軒之日記錄
morten0903
暱稱: 軒
性別: 男
國家: 其他國家
地區: 其他地區
網站連結
$家姐xanga
+琪xanga
2寶xanga
3寶xanga
dicky xanga
Hidy xanga
Queenie xanga
癲馬xanga
小倩xanga
阿競xanga
阿欣xanga
阿嵐xanga
阿晶xanga
芯苗xanga
金sir xanga
最新文章
好快又返香港喇...
隨筆...
好耐未試過出去玩囉.....
家姐....過黎玩喇...
早知你地架喇…/我好擔...
每月文章
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌統計
文章總數: 1164
留言總數: 234
今日人氣: 41
累積人氣: 19075
站內搜尋
2006 年 6 月 10 日  星期六   晴天


下次要破2分...努力... 分類: 未分類

今日出去個天已經下雨喇..仲好 tim...今日都係沖堂喇....冇咩好講...只係想講最尾個個200自...大破pb呀...哈哈哈....7月個比賽..我而家極有信心喇.....之後游完水就出去唐人區食早餐同買野食...因為uncle屋企唔去得學校又唔開門喎,只好返屋企喇..之後點知琴日我唔記得拎x電器囉...冇電腦...點溫書呀?....唉....成個人係down曬囉.....不過低沉左幾min就算喇....今晚食ga野算係正常喇...食多d食多d食多d ....之後係到睇tatentic..睇到12點幾就訓喇~...

發表時間:2006-06-11 03:26 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 6 月 9 日  星期五   陰天


俾d正常d ga野我食得唔得呀? 無奈 分類: 未分類

今日成5:51先起身…miss左次早水大鑊今個星期練得8….之後keep住訓囉今日又唔使上堂..之後8點幾返學校上網囉…92返到去之後見到個it ga老師….佢話上堂喇入黎喇之後我諗諗..係喎…it補課喎..咩都冇tim..之後用左三寸不爛之舌美化左我冇書ga原因….之後上堂勁悶一個人上之後食lunch又係食飯原來我食左4日同一樣ga野囉我諗諗先記得之後返去上堂等落堂之後去練水喇今日team meeting…同平時一樣識聽dd之後佢俾左張paper我地..係關於全年比賽…7月個3個比賽我都要miss只好等8月國際短池賽同9QLD短池賽喇….之後練水喇都係咁喇..不過最後個100蝶真係要講一講唔係講我..係講同我游ga個個澳洲代表真係太快喇練水之喎..之前游左咁多仲可以游57…...我一落水..見到佢半個身..轉堂出黎已經見唔到水花喇…..琴日又係同游50100ga sambo100...50輸一個身..最後輸至少10練習之喎….人生中有幸同lee班站係世界頂尖ga泳手練水你又唔係快喎真係好lucky….之後返去食DINNER喇..今日唔係琴日個D粥係D更金GA野...本來開始食個時都冇咩架...因為我遲d食ga..佢食完先..之後佢地話d meat唔好味..之後我食個時以為係牛舌..ok呀...但係咁ke ga?..我諗係煲唔夠掛..之後食喇...點知煮個個人突然話..lee d 係liver架..有牛肝同羊肝...嘩....立即變曬樣囉....之後懷著"大無畏精神"..食曬佢喇...但真係好難食囉...完全係不知所謂呀!之後上去食朱古力囉...溫左陣書就訓喇~

發表時間:2006-06-11 01:31 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 6 月 8 日  星期四   晴天


冇得聽森美小儀2個月喇/我都未見過d咁ga食物呀…叫人點食呀? 分類: 未分類

今日又係上mathga時間喇但之前一早就返去上網睇森小件新聞見到佢地要停做2個月..成個人勁唔開心 唔係靠佢地..我係澳洲完全唔知香港發生咩事喇個班死人老故婆,冇野做等x人地都saysorry,仲要趕盡殺絕ga..正一係班賤精阿嬸 ….我見到網上d支持聲音先知森小有幾多支持者呀講真呀….我聽架勢真係學到好多野囉而家要等2個月….之後上math堂冇咩mood…做曬d堂上課就走喇..之後都係返去上網睇d人留言同最新情況囉之後夠鐘就去練水喇..今日成績平平喇..冇咩特別但係好肚餓可能唔開心喇..點知今日返到去睇係咩dinner個時..佢地話有soup同雞..之後我睇睇個個soup..完全都唔知咩黎ga…好似係粥ga野喎但係好ke..話粥唔似..soup又唔似..所以我決定唔食d雞上去煮公仔麵!超好味 ,因為個湯包係日本x燒拉麵味呀!.一定好味過個d唔知咩ga咩喇之後一到食一到睇電視…個個女仔又睇喎..之後問佢今晚食左d佢話咪食左個d野囉佢仲話好好味喎唔係呀嘛我一睇佢個樣就知唔會好食喇佢又話唔係呀..好好味架..你試左先喇”..係咪架?…你今晚唔會肚痛呀?..之後俾佢極力推銷之後好喇好喇試就試喇又時表面唔可以=味道ga…好似hidycake之後食左1小茶匙放左入口之後 食到芝士味,又酸味,鹹味,..第一個反應係what the?...立即飲左 1.25L ga水呀…lee d咩黎架?..d賤精阿嬸食架?...難食到呀,之後同個個女仔傾返..佢食到真係勁囉之後係到睇lostthe amazing race…後者最後一集…2個鐘睇到我好緊張呀~….唔到尾都唔知邊個羸….之後睇完就訓囉…..

