後返房聽架勢堂喇

發表時間:2006-06-01 07:04 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 5 月 30 日  星期二   晴天


完全係失望囉~ 不安 分類: 未分類

今日搬去新ga地方喇~今日上堂冇咩事唔講喇之後3:30uncle屋企喇搬曬野就去新屋喇好緊張呀...之後一落車隻狗就係門口..原來佢地講ga出面就係門口喇..雖然係細,但係咪又係狗囉 ..之後上去我間房,比上次細左好多,上次唔正常囉..今次可能係正常架囉..之後周圍睇下,得個大字囉所有野都係殘舊架..電視機轉唔到台ga..唔使睇喇3個女仔住左個到ga,3個得一個靚....不過lee d唔重要....之後食飯…d入得口ga..但比起上次個間,坐火箭都追唔到喇 ..之後諗住出去打電話喇行勁耐囉之後仲要等喎激死 之後就打俾阿晶喇傾得幾開心不過又好快傾完..之後打返屋企傾到9點幾就返去喇之後完全係冇野做..之後就訓覺喇..

發表時間:2006-05-31 06:55 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 5 月 29 日  星期一   晴天


聽日可以有得搬屋喇~ 愉快 分類: 未分類

今日仲係uncle到住....不過聽日就可以去第2到住喇...個到勁近泳池,雖然都係有cat &dod但係佢地話鎖係出面唔入屋架喎..咁為左safe個d taxi $...算喇~...頂硬上 ..只要我唔出出面咪得囉....之後上堂同練水都冇咩特別...練完就打俾阿晶傾電話...勁開心呀....之後食完飯係到睇火舞黃沙.....之後又上網玩msn喇...同阿欣傾左陣...之後就訓喇...

發表時間:2006-05-31 06:53 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 5 月 28 日  星期日   晴天


今日有2個朋友生日呀!(嵐,xu) 驚訝 分類: 未分類

今日來早上可以出去買野ga,但點知俾d cat & dog 阻一阻...冇得去囉~之後好悶咁係琴到睇電視..唉....之後咪又係去聽guess囉..唔去又唔得...唉...但今日好多人...坐爆曬d位...但今之我冇悶呀,我係到打機囉...哈哈哈..好衰tim...之後去食lunch真係悶到嘔完再食野之後又嘔呀....個刻真係好想返香港呀.....之後就踏單車出去做gym同body blanae喇...今日勁多人呀個room....做完就踏返去喇~...爽呀...返到去食飯..之後上網...原本今日香港下大雨...令到阿嵐比賽失手,希望佢唔好比到病喇..之後寫左陣"田徑少年"..就返房喇同chizuko 玩sms..傾到12就訓喇~

發表時間:2006-05-29 06:47 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 5 月 27 日  星期六   晴天


完全係誤會囉..邊個得閒唱衰你姐?? 無奈 分類: 未分類

今日又冇得練早水,因為車程ga問題...快d搬喇~唔想再係到喇...唔想再見到d cat &dog喇...唉....之後係到溫書喇...溫到lunch,出左去m記,算係有意義ga野架喇....之後返黎又係讀書...食飯個時又係頭D,睇左n咁次..但真係冇咩好睇..佢睇唔知咩戲,本來都想睇ga,但d cat &dog係到走黎走去呢...食完飯就打俾阿競喇...佢今日比賽嘛同問下佢有冇意見俾"田徑少年",佢今日比賽失左"腳"...唔緊要喇,經驗黎ga...之後同佢講田徑少年...把佢個火...佢話我一定寫曬佢d負面野喇...我咪話"唔係..人人都有正負2面架喇"愈講就愈火...我知佢今日比賽唔好..心情唔靚..但使唔使講到我好似有心寫衰佢咁呀?...我寫lee個劇都係想大家笑下,開心d之嘛...係呀!我係好無聊..我太悶先寫lee個劇ga...但我完全冇諗過要去間接講邊個衰,講人是非囉...嬲到我呀...如果我要講你是非,使唔使寫咁多,改曬歌詞黎唱你呀?...我係悶,但唔會做d咁ga事囉...之後完全冇mood寫落去喇~之後去訓覺喇....

