| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 5 月 31 日 星期三  |
好想走呀…唉….lee到真係唔掂呀  |
分類: 未分類 |
今日係第二日住係lee到…嘩..一起身超凍呀
…凍到我…拿拿聲著衫囉…之後搵唔到早餐食囉…都冇野食ga…之後拎左自己包朱古力就出去練水喇…出到去仲凍
,我人生都試過一次著成4件衫架…仲好凍
囉…仲要行成
20min路….冰左
…但係練水出奇地游得好喎…1000自,900手+ben哥,8x100背腳,700kick,4x300自,3x100im,5x200自,3x100蛙去自返,700自...6900呀..唔使計喇…游得唔錯,希望下午唔好死喇…之後就返去上堂…又一個人…悶到爆…今日算精神喇,但係睇video真係好無聊囉…訓左…哈哈哈…之後有2個人返黎…遲成2個鐘..都幾過份喎…之後食lunch 食kfc..勁好味,勁飽呀…之後返去上堂喇…上完就去練水喇..今日下午練水又奇蹟地游得好…3x400,3x300,2x200,12x50都游得唔錯喇…之後沖12個
30米先上身呀,先後2平左自己自gaPB,(第5,6個),之後諗住食住個勢,再去破左佢..點知個3個平均都慢左0.3秒…立即轉游蝶喇…一游…嘩..3個都破PB,最尾個個去到
17’7tim…有進步呀
…加上跳水應該再去可以去盡d ga…不過次次我都沖過
30米,成
35米先停,浪費d力..之後就行返屋企喇…今日dinner都係冇咩食,隻狗又係到走黎走去…嚇到我唔想食囉…又煮得少,食唔飽
…好掛住從前d好野食呀….之後發覺d女仔都唔講野ga…你地唔講野,我係答唔到嘴囉..之後返房聽架勢堂喇…
|
| 發表時間:2006-06-01 07:04 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 5 月 30 日 星期二  |
2006 年 5 月 29 日 星期一  |
聽日可以有得搬屋喇~  |
分類: 未分類 |
今日仲係uncle到住....不過聽日就可以去第2到住喇...個到勁近泳池,雖然都係有cat &dod但係佢地話鎖係出面唔入屋架喎..咁為左safe個d taxi $...算喇~...頂硬上
..只要我唔出出面咪得囉....之後上堂同練水都冇咩特別...練完就打俾阿晶傾電話...勁開心呀....之後食完飯係到睇火舞黃沙.....之後又上網玩msn喇...同阿欣傾左陣...之後就訓喇... |
| 發表時間:2006-05-31 06:53 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 5 月 28 日 星期日  |
今日有2個朋友生日呀!(嵐,xu)  |
分類: 未分類 |
今日來早上可以出去買野ga,但點知俾d cat & dog 阻一阻...冇得去囉~之後好悶咁係琴到睇電視..唉....之後咪又係去聽guess囉..唔去又唔得...唉...但今日好多人...坐爆曬d位...但今之我冇悶呀,我係到打機囉...哈哈哈..好衰tim...之後去食lunch真係悶到嘔完再食野之後又嘔呀....個刻真係好想返香港呀.....之後就踏單車出去做gym同body blanae喇...今日勁多人呀個room....做完就踏返去喇~...爽呀...返到去食飯..之後上網...原本今日香港下大雨...令到阿嵐比賽失手,希望佢唔好比到病喇..之後寫左陣"田徑少年"..就返房喇同chizuko 玩sms..傾到12就訓喇~ |
| 發表時間:2006-05-29 06:47 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 5 月 27 日 星期六  |
完全係誤會囉..邊個得閒唱衰你姐??  |
分類: 未分類 |
今日又冇得練早水,因為車程ga問題...快d搬喇~唔想再係到喇...唔想再見到d cat &dog喇...唉....之後係到溫書喇...溫到lunch,出左去m記,算係有意義ga野架喇....之後返黎又係讀書...食飯個時又係頭D,睇左n咁次..但真係冇咩好睇..佢睇唔知咩戲,本來都想睇ga,但d cat &dog係到走黎走去呢...食完飯就打俾阿競喇...佢今日比賽嘛同問下佢有冇意見俾"田徑少年",佢今日比賽失左"腳"...唔緊要喇,經驗黎ga...之後同佢講田徑少年...把佢個火...佢話我一定寫曬佢d負面野喇...我咪話"唔係..人人都有正負2面架喇"愈講就愈火...我知佢今日比賽唔好..心情唔靚..但使唔使講到我好似有心寫衰佢咁呀?...我寫lee個劇都係想大家笑下,開心d之嘛...係呀!我係好無聊..我太悶先寫lee個劇ga...但我完全冇諗過要去間接講邊個衰,講人是非囉...嬲到我呀...如果我要講你是非,使唔使寫咁多,改曬歌詞黎唱你呀?...我係悶,但唔會做d咁ga事囉...之後完全冇mood寫落去喇~之後去訓覺喇....