發表時間:2006-06-11 01:26 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 6 月 7 日  星期三   晴天


早上超水準..下午冇水感.... 滿足 分類: 未分類

今日早上練水..冇咁凍喇...食完早餐就行出去喇....之後練水個時本來都冇咩ga..之後游9個200喇..個時就著火喇....全部完成加5秒休息...連澳洲代表隊ga人都俾個good呀 ....yeah....好開心 ..之後去上堂喇...又係一個人囉...但係今日講gourp同team meeting...真玩野...都冇人同我講...悶到爆左...之後一個人食lunch...俾d賣飯ga女仔問係咪香港人?....唔通我似韓國人咩? ..傾左2句就食飯喇...之後返去上堂仲悶...之後就話...不如早放喇..又得喎 ...之後返屋企hea多陣就出去練水喇...今日係巴士諗住一個我好鐘意但係好耐冇見ga人..我返香港一定要搵佢食飯呀....今日得3行字..1500,9x200,10x150...完..150係100自+50蝶.....d蝶一d水感都冇...完全係死力游囉...之後游完就返屋企喇...今日d野真係好 ...食完就算喇...之後上去食左2個蘋果先飽...期間打左俾$家姐...佢考試真係慘...提早考AL喇咁...比起我...comp,man,comm都係考mc黎比...真係...之後打左機就訓喇....

發表時間:2006-06-08 09:48 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 6 月 6 日  星期二   晴天


d test真係好易得咁過份? 驚訝 分類: 未分類

今日成8點先起身..又要趕住返學校喇...最後遲左20min...但係入到課室..得一個人ga... 一個學生都冇...之後係到講...今次final test只係90題mc...考7課書.....你唔係呀嘛.....咁都叫final呀?....之後上堂....一個鐘返一個...最後3個人食lunch喇..之後返去止多一個鐘就完喇..之後去練水...一個字...fit...哈哈哈~...之後冇咩做就訓喇....

發表時間:2006-06-07 06:55 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 6 月 5 日  星期一   晴天


好開心呀..等左2個星期...多謝阿欣,唔該家誠 分類: 未分類

今日早上起身....一望個溫度計..得6c...嘩...凍死咩喇...仲要出去練水喎....今日早上都係咁喇...又唔係好好又唔係好差囉....之後我好好好唔小心咁整"烏jo"左件speedo ga 衫...我拿拿聲跑返屋企洗衫囉...之後就返學喇...今日一個人上cit...不過今日上d野都幾有趣...之後lunch就去拎返封信喇...等到喇...我完全係等唔到囉...係門口就打開封信喇...勁級開心...特別係個張 ...因為太開心喇...決定食KFC..哈哈哈..之後返學上下午d堂喇...用10min完成曬26頁野..之後放學,同肥峰傾計...死喇..我返到去練實死呀 ...佢地而家咁快 ...我諗跟係xu後面都可能俾佢放呀 ....講到lee到又夠鐘去發夢喇....

今日練水都過得去喇...   但係d50腳真係好差呀...返香港真係可能會俾人lu 街喇....之後游個6組150+100都係得1'4幾..d1'0幾....游完之後返屋企食飯,之後係到溫書囉...不過其間唔知睇左幾多次今日封信喇....哈哈哈

發表時間:2006-06-05 01:07 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 6 月 4 日  星期日   晴天


係咁食..食食食 驚訝 分類: 未分類

今日早上7點幾就諗住去搭巴士...點知一望..9:23先有第一架...燥左..之後行去其他巴士站...行左一個鐘....搵到喇...之後9:00就去到唐人區喇...如果頭先等呀...而家都未到呀..之後去早餐喇...好味 ....之後去行街睇朱古力格價...我而家買打食好似買股市呀呀..去到我覺得最低個時先買...有係咁諗左一大篇理論出黎喎....之後等aunt車..去聽guess..今日都係打住機咁聽...打爆機tim呀...之後去cut左hair...而家d頭髮好短呀...之後返去uncle屋企上網喇...其間係咁食朱古力..食左好多排呀...另一次ga好味呀 ...之後同hidy,阿欣傾計...(Hidy:暑假你會唔會練跑架? ..你而家咁hea)(阿欣:好期待聽日睇你封信呀! )傾到8點就走喇....今日冇寫過田徑少年...真係冇曬靈感喇...唉...返到去溫左陣cit就訓..今日黎左個新ga homemates..成個電車男...