我而家就post出我寫ga人物介紹出黎...如果我有講錯你ga寫左你d負面野ga..你同我講..我即改:

楊競雄吸女王(阿競) 我阿競係永不言敗!

(天生喜愛沖涼的他,常常沖涼和洗衣服令他有種別人很難得到的香味,他說話用詞千變萬化,令人意想不到,而且他對各女性也愛護有加,令他產生別人沒有的吸引力,因為這樣令他身邊的女性不斷出現,田徑之決心,可算是眾人之中最濃厚,最堅持,從不放棄田徑的心,往往令人佩服但有時因太過執著和壓力大令他自我封閉)

陳冠軒隱形俠(游水佬) 世上係冇野冇可能架~

(隱形俠的由來係因為當佢係眾人之中,可嘈可靜,可做聆聽者可做發言人,可爆GAP可接GAP的人,可現可隱的性格令到得其名,但往往因做事鬼祟,令人感到不快,雖現身處外地但都可以知道其他人的近況,就像在大家身邊隱左形一樣,他期望回來時會給眾人一個驚喜)

何秉軒半邊俠(小秉) 你係唔係架!

(表面性格很粗魯,直話直說,心直口快,常常在不適合的時間,說不合適的說話,令人感到很氣憤,但心中有著不同性格的他,很多人都不了解他的真性情,而他往往只能找到阿競成為傾訴對象,所以名字的由來是因為他只給人半性格)

金嘉輝氣氛王(sir) 唔知你啦

(可以在一眾人中製出不同氣氛,可以把歡樂的氣氛再推高,又可以把傷感的氣氛再拉低,天生說話應變力強,咩情況都可以講野講到死都叫返醒,之後笑2聲先再死過,但有時說話又可以一針見血,毫不留情,直到人們死穴,一句講曬,冇咩叻,最叻一定係把口)

張家誠真我(3) 我是我,不需要你來標籤!

(在眾人中可算是最冷靜的一個,做事不對任何人裝出虛假樣子的真我俠,做事常憑直覺,簡單明快,擁有無比的勇氣和毅力,擔當隊伍中一個鼓勵者的角色,但因為常常說話方式隱悔,同時他又樣子認真,常常會令人摸不清他的底牌) 

李俊霖飾思考(2) Impossible = I'm possible

(在眾人之中,可算是寧靜的一個,性格,不常說話,但每次出聲就會帶給眾人一個驚喜,愛思考的他,常常會有常人想不到的意見加上故人理論,而且常常在電腦中找到一些新奇的事,可以令我們知識提升,只要給他一個合適的機會,他就會大展拳腳)

溫加希可愛俠(小可愛) I am wan hidy!唔好叫我中文全名呀!

(充滿孩子氣的少女,很容易受情緒影響,look好似弱不禁風,但擁有男孩子的堅強,對於某一些事的堅定,往往令人感到出乎意料,好易嬲的她雖然常常成為talking point,但對於眾人都不離不棄,成為眾人之中一個不可少的角色)

 吳慧欣飾阿yan 你地做咩成日都蝦我架?,Never!Never!

