| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 6 月 10 日 星期六  |
| 下次要破2分...努力... |
分類: 未分類 |
今日出去個天已經下雨喇..仲好
tim...今日都係沖堂喇....冇咩好講...只係想講最尾個個200自...大破pb呀...哈哈哈....7月個比賽..我而家極有信心喇.....之後游完水就出去唐人區食早餐同買野食...因為uncle屋企唔去得學校又唔開門喎,只好返屋企喇..之後點知琴日我唔記得拎x電器囉...冇電腦...點溫書呀?....唉....成個人係down曬囉.....不過低沉左幾min就算喇....今晚食ga野算係正常喇...食多d食多d食多d
....之後係到睇tatentic..睇到12點幾就訓喇~...
|
| 發表時間:2006-06-11 03:26 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 6 月 9 日 星期五  |
俾d正常d ga野我食得唔得呀?  |
分類: 未分類 |
今日成5:51先起身…miss左次早水…大鑊…今個星期練得8次….唉…之後keep住訓囉…今日又唔使上堂..之後8點幾返學校上網囉…9點2返到去…之後見到個it ga老師….佢話上堂喇…入黎喇…之後我諗諗..係喎…it補課喎..咩都冇tim..之後用左三寸不爛之舌美化左我冇書ga原因….之後上堂勁悶…一個人上…之後食lunch又係食飯…原來我食左4日同一樣ga野囉…我諗諗先記得…之後返去上堂等落堂…之後去練水喇…今日team meeting…同平時一樣…識聽dd喇…之後佢俾左張paper我地..係關於全年比賽…7月個3個比賽我都要miss曬…只好等8月國際短池賽同9月QLD短池賽喇….之後練水喇…都係咁喇..不過最後個100蝶真係要講一講…唔係講我..係講同我游ga人…個個澳洲代表…真係太快喇…練水之喎..之前游左咁多仲可以游57….嘩..我一落水..見到佢半個身..轉堂出黎已經見唔到水花喇…..琴日又係同游50秒100自ga sambo游100...頭50輸一個身..最後輸至少10秒…練習之喎….人生中有幸同lee班站係世界頂尖ga泳手練水…你又唔係快喎…真係好lucky囉….之後返去食DINNER喇..今日唔係琴日個D粥係D更金GA野...本來開始食個時都冇咩架...因為我遲d食ga..佢食完先..之後佢地話d meat唔好味..之後我食個時以為係牛舌..ok呀...但係咁ke ga?..我諗係煲唔夠掛..之後食喇...點知煮個個人突然話..lee d 係liver架..有牛肝同羊肝...嘩....立即變曬樣囉....之後懷著"大無畏精神"..食曬佢喇...但真係好難食囉...完全係不知所謂呀!之後上去食朱古力囉...溫左陣書就訓喇~ |
| 發表時間:2006-06-11 01:31 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 6 月 8 日 星期四  |
2006 年 6 月 7 日 星期三  |
2006 年 6 月 6 日 星期二  |
d test真係好易得咁過份?  |
分類: 未分類 |
今日成8點先起身..又要趕住返學校喇...最後遲左20min...但係入到課室..得一個人ga... 一個學生都冇...之後係到講...今次final test只係90題mc...考7課書.....你唔係呀嘛.....咁都叫final呀?....之後上堂....一個鐘返一個...最後3個人食lunch喇..之後返去止多一個鐘就完喇..之後去練水...一個字...fit...哈哈哈~...之後冇咩做就訓喇.... |
| 發表時間:2006-06-07 06:55 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 6 月 5 日 星期一  |
2006 年 6 月 4 日 星期日  |
2006 年 6 月 3 日 星期六  |
今日早上練水又跌曬watt喇  |
分類: 未分類 |
今日一起身,望一望個鐘..5:52...