我而家就post出我寫ga人物介紹出黎...如果我有講錯你ga寫左你d負面野ga..你同我講..我即改:
楊競雄飾吸女王(阿競) 我阿競係永不言敗!
(天生喜愛沖涼的他,常常沖涼和洗衣服令他有種別人很難得到的香味,他說話用詞千變萬化,令人意想不到,而且他對各女性也愛護有加,令他產生別人沒有的吸引力,因為這樣令他身邊的女性不斷出現,田徑之決心,可算是眾人之中最濃厚,最堅持,從不放棄田徑的心,往往令人佩服但有時因太過執著和壓力大令他自我封閉)
陳冠軒飾隱形俠(游水佬) 世上係冇野冇可能架~
(隱形俠的由來係因為當佢係眾人之中,可嘈可靜,可做聆聽者可做發言人,可爆GAP可接GAP的人,可現可隱的性格令到得其名,但往往因做事鬼祟,令人感到不快,雖現身處外地但都可以知道其他人的近況,就像在大家身邊但隱左形一樣,他期望回來時會給眾人一個驚喜)
何秉軒飾半邊俠(小秉) 你係唔係架!
(表面性格很粗魯,直話直說,心直口快,常常在不適合的時間,說不合適的說話,令人感到很氣憤,但心中有著不同性格的他,很多人都不了解他的真性情,而他往往只能找到阿競成為傾訴對象,所以名字的由來是因為他只給人看一半性格)
金嘉輝飾氣氛王(金sir) 唔知你啦…
(可以在一眾人中製出不同氣氛,可以把歡樂的氣氛再推高,又可以把傷感的氣氛再拉低,天生說話應變力強,咩情況都可以講野講到死都叫返醒,之後笑2聲先再死過,但有時說話又可以一針見血,毫不留情,直到人們死穴,一句講曬,冇咩叻,最叻一定係把口)
張家誠飾真我俠(3寶) 我是我,不需要你來標籤!
(在眾人中可算是最冷靜的一個,做事不對任何人裝出虛假樣子的真我俠,做事常憑直覺,簡單明快,擁有無比的勇氣和毅力,擔當隊伍中一個鼓勵者的角色,但因為常常說話方式隱悔,同時他又樣子認真,常常會令人摸不清他的底牌)
李俊霖飾思考王(2寶) Impossible = I'm possible
(在眾人之中,可算是寧靜的一個,性格內歛,不常說話,但每次出聲就會帶給眾人一個驚喜,愛思考的他,常常會有常人想不到的意見加上故人理論,而且常常在電腦中找到一些新奇的事,可以令我們知識提升,只要給他一個合適的機會,他就會大展拳腳)
溫加希飾可愛俠(小可愛) I am wan hidy!唔好叫我中文全名呀!
(充滿孩子氣的少女,很容易受情緒影響,個look好似弱不禁風,但擁有男孩子的堅強,對於某一些事的堅定,往往令人感到出乎意料,好易嬲的她雖然常常成為talking point,但對於眾人都不離不棄,成為眾人之中一個不可少的角色)
吳慧欣飾阿yan 你地做咩成日都蝦我架?,Never!Never!