(成日嘟起個咀的平凡人,大少事都可以笑一餐,而大少事中又可以喊返一餐,講是非,易善變,愛使錢,完全係一個香港典型少女,對於田徑,擁有比同年運動員高的實力,當潛力激發時,往往令人震驚,但因為比賽經驗不足,所以令成績時好時壞,玩多類型運動的她,對於田徑,雖不是特別喜歡,但練習時,會見到她非常認真地練習)

魏金瑧飾綱腿俠(魏金瑧)  唔係咁架其實係 

(擁有一對強而有力的大腿的綱腿俠,你會在籃球場見到他多過係運動場,他短跑能力極高,加上準確度極高和他掟蛋榚的話你必定重傷離場,在眾人中雖不常出現,但只要和氣氛王同場,雙方能力提昇,會令到現場氣氛笑滿天飛)

李曉善飾性格俠(阿賤) 最憎d...(極有性格的女子,話一就一話二就二,在眾人眼中是一個開朗少女,在田徑場是一個短跑和跨欄了得的選手,也是綱腿俠的女朋友)

劉凱蔚楓藍 我唔知呀咩都唔知架

(在我們眾人中繹演出攝影帥的角色,是吸女王的妹妹,常常在唔同的比賽中替我們拍攝我們比賽的過程,令我們回味一番,雖然不是一個顯眼的角色,但其實都站住一個重要的位置)

發表時間:2006-05-28 06:16 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 5 月 26 日  星期五   晴天


今日都溫書同練水喇~ 驚訝 分類: 未分類

今日唔使返學...但要溫書,唉~homestay個到仲未完事,煩左我成個星期,而家仲要同d cat &dog打交道多幾日囉....今日練水練得好呀....真係好!...有幾好?咪就係好之嘛....不過佢地真係傻架...爆左10幾個,last仲有人爆23秒出黎....之後又係搭巴士返屋企,點知係到打機打過曬站...上左山...要搭返車出去...等個時勁凍...之後返到去食飯....點知今日食粥同麵...我又唔食粥ga,只可以食麵,點知d麵又冇肉ga,得菜同麵..唉....我黎左咁多日都冇話有一餐係好好味架...成個星期都係咁....唉..之後都係上網....溫書...訓覺~

發表時間:2006-05-27 08:44 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 5 月 25 日  星期四   晴天


今日可以同阿晶傾電話喇~ 驚訝 分類: 未分類

今日上math...easy喇..之後去搵d agent,佢地仲未搵到地方俾我住囉..都唔知d人點做野架...要整咁耐就唔好叫我搬走喇....真係呀...要我同d cat & dog住咁多日...嚇死我...唉.之後返去喇...then就去練水喇~.今日練水發揮ok喇...我一定要努力呀....7月....之後返去食飯同上網喇..今日返風呀....好凍呀....我會講凍....幾少可呀~

發表時間:2006-05-26 09:31 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 5 月 24 日  星期三   晴天


今日都係冇咩特別野~ 滿足 分類: 未分類

今日上堂勁悶呀....一個人...悶到 呀...之後去練水...練左3日150米喇....又係一個悶野...之後返到去..都係冇咩做,聽下黃金少年同架勢堂之後就訓喇~

發表時間:2006-05-25 06:18 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 5 月 23 日  星期二   晴天


做左樣神秘野...嘻嘻 愉快 分類: 未分類

今日都係上堂喇...之後又係去練水..今日練水真係唔知做咩....游得不知所謂呀...之後係到諗...其實我係到練水真係好似冇咩進步咁喎....好失落咁....唉..而家又冇得早水...星期6又冇得練...d成績一枝箭咁下落...返香港都唔想游呀 ...但係當我係msn同鴻哥傾完d野,做左個大決定之後...我只忘記我頭先所講ga野...練得就練喇~

發表時間:2006-05-24 08:28 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 5 月 22 日  星期一   雨天


仲要俾心機練水呀~ 驚訝 分類: 未分類

今日一早起身,就要搭車返學喇..之後上堂勁悶..學d f.1野..之後上完就去練水喇...練得幾好feel喇....但係好多地方仲有得進步喇....之後返去食飯..之後又係玩下電腦..玩到點幾先訓....真係悶到嘔ga一日...聽日係ylcs水運會喇...勁想游囉....聽日冇左個50蝶記錄tim,希望個100自仲係到喇~

發表時間:2006-05-23 07:17 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]