....又趕又唔可以嘈喎...勁難....之後跑去泳池喇...好在都趕到....之後拉一拉根就落水喇..好似平時咁喇...2千幾熱身....之後main set衰曬d50米...唔到target...唉...成個人冇曬電咁...之後就返學校上一陣網,之後去uncle屋企hea喇...因為uncle到有tvbj睇架...之後hea左係到睇電視,睇左美味情緣,烈火雄心2同陀槍師姐3....真係好睇喇....睇左成個下午..之後係到"數獨"...計到5點幾就食飯...阿欣:如果話俾人知就唔係驚喜喇...我知阿晶一定會同你講架...你估我有冇諗到呢?..個驚喜唔係我12月24日返黎呀"...我仲係俾琴日matel講ga野驚親呀...之後就搭車返去喇....今晚好早訓...因為冇野做..... |
| 發表時間:2006-06-03 07:21 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 6 月 2 日 星期五  |
近來個個都考試..冇咩人睇blog....寫d無聊野先  |
分類: 未分類 |
今日一早仲凍..我著左5件衫囉..之後去練水都係游得唔錯喎...哈哈哈..之後行返屋企食早餐..之後又出返去學校上網喇...今日冇咩野做呀,又冇咩靈感寫劇喎...可能俾阿競講一講冇曬feel呀...你個吸女王呀...我個17日都唔搵你呀..
哼...之後就等到1點幾食lunch喇..一行出門口突然想飲媽媽奶(維他奶)喎
...之後就走去買喇..因為上次搵書個時,經過間唐人店..個到有..行左20min之後企左係到諗飲維他奶好定麥精好?...之後都係飲維他奶,買完又行返幾條街,食三文治喇..之後又係返學校囉....上到練水時間..就行去車站..係個到見到matel...之後一齊搭車去泳池喇...一到傾計一到行,原本一月有個比賽係fly落去墨爾本比架...好想玩呀
...之後傾傾下講佢d pb...早知唔好講喇...佢一講..原來佢LQ100自有52秒架...what?
....香港而家最快都係52秒之喎...之後佢講d野仲嚇人...佢話(中文版)"我已經係好慢架喇!steven,claim游51幾,sam佢地游50秒,ivan100蝶游52秒(lee個我知,佢岩岩係國際賽羸左),就入泳池個刻,佢話(唔記得左個名)游49秒tim...嘩....成個勢冇曬...本來近來練水...游得好有火架嘛..點知聽完...立即熄曬....之後拉根..見到佢地...我係到諗"嘩..幾個月都同lee d世界水平ga人一齊練水..我係咪傻架?....定係我發緊夢呀....
"之後個日練水立即跌曬watt
...游得冇前幾日咁好,食唔到架勢呀....不過其實唔係ga,係我lunch食唔好姐...唔關個段話事ga..不過真係比佢地嚇一嚇...之後返去食飯..傾點解我成日都唔食早餐..當然喇..我4:45am就食喇..你地仲訓緊呀
...之後又係咁話我carzy...=o=".....冇野講..之後聽一陣歌就訓喇..今日真係俾matel嚇疾左呀....
癲馬:係呀...定左喇...一定係個時呀~ |
| 發表時間:2006-06-02 12:50 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 6 月 1 日 星期四  |
睇電視真係好喇~  |
分類: 未分類 |
今日唔使早練..訓多陣..之後就去返學喇...今日math..學d cos,sin rule....ok喇...但好耐冇做....都記得ga...之後好快又上完囉..之後去行街喇...搭車去超市買野...買左好多零食呀...買完見仲有時間就返屋企喇...一睇電視做lost喎...睇完先出去練水喇...今日練水又係游得幾好仲有得早放....掂~.....6月第一日...有個好開始喇...之後返去喇..點知等左勁耐都冇飯食...之後忍唔住勁肚餓呀...問佢地食左飯未..佢地話"食左喇...好早食左喇"...
之後拿拿聲落去食...勁快食完...之後上返去睇電視...之後搵到機會同班女仔傾計...點解個個都話我英文好架呢..我覺得仲好差喎...之後一到睇電視一到傾計喇....哈哈...睇完就訓~ |
| 發表時間:2006-06-02 09:49 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | ... | 117 | »
|