(成日嘟起個咀的平凡人,大少事都可以笑一餐,而大少事中又可以喊返一餐,講是非,易善變,愛使錢,完全係一個香港典型少女,對於田徑,擁有比同年運動員高的實力,當潛力激發時,往往令人震驚,但因為比賽經驗不足,所以令成績時好時壞,玩多類型運動的她,對於田徑,雖不是特別喜歡,但練習時,會見到她非常認真地練習)
魏金瑧飾綱腿俠(魏金瑧) 唔係咁架…其實係… (擁有一對強而有力的大腿的綱腿俠,你會在籃球場見到他多過係運動場,他短跑能力極高,加上準確度極高和他掟蛋榚的話你必定重傷離場,在眾人中雖不常出現,但只要和氣氛王同場,雙方能力提昇,會令到現場氣氛笑聲滿天飛)
李曉善飾性格俠(阿賤) 最憎d人...(極有性格的女子,話一就一話二就二,在眾人眼中是一個開朗少女,在田徑場是一個短跑和跨欄了得的選手,也是綱腿俠的女朋友)
劉凱蔚飾楓藍 我唔知呀…咩都唔知架
(在我們眾人中繹演出攝影帥的角色,是吸女王的妹妹,常常在唔同的比賽中替我們拍攝我們比賽的過程,令我們回味一番,雖然不是一個顯眼的角色,但其實都站住一個重要的位置) |
| 發表時間:2006-05-28 06:16 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 5 月 26 日 星期五  |
今日都溫書同練水喇~  |
分類: 未分類 |
今日唔使返學...但要溫書,唉~homestay個到仲未完事,煩左我成個星期,而家仲要同d cat &dog打交道多幾日囉....今日練水練得好呀....真係好!...有幾好?咪就係好之嘛....不過佢地真係傻架...爆左10幾個,last仲有人爆23秒出黎....之後又係搭巴士返屋企,點知係到打機打過曬站...上左山...要搭返車出去...等個時勁凍...之後返到去食飯....點知今日食粥同麵...我又唔食粥ga,只可以食麵,點知d麵又冇肉ga,得菜同麵..唉....我黎左咁多日都冇話有一餐係好好味架...成個星期都係咁....唉..之後都係上網....溫書...訓覺~ |
| 發表時間:2006-05-27 08:44 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 5 月 25 日 星期四  |
今日可以同阿晶傾電話喇~  |
分類: 未分類 |
今日上math...easy喇..之後去搵d agent,佢地仲未搵到地方俾我住囉..都唔知d人點做野架...要整咁耐就唔好叫我搬走喇....真係呀...要我同d cat & dog住咁多日...嚇死我...唉.之後返去喇...then就去練水喇~.今日練水發揮ok喇...我一定要努力呀....7月....之後返去食飯同上網喇..今日返風呀....好凍呀....我會講凍....幾少可呀~ |
| 發表時間:2006-05-26 09:31 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 5 月 24 日 星期三  |
今日都係冇咩特別野~  |
分類: 未分類 |
今日上堂勁悶呀....一個人...悶到
呀...之後去練水...練左3日150米喇....又係一個悶野...之後返到去..都係冇咩做,聽下黃金少年同架勢堂之後就訓喇~ |
| 發表時間:2006-05-25 06:18 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 5 月 23 日 星期二  |
2006 年 5 月 22 日 星期一  |
仲要俾心機練水呀~  |
分類: 未分類 |
今日一早起身,就要搭車返學喇..之後上堂勁悶..學d f.1野..之後上完就去練水喇...練得幾好feel喇....但係好多地方仲有得進步喇....之後返去食飯..之後又係玩下電腦..玩到點幾先訓....真係悶到嘔ga一日...聽日係ylcs水運會喇...勁想游囉....聽日冇左個50蝶記錄tim,希望個100自仲係到喇~ |
| 發表時間:2006-05-23 07:17 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | ... | 117 | »
|