發表時間:2006-06-05 07:05 AM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 6 月 3 日  星期六   晴天


今日早上練水又跌曬watt喇 鬱悶 分類: 未分類

今日一起身,望一望個鐘..5:52... ....又趕又唔可以嘈喎...勁難....之後跑去泳池喇...好在都趕到....之後拉一拉根就落水喇..好似平時咁喇...2千幾熱身....之後main set衰曬d50米...唔到target...唉...成個人冇曬電咁...之後就返學校上一陣網,之後去uncle屋企hea喇...因為uncle到有tvbj睇架...之後hea左係到睇電視,睇左美味情緣,烈火雄心2同陀槍師姐3....真係好睇喇....睇左成個下午..之後係到"數獨"...計到5點幾就食飯...阿欣:如果話俾人知就唔係驚喜喇...我知阿晶一定會同你講架...你估我有冇諗到呢?..個驚喜唔係我12月24日返黎呀"...我仲係俾琴日matel講ga野驚親呀...之後就搭車返去喇....今晚好早訓...因為冇野做.....

發表時間:2006-06-03 07:21 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 6 月 2 日  星期五   晴天


近來個個都考試..冇咩人睇blog....寫d無聊野先 不安 分類: 未分類

今日一早仲凍..我著左5件衫囉..之後去練水都係游得唔錯喎...哈哈哈..之後行返屋企食早餐..之後又出返去學校上網喇...今日冇咩野做呀,又冇咩靈感寫劇喎...可能俾阿競講一講冇曬feel呀...你個吸女王呀...我個17日都唔搵你呀.. 哼...之後就等到1點幾食lunch喇..一行出門口突然想飲媽媽奶(維他奶)喎 ...之後就走去買喇..因為上次搵書個時,經過間唐人店..個到有..行左20min之後企左係到諗飲維他奶好定麥精好?...之後都係飲維他奶,買完又行返幾條街,食三文治喇..之後又係返學校囉....上到練水時間..就行去車站..係個到見到matel...之後一齊搭車去泳池喇...一到傾計一到行,原本一月有個比賽係fly落去墨爾本比架...好想玩呀 ...之後傾傾下講佢d pb...早知唔好講喇...佢一講..原來佢LQ100自有52秒架...what? ....香港而家最快都係52秒之喎...之後佢講d野仲嚇人...佢話(中文版)"我已經係好慢架喇!steven,claim游51幾,sam佢地游50秒,ivan100蝶游52秒(lee個我知,佢岩岩係國際賽羸左),就入泳池個刻,佢話(唔記得左個名)游49秒tim...嘩....成個勢冇曬...本來近來練水...游得好有火架嘛..點知聽完...立即熄曬....之後拉根..見到佢地...我係到諗"嘩..幾個月都同lee d世界水平ga人一齊練水..我係咪傻架?....定係我發緊夢呀.... "之後個日練水立即跌曬watt ...游得冇前幾日咁好,食唔到架勢呀....不過其實唔係ga,係我lunch食唔好姐...唔關個段話事ga..不過真係比佢地嚇一嚇...之後返去食飯..傾點解我成日都唔食早餐..當然喇..我4:45am就食喇..你地仲訓緊呀 ...之後又係咁話我carzy...=o=".....冇野講..之後聽一陣歌就訓喇..今日真係俾matel嚇疾左呀....

癲馬:係呀...定左喇...一定係個時呀~

發表時間:2006-06-02 12:50 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 6 月 1 日  星期四   晴天


睇電視真係好喇~ 開心 分類: 未分類

今日唔使早練..訓多陣..之後就去返學喇...今日math..學d cos,sin rule....ok喇...但好耐冇做....都記得ga...之後好快又上完囉..之後去行街喇...搭車去超市買野...買左好多零食呀...買完見仲有時間就返屋企喇...一睇電視做lost喎...睇完先出去練水喇...今日練水又係游得幾好仲有得早放....掂~.....6月第一日...有個好開始喇...之後返去喇..點知等左勁耐都冇飯食...之後忍唔住勁肚餓呀...問佢地食左飯未..佢地話"食左喇...好早食左喇"... 之後拿拿聲落去食...勁快食完...之後上返去睇電視...之後搵到機會同班女仔傾計...點解個個都話我英文好架呢..我覺得仲好差喎...之後一到睇電視一到傾計喇....哈哈...睇完就訓~

發表時間:2006-06-02 09:49 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]